PDD Holdings, mateřská společnost platformy Temu, byla snížena analytiky společnosti Bernstein z hodnocení Outperform na Market-Perform kvůli maturaci domovského trhu a potřebě lepší komunikace s investory. Analytik Robin Zhu zdůraznil nutnost „dělat dospělé věci“, jako je setkání s investory a návrat hotovosti.
V posledním čtvrtletí PDD vykázala příjem ve výši RMB 108 miliard, což představuje 9 % meziroční nárůst a souhlasí s odhady analytiků. Non-GAAP provozní zisk dosáhl RMB 27,1 miliard, což bylo o více než 10 % nad odhady trhu. Nicméně, příjmy z online marketingových služeb vzrostly jen o 8,1 %, což naznačuje tlak na monetizaci reklamy.
Přestože příjmy z transakčních služeb vzrostly o 9,9 %, Zhu varoval, že pokles ukazatelů aktivních uživatelů a sezení aplikace spolu s malým nárůstem celkového času stráveného na platformě by mohly signalizovat ztrátu momenta na domácím trhu. V digitálním prostoru, kde konkurenti investují do odvětví s vysokou frekvencí služeb a vyžadují konkurenceschopné ekosystémy super-aplikací, se PDD zdá být strukturovaně znevýhodněna.
Ve světle těchto výsledků byla snížena cenová cílová hodnota PDD na $135 z předchozích $140, což odráží vyšší krátkodobé předpoklady ziskovosti, ale nižší hodnotový násobitel. Zhu se domnívá, že nasazení značných hotovostních rezerv PDD k obnovení růstu na domácím trhu může představovat významné riziko nejen pro akcie společnosti, ale i pro širší trh s e-commerce v Číně.
Chcete využít této příležitosti?
PDD Holdings, mateřská společnost platformy Temu, byla snížena analytiky společnosti Bernstein z hodnocení Outperform na Market-Perform kvůli maturaci domovského trhu a potřebě lepší komunikace s investory. Analytik Robin Zhu zdůraznil nutnost „dělat dospělé věci“, jako je setkání s investory a návrat hotovosti.
V posledním čtvrtletí PDD vykázala příjem ve výši RMB 108 miliard, což představuje 9 % meziroční nárůst a souhlasí s odhady analytiků. Non-GAAP provozní zisk dosáhl RMB 27,1 miliard, což bylo o více než 10 % nad odhady trhu. Nicméně, příjmy z online marketingových služeb vzrostly jen o 8,1 %, což naznačuje tlak na monetizaci reklamy.
Přestože příjmy z transakčních služeb vzrostly o 9,9 %, Zhu varoval, že pokles ukazatelů aktivních uživatelů a sezení aplikace spolu s malým nárůstem celkového času stráveného na platformě by mohly signalizovat ztrátu momenta na domácím trhu. V digitálním prostoru, kde konkurenti investují do odvětví s vysokou frekvencí služeb a vyžadují konkurenceschopné ekosystémy super-aplikací, se PDD zdá být strukturovaně znevýhodněna.
Ve světle těchto výsledků byla snížena cenová cílová hodnota PDD na $135 z předchozích $140, což odráží vyšší krátkodobé předpoklady ziskovosti, ale nižší hodnotový násobitel. Zhu se domnívá, že nasazení značných hotovostních rezerv PDD k obnovení růstu na domácím trhu může představovat významné riziko nejen pro akcie společnosti, ale i pro širší trh s e-commerce v Číně.Chcete využít této příležitosti?