Broker Jefferies zvyšuje hodnocení společností Procter & Gamble a Church & Dwight na „Buy“ s ohledem na zlepšující se výhled pro sektor domácích a osobních výrobků. Důvodem k tomuto kroku je ulevující makroekonomické tlak a očekávaný nárůst inovací, což naznačuje možnost oživení v roce 2026.
Rok 2025 byl pro tuto kategorii náročný, s plochými tržbami a poklesem zisků o 4 % až 5 %. Podle Jefferies se však situace zlepšuje, což ukazuje na stabilizaci spotřebitelů a klesající úrovně maloobchodních zásob, což vytváří dobré podmínky pro růst v nadcházejícím roce.
Analýza odhalila, že úroveň zásob v domácnostech je zdravá, aniž by byly přebytečné zásoby. To může být klíčem k většímu utrácení, přičemž spotřebitelské ukazatele, jako je vnímání hodnoty a úmysl nákupu, se od začátku roku stabilizovaly nebo zlepšily.
Nové produkty mají hrát zásadní roli v budoucím růstu. Jefferies uvedl, že prodeje nových výrobků byly v posledních třech letech slabé, což bylo částečně způsobeno problémy v dodavatelském řetězci a inflací. Avšak aktuální data naznačují, že nové produkty opět přispívají k prodeji, což by mělo pokračovat i v roce 2026.
Chcete využít této příležitosti?
Valuace společnosti jsou příznivé, přičemž sektor obchoduje s více než 19násobkem očekávaných zisků, což je pokles z 22násobku na začátku roku. To vytváří prostor pro překonání průměru, pokud se růst normalizuje.
Mezi důvody pro zvýšení hodnocení Procter & Gamble patří jeho velikost, široké portfolio a přínosy restrukturalizace, které mohou nastartovat novou éru. Church & Dwight těží z portfoliových změn, které zlepšují směs a marže.
Na druhé straně Jefferies snížil hodnocení společností Keurig Dr Pepper a Constellation Brands na „Hold“ kvůli specifickým problémům, jako je riziko integrace a vysoké zadlužení, což zvyšuje nejistotu ohledně rychlosti zotavení.
Broker Jefferies zvyšuje hodnocení společností Procter & Gamble a Church & Dwight na „Buy“ s ohledem na zlepšující se výhled pro sektor domácích a osobních výrobků. Důvodem k tomuto kroku je ulevující makroekonomické tlak a očekávaný nárůst inovací, což naznačuje možnost oživení v roce 2026.
Rok 2025 byl pro tuto kategorii náročný, s plochými tržbami a poklesem zisků o 4 % až 5 %. Podle Jefferies se však situace zlepšuje, což ukazuje na stabilizaci spotřebitelů a klesající úrovně maloobchodních zásob, což vytváří dobré podmínky pro růst v nadcházejícím roce.
Analýza odhalila, že úroveň zásob v domácnostech je zdravá, aniž by byly přebytečné zásoby. To může být klíčem k většímu utrácení, přičemž spotřebitelské ukazatele, jako je vnímání hodnoty a úmysl nákupu, se od začátku roku stabilizovaly nebo zlepšily.
Nové produkty mají hrát zásadní roli v budoucím růstu. Jefferies uvedl, že prodeje nových výrobků byly v posledních třech letech slabé, což bylo částečně způsobeno problémy v dodavatelském řetězci a inflací. Avšak aktuální data naznačují, že nové produkty opět přispívají k prodeji, což by mělo pokračovat i v roce 2026.Chcete využít této příležitosti?
Valuace společnosti jsou příznivé, přičemž sektor obchoduje s více než 19násobkem očekávaných zisků, což je pokles z 22násobku na začátku roku. To vytváří prostor pro překonání průměru, pokud se růst normalizuje.
Mezi důvody pro zvýšení hodnocení Procter & Gamble patří jeho velikost, široké portfolio a přínosy restrukturalizace, které mohou nastartovat novou éru. Church & Dwight těží z portfoliových změn, které zlepšují směs a marže.
Na druhé straně Jefferies snížil hodnocení společností Keurig Dr Pepper a Constellation Brands na „Hold“ kvůli specifickým problémům, jako je riziko integrace a vysoké zadlužení, což zvyšuje nejistotu ohledně rychlosti zotavení.