Americký vysílatel E.W. Scripps ve středu oznámil přijetí plánu na ochranu akcionářů, známého jako poison pill, který má poskytnout jeho vedení více času na vyhodnocení nabídky ve výši 538 milionů dolarů od většího konkurenta Sinclair .
Aktivační podmínky tohoto plánu nastanou v případě, že jakýkoliv investor získá podíl převyšující 10 %, což by umožnilo stávajícím akcionářům nakoupit další akcie Scripps s 50% slevou. Cílem této strategie je ochrana akcionářů před agresivními převzetími.
Vedení Scripps uvedlo, že plán ochrany akcionářů má za cíl zajistit, aby akcionáři byli schopni obdržet odpovídající hodnotu za své investice. Kim Williams, předsedkyně představenstva, řekla, že tento krok umožní představenstvu pečlivě posoudit nedávno obdrženou nabídku a další strategické alternativy.
Sinclair oznámil, že již má ve Scrippsu 8,2 % podíl a že jednání o spojení probíhají několik měsíců. Fúze by mohla vytvořit média obříka s více než 240 stanicemi, což by však mohlo narazit na stávající limity vlastnictví médií ve Spojených státech, které činí 39 % domácností.
Chcete využít této příležitosti?
Odborníci varují, že mediální sektor čelí poklesu diváků a klesajícím reklamním příjmům, což vyvíjí tlak na vysílatele. Akcie Scripps od chvíle, kdy Sinclair odhalil svůj podíl, vzrostly téměř o 43 %.
Americký vysílatel E.W. Scripps ve středu oznámil přijetí plánu na ochranu akcionářů, známého jako poison pill, který má poskytnout jeho vedení více času na vyhodnocení nabídky ve výši 538 milionů dolarů od většího konkurenta Sinclair .
Aktivační podmínky tohoto plánu nastanou v případě, že jakýkoliv investor získá podíl převyšující 10 %, což by umožnilo stávajícím akcionářům nakoupit další akcie Scripps s 50% slevou. Cílem této strategie je ochrana akcionářů před agresivními převzetími.
Vedení Scripps uvedlo, že plán ochrany akcionářů má za cíl zajistit, aby akcionáři byli schopni obdržet odpovídající hodnotu za své investice. Kim Williams, předsedkyně představenstva, řekla, že tento krok umožní představenstvu pečlivě posoudit nedávno obdrženou nabídku a další strategické alternativy.
Sinclair oznámil, že již má ve Scrippsu 8,2 % podíl a že jednání o spojení probíhají několik měsíců. Fúze by mohla vytvořit média obříka s více než 240 stanicemi, což by však mohlo narazit na stávající limity vlastnictví médií ve Spojených státech, které činí 39 % domácností.Chcete využít této příležitosti?
Odborníci varují, že mediální sektor čelí poklesu diváků a klesajícím reklamním příjmům, což vyvíjí tlak na vysílatele. Akcie Scripps od chvíle, kdy Sinclair odhalil svůj podíl, vzrostly téměř o 43 %.