Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Daniel Priestley — Oversubscribed

Kniha Oversubscribed (2015) vysvětluje, jak vytvořit podnik, který generuje větší poptávku, než může nabídnout.

Jan Golda Autor: Jan Golda
10 září, 2023
9 min. čtení
Zdroj: BurzovníSvět.cz

Zdroj: BurzovníSvět.cz

9 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Obchodní model oversubscription, který používá společnost Apple k vytvoření základny vášnivých a loajálních zákazníků a butikové značky k výrobě touhy a dosahování obrovských zisků, získává pozornost a zároveň ji udržuje. V těchto řádcích se dozvíte, jak to funguje.

O autorovi
Daniel Priestley je oceňovaný podnikatel, který od svých 21 let buduje a kupuje firmy po celém světě. Je také vyhledávaným řečníkem, který poskytuje odborné podnikatelské poradenství, a autorem mnoha bestsellerů, včetně knihy Entrepreneur Revolution, kterou napsal společně s Glenem McCready.

Co z toho budu mít? Zjistěte, jak zvýšit poptávku po vašem produktu nebo službě.
Dnešní spotřebitelské trhy jsou tak zaplaveny nekonečným množstvím možností, že může být pro nové produkty těžké se uchytit. Právě zde přichází na řadu koncept nadměrné poptávky. Namísto soupeření s giganty si musíte vybojovat vlastní trh a vytvořit si loajální zákaznickou základnu, která se bude dožadovat každého produktu, který vydáte – a to natolik, že poptávka převýší nabídku a vy se stanete nadprodejními!

Existuje mnoho různých způsobů, jak dosáhnout toho, aby vaše značka vynikla, od zaměření na inovace až po udržování skvělých vztahů se zákazníky. Následující bleskovky se budou zabývat tím, jak se některým značkám podařilo udržet si náskok před konkurencí a jak samozřejmě můžete jejich úspěchy napodobit.

Zdroj: Getty Images

V těchto přehledech se dozvíte následující informace

že malá, ale oddaná skupina fanoušků stačí k tomu, abyste se udrželi nad vodou;
proč se na hudební festivaly prodávají vstupenky s předstihem a
co způsobilo takový úspěch iPodu, když byl v roce 2003 uveden na trh.

Advertisement

Úspěšné podniky vytvářejí větší poptávku než nabídku a hledají mezery na trzích, které vytvářejí poptávku.
Každý rok se objeví nějaký nový drahý přístroj nebo zařízení, které lidé ve skutečnosti nepotřebují, ale přesto po něm touží.

Chcete využít této příležitosti?

Není na tom nic záhadného, protože vše se odvíjí od popularity a nedostatku: Když mají určitou věc všichni ostatní, budete ji chtít mít také. A když je něco tak populární, že je těžké to sehnat, stává se to opravdu žádoucí.

Zákony nabídky a poptávky jste se možná učili na základní škole, ale v dnešní době je tajemství úspěchu v zákonech poptávky a nabídky.

Když je větší poptávka a více kupujících než produktů a nabídka, způsobí to, že se obchod stane nadměrně poptávaným. Může to znít špatně, ale ve skutečnosti je to dobrá věc. Ve skutečnosti je to mocný prostředek k vytváření zisku.

Jedním z nejlepších příkladů je iPhone. Kdykoli společnost Apple vydá novou verzi, je zaručeno, že se vyprodá ještě dříve, než se telefon začne prodávat. Pro Apple to není problém. Chtějí, aby lidé viděli dlouhé fronty nadšenců do iPhonů, kteří čekají celé dny, aby si jako první mohli koupit nejnovější model. Je to bezplatná propagace, která ukazuje, jak obrovská je poptávka.

Poptávka se však může v průběhu času měnit. Pro Apple musí jejich iPhone zůstat žádaný i v době, kdy se společnosti jako Samsung stávají stále více konkurenčními.

Zdroj: Unsplash

Jedním z největších problémů, jak si udržet nadměrnou poptávku, je vědět, jak reagovat na trh, který se po zjevné poptávce stane zaplaveným podobnými produkty.

V 80. letech 20. století byla plastická chirurgie nadsazeným byznysem s hrstkou lékařů, kteří si mohli účtovat obrovské poplatky a stále byli plně obsazeni. Poté, co se k nim přidaly tisíce dalších lékařů, se však ceny musely výrazně snížit, aby zůstaly konkurenceschopné.

Skvělým způsobem, jak si udržet převis poptávky, je vyčlenit si vlastní mezeru na trhu s věrnými zákazníky.

Dobrým příkladem je Moet & Chandon, výrobce šampaňského Dom Pérignon. I když existuje mnoho šampaňských, Moet & Chandon dokázali vybudovat luxusní značku, která je považována za nejlepší z nejlepších. Zákazníci, kteří chtějí udělat dojem, tak přesně vědí, kam se obrátit.

Narušujte trh tím, že budete inovativnější a pohodlnější nebo levnější
Najít mezeru na trhu je snazší než udělat, stejně jako vymyslet nový populární produkt. Přesto je jedním z nejlepších způsobů, jak začít podnikat na převisu poptávky, přijít se skutečně inovativním a jedinečným produktem.

Být skutečně jedinečný a vynalézavý znamená, že nemáte konkurenci, což se stalo, když přišel na trh iPod. Protože nikdo jiný nikdy nenabízel uživatelsky přívětivý a dobře navržený přehrávač MP3, neexistoval pro iPod před jeho uvedením na trh žádný trh. Takže když byl iPod v roce 2002 uveden na trh, neměl žádnou konkurenci; měl trh jen pro sebe.

Když se objeví konkurence, můžete si vybudováním pevných vztahů zajistit, že vaši zákazníci zůstanou u vás.

Tradičním, ale spolehlivým způsobem, jak toho dosáhnout, je uzavírání smluv. Když například hledáte telefonního operátora, zvažujete spoustu nabídek a pečlivě porovnáváte jednotlivé tarify. Jakmile si vyberete operátora a podepíšete smlouvu například na 24 měsíců, jste zavázáni ke vztahu s tímto operátorem a na ostatních už nezáleží.

Další cestou k předplacení je vytvoření výhodnější verze něčeho, co již existuje.

Klasickým příkladem je Amazon, online centrum s jedním nákupním místem, které umístilo vše pod jednu střechu. Každý, kdo má připojení k internetu, může zběžně procházet jejich zdánlivě nekonečné tržiště, číst recenze zákazníků a jedním kliknutím nakoupit vše od pneumatik až po dětské hračky.

Zdroj: Unsplash

Pro podobné prodejce, jako je Woolworths nebo K-Mart, je těžké takovému pohodlí konkurovat.

Třetím způsobem, jak dosáhnout předplatného, je poskytnout levnější variantu.

Jako úspěšný příklad lze uvést metody společnosti UNIQLO. Tato globální oděvní společnost dokázala prodávat kvalitní oblečení za nízkou cenu díky exkluzivním smlouvám s dodavateli. To jí umožňuje nakupovat látky za velkoobchodní ceny a přenášet úspory na zákazníka.

V dalších řádcích se podíváme na způsoby, jak rozšířit svou zákaznickou základnu, aniž byste přišli na mizinu.

Vyvolat touhu vytvořením exkluzivity a zvláštního zážitku pro zákazníka
Co vám připadá žádanější: kniha, kterou čtou všichni vaši přátelé a která se jim líbí, nebo kniha, která je neustále propagována v televizi, v kině, v metru a na internetu?

Obecně platí, že lidé reagují pozitivněji, když jim produkty nejsou agresivně nabízeny.

Vzpomeňte si na pouliční prodavače, kteří celý den křičí na kolemjdoucí, jak výhodné jsou jejich výrobky. U kolika z těchto pouličních prodejců jste už nakoupili?

A teď si vzpomeňte na místo, jako je Galerie Lafayette, luxusní obchod v Paříži, který nemusí vynakládat čas ani peníze na agresivní reklamy. V tomto obchodě je exkluzivní pult Chanel, kde si vždy jeden zákazník může koupit nejnovější kabelku. To samozřejmě znamená, že je zde vždy dlouhá fronta, ale lidé v ní rádi stojí, aby měli šanci získat chvilku speciálního zacházení u pultu.

Nabídka takového exkluzivního individuálního servisu může v lidech vyvolat pocit výjimečnosti, což je další účinný způsob, jak získat věrné zákazníky.

V Galerii Lafayette dlouhá fronta nejenže vysílá popularitu obchodu, ale také vyvolává vzrušení a vyvolává v lidech zvědavost na individuální zacházení, ke kterému čekání ve frontě povede. Pokud to někdo ještě nezažil, bude si představovat, jaké to je, když se mu dostane individuální pozornosti, až se nakonec stane zákazníkem.

Zdroj: Getty Images

Když poskytnete skvělou zákaznickou zkušenost, budete pak moci pomocí dotazníku shromáždit příběhy zákazníků, které můžete použít jako reference, které ještě více rozšíří vaši zákaznickou základnu. Skvělým způsobem, jak toho dosáhnout, je položit zákazníkům správné otázky, např: Jak naše produkty nebo služby změnily váš život k lepšímu? Jakmile příběh získáte, můžete jej předat potenciálním zákazníkům prostřednictvím sociálních médií nebo dokonce přimět spokojeného zákazníka, aby souhlasil s natočením videa na YouTube.

Až příběh uslyší ostatní, budou spěchat, aby byli další v řadě……

Závěrečné shrnutí
Hlavní poselství této knihy:

Nedostatek je dobrá věc! Když zákazníci vnímají vaše produkty nebo služby jako exkluzivní a omezené, budou je chtít ještě více. Jedním ze způsobů, jak se odlišit, je nabídnout něco, co nikdo jiný nenabízí – ať už je to výjimečné pohodlí, bezkonkurenční ceny nebo inovativní produkty. Chcete-li si své zákazníky udržet a vybudovat s nimi pevné vztahy, zaujměte je hodnotným obsahem, aby na vás nezapomněli a nadále využívali vaše produkty a služby.

Praktické rady:

Zde je cvičení, které vám pomůže zjistit, co je pro vaši firmu další:

Představte si, že peníze nejsou problém a vy si můžete dělat, co chcete. Zamyslete se nad tím, co by vás nejvíce nadchlo a neuvěřitelně zaujalo ve vašem podnikání. Možná by to byla obrovská interaktivní kampaň v sociálních médiích na několika platformách. Ať už je to cokoli, začněte přemýšlet o tom, jak byste to mohli vylepšit a přizpůsobit svému aktuálnímu rozpočtu. Je pravděpodobné, že by to vaše zákazníky také bavilo!

Obchodní model oversubscription, který používá společnost Apple k vytvoření základny vášnivých a loajálních zákazníků a butikové značky k výrobě touhy a dosahování obrovských zisků, získává pozornost a zároveň ji udržuje. V těchto řádcích se dozvíte, jak to funguje.O autoroviDaniel Priestley je oceňovaný podnikatel, který od svých 21 let buduje a kupuje firmy po celém světě. Je také vyhledávaným řečníkem, který poskytuje odborné podnikatelské poradenství, a autorem mnoha bestsellerů, včetně knihy Entrepreneur Revolution, kterou napsal společně s Glenem McCready.Co z toho budu mít? Zjistěte, jak zvýšit poptávku po vašem produktu nebo službě.Dnešní spotřebitelské trhy jsou tak zaplaveny nekonečným množstvím možností, že může být pro nové produkty těžké se uchytit. Právě zde přichází na řadu koncept nadměrné poptávky. Namísto soupeření s giganty si musíte vybojovat vlastní trh a vytvořit si loajální zákaznickou základnu, která se bude dožadovat každého produktu, který vydáte – a to natolik, že poptávka převýší nabídku a vy se stanete nadprodejními!Existuje mnoho různých způsobů, jak dosáhnout toho, aby vaše značka vynikla, od zaměření na inovace až po udržování skvělých vztahů se zákazníky. Následující bleskovky se budou zabývat tím, jak se některým značkám podařilo udržet si náskok před konkurencí a jak samozřejmě můžete jejich úspěchy napodobit.V těchto přehledech se dozvíte následující informaceže malá, ale oddaná skupina fanoušků stačí k tomu, abyste se udrželi nad vodou;proč se na hudební festivaly prodávají vstupenky s předstihem aco způsobilo takový úspěch iPodu, když byl v roce 2003 uveden na trh.Úspěšné podniky vytvářejí větší poptávku než nabídku a hledají mezery na trzích, které vytvářejí poptávku.Každý rok se objeví nějaký nový drahý přístroj nebo zařízení, které lidé ve skutečnosti nepotřebují, ale přesto po něm touží. Chcete využít této příležitosti?Není na tom nic záhadného, protože vše se odvíjí od popularity a nedostatku: Když mají určitou věc všichni ostatní, budete ji chtít mít také. A když je něco tak populární, že je těžké to sehnat, stává se to opravdu žádoucí.Zákony nabídky a poptávky jste se možná učili na základní škole, ale v dnešní době je tajemství úspěchu v zákonech poptávky a nabídky.Když je větší poptávka a více kupujících než produktů a nabídka, způsobí to, že se obchod stane nadměrně poptávaným. Může to znít špatně, ale ve skutečnosti je to dobrá věc. Ve skutečnosti je to mocný prostředek k vytváření zisku.Jedním z nejlepších příkladů je iPhone. Kdykoli společnost Apple vydá novou verzi, je zaručeno, že se vyprodá ještě dříve, než se telefon začne prodávat. Pro Apple to není problém. Chtějí, aby lidé viděli dlouhé fronty nadšenců do iPhonů, kteří čekají celé dny, aby si jako první mohli koupit nejnovější model. Je to bezplatná propagace, která ukazuje, jak obrovská je poptávka.Poptávka se však může v průběhu času měnit. Pro Apple musí jejich iPhone zůstat žádaný i v době, kdy se společnosti jako Samsung stávají stále více konkurenčními.Jedním z největších problémů, jak si udržet nadměrnou poptávku, je vědět, jak reagovat na trh, který se po zjevné poptávce stane zaplaveným podobnými produkty.V 80. letech 20. století byla plastická chirurgie nadsazeným byznysem s hrstkou lékařů, kteří si mohli účtovat obrovské poplatky a stále byli plně obsazeni. Poté, co se k nim přidaly tisíce dalších lékařů, se však ceny musely výrazně snížit, aby zůstaly konkurenceschopné.Skvělým způsobem, jak si udržet převis poptávky, je vyčlenit si vlastní mezeru na trhu s věrnými zákazníky.Dobrým příkladem je Moet & Chandon, výrobce šampaňského Dom Pérignon. I když existuje mnoho šampaňských, Moet & Chandon dokázali vybudovat luxusní značku, která je považována za nejlepší z nejlepších. Zákazníci, kteří chtějí udělat dojem, tak přesně vědí, kam se obrátit.Narušujte trh tím, že budete inovativnější a pohodlnější nebo levnějšíNajít mezeru na trhu je snazší než udělat, stejně jako vymyslet nový populární produkt. Přesto je jedním z nejlepších způsobů, jak začít podnikat na převisu poptávky, přijít se skutečně inovativním a jedinečným produktem.Být skutečně jedinečný a vynalézavý znamená, že nemáte konkurenci, což se stalo, když přišel na trh iPod. Protože nikdo jiný nikdy nenabízel uživatelsky přívětivý a dobře navržený přehrávač MP3, neexistoval pro iPod před jeho uvedením na trh žádný trh. Takže když byl iPod v roce 2002 uveden na trh, neměl žádnou konkurenci; měl trh jen pro sebe.Když se objeví konkurence, můžete si vybudováním pevných vztahů zajistit, že vaši zákazníci zůstanou u vás.Tradičním, ale spolehlivým způsobem, jak toho dosáhnout, je uzavírání smluv. Když například hledáte telefonního operátora, zvažujete spoustu nabídek a pečlivě porovnáváte jednotlivé tarify. Jakmile si vyberete operátora a podepíšete smlouvu například na 24 měsíců, jste zavázáni ke vztahu s tímto operátorem a na ostatních už nezáleží.Další cestou k předplacení je vytvoření výhodnější verze něčeho, co již existuje.Klasickým příkladem je Amazon, online centrum s jedním nákupním místem, které umístilo vše pod jednu střechu. Každý, kdo má připojení k internetu, může zběžně procházet jejich zdánlivě nekonečné tržiště, číst recenze zákazníků a jedním kliknutím nakoupit vše od pneumatik až po dětské hračky.Pro podobné prodejce, jako je Woolworths nebo K-Mart, je těžké takovému pohodlí konkurovat.Třetím způsobem, jak dosáhnout předplatného, je poskytnout levnější variantu.Jako úspěšný příklad lze uvést metody společnosti UNIQLO. Tato globální oděvní společnost dokázala prodávat kvalitní oblečení za nízkou cenu díky exkluzivním smlouvám s dodavateli. To jí umožňuje nakupovat látky za velkoobchodní ceny a přenášet úspory na zákazníka.V dalších řádcích se podíváme na způsoby, jak rozšířit svou zákaznickou základnu, aniž byste přišli na mizinu.Vyvolat touhu vytvořením exkluzivity a zvláštního zážitku pro zákazníkaCo vám připadá žádanější: kniha, kterou čtou všichni vaši přátelé a která se jim líbí, nebo kniha, která je neustále propagována v televizi, v kině, v metru a na internetu?Obecně platí, že lidé reagují pozitivněji, když jim produkty nejsou agresivně nabízeny.Vzpomeňte si na pouliční prodavače, kteří celý den křičí na kolemjdoucí, jak výhodné jsou jejich výrobky. U kolika z těchto pouličních prodejců jste už nakoupili?A teď si vzpomeňte na místo, jako je Galerie Lafayette, luxusní obchod v Paříži, který nemusí vynakládat čas ani peníze na agresivní reklamy. V tomto obchodě je exkluzivní pult Chanel, kde si vždy jeden zákazník může koupit nejnovější kabelku. To samozřejmě znamená, že je zde vždy dlouhá fronta, ale lidé v ní rádi stojí, aby měli šanci získat chvilku speciálního zacházení u pultu.Nabídka takového exkluzivního individuálního servisu může v lidech vyvolat pocit výjimečnosti, což je další účinný způsob, jak získat věrné zákazníky.V Galerii Lafayette dlouhá fronta nejenže vysílá popularitu obchodu, ale také vyvolává vzrušení a vyvolává v lidech zvědavost na individuální zacházení, ke kterému čekání ve frontě povede. Pokud to někdo ještě nezažil, bude si představovat, jaké to je, když se mu dostane individuální pozornosti, až se nakonec stane zákazníkem.Když poskytnete skvělou zákaznickou zkušenost, budete pak moci pomocí dotazníku shromáždit příběhy zákazníků, které můžete použít jako reference, které ještě více rozšíří vaši zákaznickou základnu. Skvělým způsobem, jak toho dosáhnout, je položit zákazníkům správné otázky, např: Jak naše produkty nebo služby změnily váš život k lepšímu? Jakmile příběh získáte, můžete jej předat potenciálním zákazníkům prostřednictvím sociálních médií nebo dokonce přimět spokojeného zákazníka, aby souhlasil s natočením videa na YouTube.Až příběh uslyší ostatní, budou spěchat, aby byli další v řadě……Závěrečné shrnutíHlavní poselství této knihy:Nedostatek je dobrá věc! Když zákazníci vnímají vaše produkty nebo služby jako exkluzivní a omezené, budou je chtít ještě více. Jedním ze způsobů, jak se odlišit, je nabídnout něco, co nikdo jiný nenabízí – ať už je to výjimečné pohodlí, bezkonkurenční ceny nebo inovativní produkty. Chcete-li si své zákazníky udržet a vybudovat s nimi pevné vztahy, zaujměte je hodnotným obsahem, aby na vás nezapomněli a nadále využívali vaše produkty a služby.Praktické rady:Zde je cvičení, které vám pomůže zjistit, co je pro vaši firmu další:Představte si, že peníze nejsou problém a vy si můžete dělat, co chcete. Zamyslete se nad tím, co by vás nejvíce nadchlo a neuvěřitelně zaujalo ve vašem podnikání. Možná by to byla obrovská interaktivní kampaň v sociálních médiích na několika platformách. Ať už je to cokoli, začněte přemýšlet o tom, jak byste to mohli vylepšit a přizpůsobit svému aktuálnímu rozpočtu. Je pravděpodobné, že by to vaše zákazníky také bavilo!
Tagy: Daniel PriestleyknihyobchodOversubscribed (2015)podnikáníUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      07:24

      Musalem z Fedu říká, že k rozhodnutí o tom, zda je snížení sazeb v září opodstatněné, je zapotřebí více údajů

      07:12

      Bolsonarova obhajoba tvrdí, že návrh žádosti o azyl není důkazem rizika útěku

      07:00

      Spirit Airlines najímá poradce, aby zvážili možnosti po neúspěšných snahách o restrukturalizaci, informuje WSJ

      06:48

      Starbucks očekává do dvou týdnů nezávazné nabídky na svůj čínský byznys, říkají zdroje

      06:36

      E-commerce firma Pattern odhalila 35% nárůst tržeb v přihlášce k IPO v USA

      06:24

      Meta uzavřela partnerství se společností Midjourney za účelem získání licence na AI technologii pro budoucí produkty

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Stanley Druckenmiller se rozhodl pro prodej Tesly a sází na Microsoft

      22 srpna, 2025

      Druckenmiller a jeho investiční kroky mohou někoho překvapit... Hedgeové fondy každé čtvrtletí zveřejňují u americké Komise pro cenné papíry a...

      Zdroj: Shutterstock

      DigitalOcean zažil propad o 75 %. Jde o lákavou příležitost

      22 srpna, 2025
      Zdroj: Reuters

      Morgan Stanley doporučuje nákup akcií Hewlett Packard Enterprise

      22 srpna, 2025
      Zdroj: Reuters

      UBS zvyšuje cílovou cenu akcií Nvidia před výsledky. Čeká se další růst

      21 srpna, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie CoreWeave rostou díky investici Jane Street a podpoře analytiků

      21 srpna, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      AI

      Arm přetahuje klíčového manažera Amazonu a akceleruje plán na vlastní čipy

      19 srpna, 2025

      Společnost Arm Holdings posouvá svou strategii do nové fáze: najala Ramiho Sinna, dosavadního ředitele pro umělou inteligenci v Amazonu, aby...

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie klesají po datech z trhu práce; pozornost se upírá na Jackson Hole

      21 srpna, 2025

      Trump využívá proces výběru předsedy Fedu k prosazení nižších sazeb

      20 srpna, 2025

      Dolar posiluje před klíčovým týdnem pro monetární politiku USA

      18 srpna, 2025

      Index S&P 500 klesá v důsledku pokračujícího propadu technologických akcií

      20 srpna, 2025

      S&P 500 končí mírně níže před projevem Powella v Jackson Hole

      18 srpna, 2025

      S&P 500 klesá pátý den v řadě, pozornost se přesouvá na projev Powella

      21 srpna, 2025

      UnitedHealth Group má dnes před sebou celou řadu tržních výzev

      22 srpna, 2025

      Akcie klesají, investoři se přesouvají z technologického sektoru

      19 srpna, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.