Spotify , švédský gigant v oblasti streamování hudby, oznámil, že v prvním čtvrtletí příštího roku zvýší ceny svých předplatných v USA. Toto zvýšení cen, které má být poprvé od června 2024, zřejmě zaškodí mnoha uživatelům, kteří si už na stávající cenu zvykli.
Podle zprávy Financial Times, na kterou upozornily tři důvěryhodné zdroje, cena měsíčního předplatného by měla vzrůst na 11,99 euro (přibližně 13,82 dolarů) z dosavadních 10,99 euro. Spotify již v srpnu zvýšil ceny na dalších trzích, včetně oblastí Jižní Asie, Středního východu a Latinské Ameriky.
Společnost se spoléhá na to, že zvýšení cen pomůže podpořit růst zisků, a je přesvědčena, že její široká přítomnost na trhu udrží stávající uživatele. V třetím čtvrtletí roku 2025 byl zaznamenán nárůst cen ve více než 150 zemích.
Spotify očekává v posledním čtvrtletí tohoto roku vyšší zisk, než jaký očekávají analytici, což podpoří robustní růst uživatelské základny a pozitivní vliv zvýšení cen v období svátků.
Chcete využít této příležitosti?
Podle analytiků však může být tento krok rizikový, pokud se ukáže, že uživatelé začnou odcházet k levnějším alternativám. Tato situace nastává v kontextu silně konkurenčního trhu streamování hudby.
Spotify , švédský gigant v oblasti streamování hudby, oznámil, že v prvním čtvrtletí příštího roku zvýší ceny svých předplatných v USA. Toto zvýšení cen, které má být poprvé od června 2024, zřejmě zaškodí mnoha uživatelům, kteří si už na stávající cenu zvykli.
Podle zprávy Financial Times, na kterou upozornily tři důvěryhodné zdroje, cena měsíčního předplatného by měla vzrůst na 11,99 euro z dosavadních 10,99 euro. Spotify již v srpnu zvýšil ceny na dalších trzích, včetně oblastí Jižní Asie, Středního východu a Latinské Ameriky.
Společnost se spoléhá na to, že zvýšení cen pomůže podpořit růst zisků, a je přesvědčena, že její široká přítomnost na trhu udrží stávající uživatele. V třetím čtvrtletí roku 2025 byl zaznamenán nárůst cen ve více než 150 zemích.
Spotify očekává v posledním čtvrtletí tohoto roku vyšší zisk, než jaký očekávají analytici, což podpoří robustní růst uživatelské základny a pozitivní vliv zvýšení cen v období svátků.Chcete využít této příležitosti?
Podle analytiků však může být tento krok rizikový, pokud se ukáže, že uživatelé začnou odcházet k levnějším alternativám. Tato situace nastává v kontextu silně konkurenčního trhu streamování hudby.