Tesla , americká automobilka, nedávno zdůraznila důležitost dodavatelů z Číny. Na základě prohlášení Grace Tao, viceprezidentky Tesly pro veřejné záležitosti v Číně, automobilka neplánuje vylučovat dodavatele na základě jejich země původu nebo geografické polohy. Toto prohlášení přišlo po zprávě Wall Street Journal, která tvrdila, že Tesla mění své dodavatelské praktiky na americkém trhu.
Tao uvedla, že Tesla využívá přísné a objektivní standardy při výběru dodavatelů po celém světě. V současnosti více než 95 % součástek pro Model 3 vyrobený v Číně pochází od místních dodavatelů. V Číně je cena základu Modelu 3 stanovena na 235 500 juanů (přibližně 33 250 USD), což je výrazně nižší než cena v USA.
General Motors , v kontrastu, vyzval své dodavatele, aby odstranili čínské komponenty ze svých dodavatelských řetězců. Tento krok odráží rostoucí frustraci automobilky z geopolitických napětí, která narušují její operace.
“Naši dodavatelé hrají klíčovou roli v našem úspěchu na čínském trhu,” dodala Tao při prezentaci nových úspěchů Tesly. Automobilka spolupracuje s více než 400 domácími dodavateli, z nichž více než 60 dodává součástky i na globální trhy.
Tesla , americká automobilka, nedávno zdůraznila důležitost dodavatelů z Číny. Na základě prohlášení Grace Tao, viceprezidentky Tesly pro veřejné záležitosti v Číně, automobilka neplánuje vylučovat dodavatele na základě jejich země původu nebo geografické polohy. Toto prohlášení přišlo po zprávě Wall Street Journal, která tvrdila, že Tesla mění své dodavatelské praktiky na americkém trhu.
Tao uvedla, že Tesla využívá přísné a objektivní standardy při výběru dodavatelů po celém světě. V současnosti více než 95 % součástek pro Model 3 vyrobený v Číně pochází od místních dodavatelů. V Číně je cena základu Modelu 3 stanovena na 235 500 juanů , což je výrazně nižší než cena v USA.
General Motors , v kontrastu, vyzval své dodavatele, aby odstranili čínské komponenty ze svých dodavatelských řetězců. Tento krok odráží rostoucí frustraci automobilky z geopolitických napětí, která narušují její operace.
“Naši dodavatelé hrají klíčovou roli v našem úspěchu na čínském trhu,” dodala Tao při prezentaci nových úspěchů Tesly. Automobilka spolupracuje s více než 400 domácími dodavateli, z nichž více než 60 dodává součástky i na globální trhy.