Sekundární trh se vstupenkami StubHub uvádí, že prodej vstupenek na zápasy Interu Miami od července se od oznámení zvýšil téměř 28krát.
Na zápasy od července 2023 se již prodalo tolik vstupenek jako na celou sezonu 2022 ve srovnání s tímto obdobím loňského roku, uvedla společnost prodávající vstupenky.
Šance vidět Messiho, který je všeobecně považován za jednoho z nejlepších fotbalistů všech dob a vítěze loňského mistrovství světa, nebude levná.
Průměrná cena vstupenek na portálu StubHub na tým vlastněný Davidem Beckhamem se od zveřejnění zprávy zvýšila 4,5krát a vyskočila z 24,52 na 124,51 dolaru.
Jiný sekundární web se vstupenkami, Vivid Seats, oznámil, že průměrná cena za návštěvu zápasu Ligového poháru mezi Cruz Azul z mexické ligy a Interem Miami se vyšplhala o 1 021 %. Dne 4. června stál lístek 122 dolarů a o šest dní později se stejný lístek prodával za 1 413 dolarů.

Během několika dní se Inter Miami dostal z pozice sedmého nejprodávanějšího týmu sezóny 2023 na čtvrté místo v prodejnosti na portálu StubHub.
„Nabídka je omezená,“ řekl v pořadu „Last Call“ televize CNBC analytik sportovního byznysu Joe Pompliano.
„Když se podíváte na stadion Miami, mají jen 18 tisíc míst. Když se podíváte po Evropě, konkrétně v Barceloně [kde Messi strávil většinu své kariéry], mají 100 tisíc míst. V rovnici nabídky a poptávky je zásadní nerovnováha,“ dodal.
To vše pro tým, který je na posledním místě Východní konference MLS a nyní hledá nového trenéra poté, co nedávno propustil trenéra Phila Nevilla, který v MLS působí třetím rokem.
Nejen v Miami je vidět nárůst – Messiho budoucí konkurenti také zaznamenávají nárůst.
„Messi bude lákadlem pro fotbalové fanoušky po celé zemi a přitáhne fanoušky na venkovní zápasy podobně, jako to vidíme u velkých hvězd v NFL a NBA,“ řekl Adam Budelli, mluvčí společnosti StubHub.

Messi a Inter Miami navštíví LAFC na stadionu SoFi 3. září. Prodej na tento zápas se posunul z patnácté nejprodávanější události sezóny na druhou – a je na nejlepší cestě stát se snadno událostí číslo 1 v sezóně LAFC, ukazují údaje společnosti StubHub.
V Miami to není jen prodej vstupenek, který zaznamenává příjemný nárůst. Na vzestupu je také prodej zboží.
Fanatics nezačne tisknout dresy Messi Inter Miami FC, dokud nebude dohoda oficiální, ale fanoušci už teď ve velkém odebírají týmové vybavení.
Podle digitální sportovní platformy se od středy prodalo více zboží Interu Miami než za předchozí dva měsíce dohromady.
Od středy je Inter Miami v celé síti Fanatics mezi nejprodávanějšími týmy napříč všemi sporty.
Mezitím se Inter Miami připravuje na to, že v budoucnu zpeněží své celosvětové publikum.
Podle Joshe Gerbena, advokáta pro ochranné známky v advokátní kanceláři Gerben Law, podal tým 5. června žádost o ochrannou známku na frázi „LIBERTAD PARA SOÑAR“, což je španělský překlad sloganu týmu „Freedom to Dream“.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky