Britská luxusní značka Burberry dnes oznámila nárůst srovnatelných tržeb ve druhém čtvrtletí o 2 %, čímž překonala očekávání trhu, které počítalo s růstem o 1 %. Tento výsledek je připsán úspěšným opatřením k obratu značky a obnovení zájmu v Číně.
Generální ředitel Joshua Schulman se zaměřil na oblečení a šály a přinesl novou marketingovou strategii, která přispěla k obnově růstu. První pozitivní signály vydaly tržby v Číně, které vzrostly o 3 % poprvé za více než rok, což naznačuje, že nové kampaně motivují čínské luxusní zákazníky, aby opět nakupovali.
V období šesti měsíců do 27. září byl upravený provozní zisk 19 milionů liber (přibližně 25,5 milionu dolarů), což je podstatně více než průměrné očekávání trhu 12 milionů liber. V loňském roce Burberry vykázala ztrátu 41 milionů liber za stejné období.
Akcie Burberry vzrostly od začátku roku o 28 % v reakci na Schulmanovu strategii a také na obecný obrat v luxusním sektoru, který začíná vykazovat známky oživení. „Začali jsme vidět návrat zákazníků k naší značce, kterou mají rádi,“ řekl Schulman ve svém prohlášení.
Chcete využít této příležitosti?
Britská luxusní značka Burberry dnes oznámila nárůst srovnatelných tržeb ve druhém čtvrtletí o 2 %, čímž překonala očekávání trhu, které počítalo s růstem o 1 %. Tento výsledek je připsán úspěšným opatřením k obratu značky a obnovení zájmu v Číně.
Generální ředitel Joshua Schulman se zaměřil na oblečení a šály a přinesl novou marketingovou strategii, která přispěla k obnově růstu. První pozitivní signály vydaly tržby v Číně, které vzrostly o 3 % poprvé za více než rok, což naznačuje, že nové kampaně motivují čínské luxusní zákazníky, aby opět nakupovali.
V období šesti měsíců do 27. září byl upravený provozní zisk 19 milionů liber , což je podstatně více než průměrné očekávání trhu 12 milionů liber. V loňském roce Burberry vykázala ztrátu 41 milionů liber za stejné období.
Akcie Burberry vzrostly od začátku roku o 28 % v reakci na Schulmanovu strategii a také na obecný obrat v luxusním sektoru, který začíná vykazovat známky oživení. „Začali jsme vidět návrat zákazníků k naší značce, kterou mají rádi,“ řekl Schulman ve svém prohlášení.Chcete využít této příležitosti?