Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Koncern LVMH míří na trh s hodinkami v hodnotě 30 miliard dolarů s novými špičkovými kousky

Luxusní konglomerát LVMH agresivně vstupuje na globální trh s luxusními hodinkami a posiluje svou hru nově založenou divizí hodinek a řadou nových modelů za vyšší ceny.

Jan Golda Autor: Jan Golda
4 února, 2024
5 min. čtení
Zdroj: Bloomberg

Zdroj: Bloomberg

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Společnost LVMH se snaží získat podíl na celosvětovém trhu s luxusními hodinkami.
  • Očekává se, že prodej luxusních hodinek poroste s tím, jak se bude zvyšovat celosvětové bohatství.
  • LVMH má nyní 10 hodinářských značek – včetně TAG Heuer, Hublot a Zenith, spolu s módními a šperkařskými značkami jako Louis Vuitton, Bulgari a Dior.
  • Očekává se, že celosvětový prodej luxusních hodinek vzroste z odhadovaných 30 miliard dolarů v letošním roce na více než 37 miliard dolarů v roce 2032.

 

Podle společnosti IMARC Group, která se zabývá průzkumem trhu, se očekává, že celosvětový prodej luxusních hodinek vzroste z odhadovaných 30 miliard dolarů v letošním roce na více než 37 miliard dolarů v roce 2032, a LVMH tak vidí velký potenciál pro zvýšení podílu na trhu, zejména v souvislosti s rostoucím zájmem generace Z a mileniálů o špičkové mechanické hodinky.

V roce 2023 vykázal sektor šperků a hodinek společnosti LVMH tržby ve výši 11,8 miliardy USD, což znamená 7% organický růst. Nyní je tato luxusní značka domovem 10 hodinářských značek, včetně TAG Heuer, Hublot a Zenith, a také módních a šperkařských značek jako Louis Vuitton, Bulgari a Dior, které rovněž vyrábějí hodinky.

Předminulý měsíc svěřila společnost LVMH Watches nově vzniklou divizi zaměřenou na hodinky svému generálnímu řediteli Fredericu Arnaultovi. Devětadvacetiletý syn předsedy představenstva a generálního ředitele LVMH Bernarda Arnaulta bude dohlížet také na značky TAG Heuer, Hublot a Zenith. Jen tyto tři značky dosáhly v loňském roce odhadovaných tržeb z prodeje ve výši přibližně 2 miliard dolarů, což je příslibem, že se LVMH více zaměří na lukrativní odvětví hodinek.

Zdroj: Getty Images

Předpokládá se, že Frederic Arnault, který je známý tím, že v TAG Heuer uvedl na trh velmi populární modely, přenese svůj důraz na inovace, pokrokové materiály a jedinečný design do širšího souboru značek. Analytici naznačují, že LVMH může případně zvážit další akvizice slibných značek, pokud se nějaké uvolní.

Během hodinářského týdne LVMH v Miami vyjádřili vedoucí představitelé značek optimismus pro rok 2024, který se již nyní jeví jako silnější než rok 2023 – v době, kdy byla poptávka mírně potlačena rostoucími úrokovými sazbami a obavami z regrese. Odolnost amerického spotřebitele luxusu je to, co tyto manažery motivuje. Benoit de Clerck, generální ředitel společnosti Zenith, zopakoval silnou trakci své značky na americkém trhu a naznačil pozitivní výhled do budoucna.

Tento optimismus se odráží i na širším trhu s luxusem, kde nejbohatší mecenáši zůstávají pevnými kupci. Bohatší demografická skupina projevuje menší odezvu na rostoucí sazby a ekonomickou nestabilitu, což vede značky k tomu, aby zaměřily svou pozornost na tyto “superspendery” a VIP sběratele, kteří důsledně investují do nejvyšší kvality a řemeslného zpracování.

Advertisement

Jean-Christophe Babin, generální ředitel společnosti Bulgari, prohlásil, že trh s luxusem nejvyšší třídy je hlavním motorem jejich růstu. Touha investovat do originálních, důvěryhodných a nadčasových značek je podle něj mezi bohatými kupujícími silnější než kdykoli předtím. Zaznamenal rostoucí přitažlivost v oblasti high end napříč obchodními aktivitami společnosti Bulgari, které v současné době zahrnují hotely, módu a vůně.

Zdroj: Getty Images

Jedním z klíčových cílů LVMH je rychle rostoucí sektor luxusních dámských hodinek. Ačkoli dámské hodinky tvoří pouze asi třetinu celkového prodeje hodinek, zájem žen o luxusní mechanické hodinky roste, což je umocněno působením na sociálních sítích a rostoucím počtem modelů určených speciálně pro ženy. K růstu prodeje přispívá zejména stoupající celosvětová populace bohatých žen, a to jak vlastních, tak zděděných.

Hodinářská divize LVMH se zaměřuje na neustálé inovace materiálů, komplikací a designu, aby předčila konkurenci a zaujala sběratele. TAG Heuer, který má své dědictví v automobilových závodech, zasáhl trh modelem Carrera Plasma vyrobeným z laboratorně pěstovaných diamantů. Generální ředitel TAG Heuer Julien Tornare tvrdil, že výhoda LVMH oproti ostatním značkám a skupinám spočívá v jejím vytrvalém zaměření na nové vynálezy a přitažlivost.

Značky LVMH oživují svou historickou minulost svěžími designy a modely a dodávají jim nádech vintage a raritnosti, který je atraktivní pro kupce i sběratele. Například Zenith uvedl na trh hodinky Chronomaster Triple Calendar, které jsou ozvěnou vzácného prototypu hodinek El Primero z roku 1970.

Zdroj: Getty Images

Značky LVMH mezitím postupně přecházejí k dražším, limitovaným edicím, přičemž Hublot nedávno uvedl na trh limitovanou edici hodinek v hodnotě 250 000 dolarů, které budou vyrobeny pouze v 50 kusech. Generální ředitel společnosti Hublot, Ricardo Guadalupe, věří v “umění fúze” v hodinářství, které spojuje více než 400 let tradice s převratnými inovacemi prostřednictvím designu, materiálů a nových mechanik.

Díky rozmanité kombinaci inovativních designů, historických značek a přehledu o trendech na trhu se LVMH strategicky snaží získat větší podíl na rychle rostoucím globálním trhu s luxusními hodinkami. Díky rostoucímu světovému bohatství a rostoucímu zájmu mladších spotřebitelů vypadají vyhlídky tohoto průmyslového giganta na expanzi do sektoru luxusních hodinek slibně.

Podle společnosti IMARC Group, která se zabývá průzkumem trhu, se očekává, že celosvětový prodej luxusních hodinek vzroste z odhadovaných 30 miliard dolarů v letošním roce na více než 37 miliard dolarů v roce 2032, a LVMH tak vidí velký potenciál pro zvýšení podílu na trhu, zejména v souvislosti s rostoucím zájmem generace Z a mileniálů o špičkové mechanické hodinky.V roce 2023 vykázal sektor šperků a hodinek společnosti LVMH tržby ve výši 11,8 miliardy USD, což znamená 7% organický růst. Nyní je tato luxusní značka domovem 10 hodinářských značek, včetně TAG Heuer, Hublot a Zenith, a také módních a šperkařských značek jako Louis Vuitton, Bulgari a Dior, které rovněž vyrábějí hodinky.Předminulý měsíc svěřila společnost LVMH Watches nově vzniklou divizi zaměřenou na hodinky svému generálnímu řediteli Fredericu Arnaultovi. Devětadvacetiletý syn předsedy představenstva a generálního ředitele LVMH Bernarda Arnaulta bude dohlížet také na značky TAG Heuer, Hublot a Zenith. Jen tyto tři značky dosáhly v loňském roce odhadovaných tržeb z prodeje ve výši přibližně 2 miliard dolarů, což je příslibem, že se LVMH více zaměří na lukrativní odvětví hodinek.Předpokládá se, že Frederic Arnault, který je známý tím, že v TAG Heuer uvedl na trh velmi populární modely, přenese svůj důraz na inovace, pokrokové materiály a jedinečný design do širšího souboru značek. Analytici naznačují, že LVMH může případně zvážit další akvizice slibných značek, pokud se nějaké uvolní.Během hodinářského týdne LVMH v Miami vyjádřili vedoucí představitelé značek optimismus pro rok 2024, který se již nyní jeví jako silnější než rok 2023 – v době, kdy byla poptávka mírně potlačena rostoucími úrokovými sazbami a obavami z regrese. Odolnost amerického spotřebitele luxusu je to, co tyto manažery motivuje. Benoit de Clerck, generální ředitel společnosti Zenith, zopakoval silnou trakci své značky na americkém trhu a naznačil pozitivní výhled do budoucna.Tento optimismus se odráží i na širším trhu s luxusem, kde nejbohatší mecenáši zůstávají pevnými kupci. Bohatší demografická skupina projevuje menší odezvu na rostoucí sazby a ekonomickou nestabilitu, což vede značky k tomu, aby zaměřily svou pozornost na tyto “superspendery” a VIP sběratele, kteří důsledně investují do nejvyšší kvality a řemeslného zpracování.Jean-Christophe Babin, generální ředitel společnosti Bulgari, prohlásil, že trh s luxusem nejvyšší třídy je hlavním motorem jejich růstu. Touha investovat do originálních, důvěryhodných a nadčasových značek je podle něj mezi bohatými kupujícími silnější než kdykoli předtím. Zaznamenal rostoucí přitažlivost v oblasti high end napříč obchodními aktivitami společnosti Bulgari, které v současné době zahrnují hotely, módu a vůně.Jedním z klíčových cílů LVMH je rychle rostoucí sektor luxusních dámských hodinek. Ačkoli dámské hodinky tvoří pouze asi třetinu celkového prodeje hodinek, zájem žen o luxusní mechanické hodinky roste, což je umocněno působením na sociálních sítích a rostoucím počtem modelů určených speciálně pro ženy. K růstu prodeje přispívá zejména stoupající celosvětová populace bohatých žen, a to jak vlastních, tak zděděných.Hodinářská divize LVMH se zaměřuje na neustálé inovace materiálů, komplikací a designu, aby předčila konkurenci a zaujala sběratele. TAG Heuer, který má své dědictví v automobilových závodech, zasáhl trh modelem Carrera Plasma vyrobeným z laboratorně pěstovaných diamantů. Generální ředitel TAG Heuer Julien Tornare tvrdil, že výhoda LVMH oproti ostatním značkám a skupinám spočívá v jejím vytrvalém zaměření na nové vynálezy a přitažlivost.Značky LVMH oživují svou historickou minulost svěžími designy a modely a dodávají jim nádech vintage a raritnosti, který je atraktivní pro kupce i sběratele. Například Zenith uvedl na trh hodinky Chronomaster Triple Calendar, které jsou ozvěnou vzácného prototypu hodinek El Primero z roku 1970.Značky LVMH mezitím postupně přecházejí k dražším, limitovaným edicím, přičemž Hublot nedávno uvedl na trh limitovanou edici hodinek v hodnotě 250 000 dolarů, které budou vyrobeny pouze v 50 kusech. Generální ředitel společnosti Hublot, Ricardo Guadalupe, věří v “umění fúze” v hodinářství, které spojuje více než 400 let tradice s převratnými inovacemi prostřednictvím designu, materiálů a nových mechanik.Díky rozmanité kombinaci inovativních designů, historických značek a přehledu o trendech na trhu se LVMH strategicky snaží získat větší podíl na rychle rostoucím globálním trhu s luxusními hodinkami. Díky rostoucímu světovému bohatství a rostoucímu zájmu mladších spotřebitelů vypadají vyhlídky tohoto průmyslového giganta na expanzi do sektoru luxusních hodinek slibně.
Tagy: burzyhodinkyinvesticeluxusLVMHUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      12:12

      Prodej zahraničních telefonů v Číně v květnu poklesl o 9,7 %

      12:00

      Čína zavádí cla na brandy z EU až 34,9%, akcie výrobců koňaku klesají

      11:48

      Maloobchodní tržby v Česku v květnu zpomalily meziroční růst na 5,3%

      11:42

      V ČR přibylo v posledních letech tisíce taxikářů, vliv mají alternativní služby

      11:36

      Spojené státy dnes začnou rozesílat dopisy s novou výší cel, řekl Trump

      11:24

      Meziroční inflace v červnu zrychlila na 2,9 procenta

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Volatilita nekončí. Ochranu nabídnou „nudné“ akcie jako Duke Energy nebo Visa

      4 července, 2025

      Druhá polovina roku 2025 začíná pod tlakem zvýšené nejistoty, kterou trhy pociťují již od jara.

      Zdroj: Getty Images

      Analytici z BTIG doporučují tyto akcie pro druhou polovinu roku

      3 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      USA zmírňují pravidla, akcie firem Synopsys a Cadence prudce rostou

      3 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Tripadvisor vzrostl poté, co aktivistický investor Starboard získal podíl

      3 července, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Datadog nahrazuje Juniper v S&P 500 – Robinhood stále čeká na svou příležitost

      3 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovniSvet.cz
      AI

      UBS doporučuje 3 klíčové akcie v oblasti AI, které je vhodné nyní koupit

      27 června, 2025

      Bankovní gigant UBS přichází s novou zprávou, která zaujala investory po celém světě.

      Nejčtenější zprávy.

      Úplná obchodní dohoda mezi EU a USA je podle Ursuly von der Leyenové „nemožná“

      3 července, 2025

      Donald Trump oznámil, že USA uzavřely obchodní dohodu s Vietnamem

      2 července, 2025

      Trump hrozí Japonsku novými cly a tvrdí, že nekupuje americkou rýži

      30 června, 2025

      S&P 500 dosáhl nového rekordu díky oživení technologického sektoru

      2 července, 2025

      Trump tvrdí, že má kupce pro TikTok. Jací hráči se už ucházeli o koupi této aplikace?

      30 června, 2025

      S&P 500 dosáhl dalšího rekordu díky dobré zprávě o zaměstnanosti

      3 července, 2025

      Proč může být stříbro největší investiční příležitostí této dekády

      4 července, 2025

      S&P 500 uzavírá níže, technologické společnosti zahajují čtvrtletí propadem

      1 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.