Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Warner Bros. Discovery podepsala smlouvu o měření sledovanosti s konkurenční společností Nielsen VideoAmp

Společnost Warner Bros.

Jan Golda Autor: Jan Golda
3 ledna, 2023
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Discovery (WBD) podepsala dohodu se společností VideoAmp o měření svého publika jako alternativního způsobu získávání dat pro inzerenty, oznámily společnosti v úterý.

Smlouva je významným momentem pro VideoAmp, začínající platformu pro měření reklamy, která v poslední době rozšiřuje svůj seznam klientů před letošním jarním upfronts, kdy se televizní stanice snaží získat dlouhodobé závazky od inzerentů. Společnost Warner Bros. Discovery vlastní tradiční televizní sítě a streamovací služby.

Díky této dohodě získá společnost Warner Bros. Discovery další soubor dat, který bude moci poskytovat inzerentům v době, kdy odvětví zvažuje alternativy ke starší měřicí firmě Nielsen, která se během pandemie Covid dostala pod drobnohled, když se objevily otázky týkající se jejích měřicích panelů. Společnost Warner bude využívat jak společnost Nielsen, tak VideoAmp.

Zdroj: Getty Images

Firmy jako Nielsen a VideoAmp nabízejí odhady sledovanosti a údaje, které televizní sítě a provozovatelé streamingu využívají k prodeji reklamních časů. Systém měření společnosti Nielsen je založen na panelu přibližně 40 000 domácností, které jí umožňují sledovat, co sledují. VideoAmp zakládá své údaje na přihlašovacích informacích ze zařízení. Mezi další konkurenty v této oblasti patří společnost Comscore a začínající společnosti jako iSpot.tv a Samba TV.

VideoAmp nechtěl uvést délku smlouvy s Warnerem, ale zakladatel a generální ředitel Ross McCray řekl CNBC, že jeho smlouvy s mediálním gigantem a dalšími jsou dlouhodobé. VideoAmp spolupracuje také se společností Disney (DIS), která nedávno spustila platformu podporovanou reklamou pro Disney+, a také se společností TelevisaUnivision.

„Zejména díky investicím společnosti Warner do streamování a portfoliu tolika kanálů má WBD velké možnosti,“ řekl McCray. „Chystáme se řádně umožnit její zabalení jako cross platformy“ pro inzerenty.

Advertisement

Fúze společností Discovery a Warner Media byla uzavřena v roce 2022 a shromáždila portfolio televizních sítí včetně Discovery Channel, TLC, TNT, TBS a dalších. Sloučená společnost plánuje na jaře uvést na trh přepracovanou streamovací platformu, která spojí její Discovery+ s HBO Max společnosti Warner.

Zdroj: Getty Images

Společnost se také potýká se snižováním nákladů, protože se potýká s velkým zadlužením, které je důsledkem fúze. WBD bude sice stále využívat měřicí služby společnosti Nielsen, ale dohoda s VideoAmpem jí dává další soubor dat a možnost nákladově efektivnější samostatné alternativy do budoucna.

„Tradiční měření médií nedrží krok s tím, jak spotřebitelé využívají streamovaný a lineární obsah. V důsledku toho jsou tato publika podhodnocena a současná měření již přesně neodrážejí jejich skutečnou reklamní hodnotu,“ uvedla v tiskové zprávě Andrea Zapata, vedoucí oddělení výzkumu, měření a informací o prodeji reklamy společnosti Warner.

Společnost Nielsen se zaměřuje na sledovanost a rating televizních pořadů již několik desetiletí. Podle zpráv z médií se však měření společnosti Nielsen dostalo pod drobnohled, když se na začátku pandemie objevily obavy z nepřesností a nesrovnalostí v jejím měření.

Společnost Nielsen v roce 2020 odhalila problémy s podhodnocením a od té doby ztratila akreditaci u Media Rating Council, což je oborový orgán, který ověřuje proces měření. Podle posledních zpráv je status společnosti Nielsen u MRC nadále pozastaven. Akreditaci od MRC nemá ani společnost VideoAmp, která byla založena v roce 2014.

I přes tyto problémy zůstává společnost Nielsen gigantem v oblasti měření, který spolupracuje se všemi významnými mediálními společnostmi. Se společností Nielsen spolupracují i provozovatelé streamingu. Služba Prime TV společnosti Amazon (AMZN) používá společnost Nielsen pro hodnocení „Thursday Night Football“. Když Netflix (NFLX) loni spustil svou úroveň podporovanou reklamou, uvedl, že jeho pořady bude hodnotit společnost Nielsen, a to někdy od roku 2023.

Zdroj: Getty Images

Pro mediální průmysl je to klíčový okamžik, protože v poslední době se zrychlilo odpojování kabelů a mediální společnosti se snaží, aby byl streaming ziskový. Streamovací služby přidaly nákladově efektivní možnosti podporované reklamou, protože růst počtu předplatitelů se v roce 2022 zpomalil.

Zatímco na lineární televizní reklamu se v USA podle společnosti Insider Intelligence ročně vydá asi 60 až 70 miliard dolarů, příjmy ze streamované reklamy neustále rostou. Podle společnosti Insider Intelligence se očekává, že příjmy z reklamy na streamovací služby v roce 2023 přesáhnou 21 miliard dolarů, přičemž v roce 2022 to bylo téměř 17 miliard dolarů.

„Očekáváme smysluplné změny, protože poptávka tu je,“ řekl McCray z VideoAmpu o odvětví měření.


Discovery podepsala dohodu se společností VideoAmp o měření svého publika jako alternativního způsobu získávání dat pro inzerenty, oznámily společnosti v úterý.Smlouva je významným momentem pro VideoAmp, začínající platformu pro měření reklamy, která v poslední době rozšiřuje svůj seznam klientů před letošním jarním upfronts, kdy se televizní stanice snaží získat dlouhodobé závazky od inzerentů. Společnost Warner Bros. Discovery vlastní tradiční televizní sítě a streamovací služby.Díky této dohodě získá společnost Warner Bros. Discovery další soubor dat, který bude moci poskytovat inzerentům v době, kdy odvětví zvažuje alternativy ke starší měřicí firmě Nielsen, která se během pandemie Covid dostala pod drobnohled, když se objevily otázky týkající se jejích měřicích panelů. Společnost Warner bude využívat jak společnost Nielsen, tak VideoAmp.Zdroj: Getty ImagesFirmy jako Nielsen a VideoAmp nabízejí odhady sledovanosti a údaje, které televizní sítě a provozovatelé streamingu využívají k prodeji reklamních časů. Systém měření společnosti Nielsen je založen na panelu přibližně 40 000 domácností, které jí umožňují sledovat, co sledují. VideoAmp zakládá své údaje na přihlašovacích informacích ze zařízení. Mezi další konkurenty v této oblasti patří společnost Comscore a začínající společnosti jako iSpot.tv a Samba TV.VideoAmp nechtěl uvést délku smlouvy s Warnerem, ale zakladatel a generální ředitel Ross McCray řekl CNBC, že jeho smlouvy s mediálním gigantem a dalšími jsou dlouhodobé. VideoAmp spolupracuje také se společností Disney , která nedávno spustila platformu podporovanou reklamou pro Disney+, a také se společností TelevisaUnivision.„Zejména díky investicím společnosti Warner do streamování a portfoliu tolika kanálů má WBD velké možnosti,“ řekl McCray. „Chystáme se řádně umožnit její zabalení jako cross platformy“ pro inzerenty.Fúze společností Discovery a Warner Media byla uzavřena v roce 2022 a shromáždila portfolio televizních sítí včetně Discovery Channel, TLC, TNT, TBS a dalších. Sloučená společnost plánuje na jaře uvést na trh přepracovanou streamovací platformu, která spojí její Discovery+ s HBO Max společnosti Warner.Zdroj: Getty ImagesSpolečnost se také potýká se snižováním nákladů, protože se potýká s velkým zadlužením, které je důsledkem fúze. WBD bude sice stále využívat měřicí služby společnosti Nielsen, ale dohoda s VideoAmpem jí dává další soubor dat a možnost nákladově efektivnější samostatné alternativy do budoucna.„Tradiční měření médií nedrží krok s tím, jak spotřebitelé využívají streamovaný a lineární obsah. V důsledku toho jsou tato publika podhodnocena a současná měření již přesně neodrážejí jejich skutečnou reklamní hodnotu,“ uvedla v tiskové zprávě Andrea Zapata, vedoucí oddělení výzkumu, měření a informací o prodeji reklamy společnosti Warner.Společnost Nielsen se zaměřuje na sledovanost a rating televizních pořadů již několik desetiletí. Podle zpráv z médií se však měření společnosti Nielsen dostalo pod drobnohled, když se na začátku pandemie objevily obavy z nepřesností a nesrovnalostí v jejím měření.Společnost Nielsen v roce 2020 odhalila problémy s podhodnocením a od té doby ztratila akreditaci u Media Rating Council, což je oborový orgán, který ověřuje proces měření. Podle posledních zpráv je status společnosti Nielsen u MRC nadále pozastaven. Akreditaci od MRC nemá ani společnost VideoAmp, která byla založena v roce 2014.I přes tyto problémy zůstává společnost Nielsen gigantem v oblasti měření, který spolupracuje se všemi významnými mediálními společnostmi. Se společností Nielsen spolupracují i provozovatelé streamingu. Služba Prime TV společnosti Amazon používá společnost Nielsen pro hodnocení „Thursday Night Football“. Když Netflix loni spustil svou úroveň podporovanou reklamou, uvedl, že jeho pořady bude hodnotit společnost Nielsen, a to někdy od roku 2023.Zdroj: Getty ImagesPro mediální průmysl je to klíčový okamžik, protože v poslední době se zrychlilo odpojování kabelů a mediální společnosti se snaží, aby byl streaming ziskový. Streamovací služby přidaly nákladově efektivní možnosti podporované reklamou, protože růst počtu předplatitelů se v roce 2022 zpomalil.Zatímco na lineární televizní reklamu se v USA podle společnosti Insider Intelligence ročně vydá asi 60 až 70 miliard dolarů, příjmy ze streamované reklamy neustále rostou. Podle společnosti Insider Intelligence se očekává, že příjmy z reklamy na streamovací služby v roce 2023 přesáhnou 21 miliard dolarů, přičemž v roce 2022 to bylo téměř 17 miliard dolarů.„Očekáváme smysluplné změny, protože poptávka tu je,“ řekl McCray z VideoAmpu o odvětví měření.
Tagy: AkcieburzysmlouvastreamingUSAVideoAmpWarner Bros. DiscoveryWBD

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      20:32

      Union Pacific by mohla na začátku příštího týdne dosáhnout dohody o akvizici společnosti Norfolk Southern, informuje agentura Bloomberg News

      20:32

      Trinet Grou překonal očekávání o 0,13 USD, tržby překonaly odhady

      20:15

      Japonsko tvrdí, že balíček v hodnotě 550 miliard dolarů v rámci obchodní dohody by mohl financovat tchajwanského výrobce čipů v USA

      20:15

      Analytici snižují hodnocení společnosti Neste, podle nichž se akcie nyní obchodují nad svou vnitřní hodnotou

      20:00

      Akcie Lakeland Financial rostou díky lepším než očekávaným výsledkům za 2. čtvrtletí

      19:15

      KKR jedná o koupi společnosti ST Telemedia Global Data Centres, informuje agentura Bloomberg News

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Rozdělení Kraft Heinz: Strategický tah, nebo poslední možná záchrana?

      26 července, 2025

      Společnost Kraft Heinz (KHC), jedna z největších potravinářských firem světa a zároveň dlouholetá součást portfolia Berkshire Hathaway (BRK-A, BRK-B) Warrena...

      Zdroj: Canva

      Spotify po raketovém růstu dál míří výš. Má k tomu dobré důvody

      26 července, 2025
      Zdroj: Target

      Target čelí propadu, ale pro hodnotové investory může být překvapivě zajímavý

      26 července, 2025
      Zdroj: Reuters

      Comcast čelí novým výzvám, ale zůstává gigantem na poli zisků

      26 července, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Vyplatí se dnes nakupovat akcie Alphabet? Jaká je cílová cena?

      26 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Figma míří na tržní hodnotu 16,4 miliardy dolarů díky oživení technologických IPO

      21 července, 2025

      Společnost Figma, známá jako jeden z lídrů v oblasti cloudového designového softwaru, se chystá vstoupit na newyorskou burzu s plánovanou...

      Nejčtenější zprávy.

      Americká ekonomika zrychluje, inflace a útlum výroby však přinášejí varování

      25 července, 2025

      S&P 500 a Nasdaq díky Alphabet dosahují rekordního uzavření

      24 července, 2025

      S&P 500 navzdory výkyvům v odvětví čipů uzavřel na rekordní úrovni

      22 července, 2025

      Trumpova administrativa povolila Chevronu obnovit činnost ve Venezuele

      24 července, 2025

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025

      S&P 500 uzavřel pátý den v řadě na rekordní úrovni díky vynikajícím výsledkům

      25 července, 2025

      Rozdělení Kraft Heinz: Strategický tah, nebo poslední možná záchrana?

      26 července, 2025

      S&P 500 opět uzavřel na rekordní úrovni díky optimismu ohledně obchodní dohody

      23 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.