Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Koncern LVMH míří na trh s hodinkami v hodnotě 30 miliard dolarů s novými špičkovými kousky

Luxusní konglomerát LVMH agresivně vstupuje na globální trh s luxusními hodinkami a posiluje svou hru nově založenou divizí hodinek a řadou nových modelů za vyšší ceny.

Jan Golda Autor: Jan Golda
4 února, 2024
5 min. čtení
Zdroj: Bloomberg

Zdroj: Bloomberg

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Společnost LVMH se snaží získat podíl na celosvětovém trhu s luxusními hodinkami.
  • Očekává se, že prodej luxusních hodinek poroste s tím, jak se bude zvyšovat celosvětové bohatství.
  • LVMH má nyní 10 hodinářských značek – včetně TAG Heuer, Hublot a Zenith, spolu s módními a šperkařskými značkami jako Louis Vuitton, Bulgari a Dior.
  • Očekává se, že celosvětový prodej luxusních hodinek vzroste z odhadovaných 30 miliard dolarů v letošním roce na více než 37 miliard dolarů v roce 2032.

 

Podle společnosti IMARC Group, která se zabývá průzkumem trhu, se očekává, že celosvětový prodej luxusních hodinek vzroste z odhadovaných 30 miliard dolarů v letošním roce na více než 37 miliard dolarů v roce 2032, a LVMH tak vidí velký potenciál pro zvýšení podílu na trhu, zejména v souvislosti s rostoucím zájmem generace Z a mileniálů o špičkové mechanické hodinky.

V roce 2023 vykázal sektor šperků a hodinek společnosti LVMH tržby ve výši 11,8 miliardy USD, což znamená 7% organický růst. Nyní je tato luxusní značka domovem 10 hodinářských značek, včetně TAG Heuer, Hublot a Zenith, a také módních a šperkařských značek jako Louis Vuitton, Bulgari a Dior, které rovněž vyrábějí hodinky.

Předminulý měsíc svěřila společnost LVMH Watches nově vzniklou divizi zaměřenou na hodinky svému generálnímu řediteli Fredericu Arnaultovi. Devětadvacetiletý syn předsedy představenstva a generálního ředitele LVMH Bernarda Arnaulta bude dohlížet také na značky TAG Heuer, Hublot a Zenith. Jen tyto tři značky dosáhly v loňském roce odhadovaných tržeb z prodeje ve výši přibližně 2 miliard dolarů, což je příslibem, že se LVMH více zaměří na lukrativní odvětví hodinek.

Zdroj: Getty Images

Předpokládá se, že Frederic Arnault, který je známý tím, že v TAG Heuer uvedl na trh velmi populární modely, přenese svůj důraz na inovace, pokrokové materiály a jedinečný design do širšího souboru značek. Analytici naznačují, že LVMH může případně zvážit další akvizice slibných značek, pokud se nějaké uvolní.

Během hodinářského týdne LVMH v Miami vyjádřili vedoucí představitelé značek optimismus pro rok 2024, který se již nyní jeví jako silnější než rok 2023 – v době, kdy byla poptávka mírně potlačena rostoucími úrokovými sazbami a obavami z regrese. Odolnost amerického spotřebitele luxusu je to, co tyto manažery motivuje. Benoit de Clerck, generální ředitel společnosti Zenith, zopakoval silnou trakci své značky na americkém trhu a naznačil pozitivní výhled do budoucna.

Tento optimismus se odráží i na širším trhu s luxusem, kde nejbohatší mecenáši zůstávají pevnými kupci. Bohatší demografická skupina projevuje menší odezvu na rostoucí sazby a ekonomickou nestabilitu, což vede značky k tomu, aby zaměřily svou pozornost na tyto “superspendery” a VIP sběratele, kteří důsledně investují do nejvyšší kvality a řemeslného zpracování.

Advertisement

Jean-Christophe Babin, generální ředitel společnosti Bulgari, prohlásil, že trh s luxusem nejvyšší třídy je hlavním motorem jejich růstu. Touha investovat do originálních, důvěryhodných a nadčasových značek je podle něj mezi bohatými kupujícími silnější než kdykoli předtím. Zaznamenal rostoucí přitažlivost v oblasti high end napříč obchodními aktivitami společnosti Bulgari, které v současné době zahrnují hotely, módu a vůně.

Chcete využít této příležitosti?
Zdroj: Getty Images

Jedním z klíčových cílů LVMH je rychle rostoucí sektor luxusních dámských hodinek. Ačkoli dámské hodinky tvoří pouze asi třetinu celkového prodeje hodinek, zájem žen o luxusní mechanické hodinky roste, což je umocněno působením na sociálních sítích a rostoucím počtem modelů určených speciálně pro ženy. K růstu prodeje přispívá zejména stoupající celosvětová populace bohatých žen, a to jak vlastních, tak zděděných.

Hodinářská divize LVMH se zaměřuje na neustálé inovace materiálů, komplikací a designu, aby předčila konkurenci a zaujala sběratele. TAG Heuer, který má své dědictví v automobilových závodech, zasáhl trh modelem Carrera Plasma vyrobeným z laboratorně pěstovaných diamantů. Generální ředitel TAG Heuer Julien Tornare tvrdil, že výhoda LVMH oproti ostatním značkám a skupinám spočívá v jejím vytrvalém zaměření na nové vynálezy a přitažlivost.

Značky LVMH oživují svou historickou minulost svěžími designy a modely a dodávají jim nádech vintage a raritnosti, který je atraktivní pro kupce i sběratele. Například Zenith uvedl na trh hodinky Chronomaster Triple Calendar, které jsou ozvěnou vzácného prototypu hodinek El Primero z roku 1970.

Zdroj: Getty Images

Značky LVMH mezitím postupně přecházejí k dražším, limitovaným edicím, přičemž Hublot nedávno uvedl na trh limitovanou edici hodinek v hodnotě 250 000 dolarů, které budou vyrobeny pouze v 50 kusech. Generální ředitel společnosti Hublot, Ricardo Guadalupe, věří v “umění fúze” v hodinářství, které spojuje více než 400 let tradice s převratnými inovacemi prostřednictvím designu, materiálů a nových mechanik.

Díky rozmanité kombinaci inovativních designů, historických značek a přehledu o trendech na trhu se LVMH strategicky snaží získat větší podíl na rychle rostoucím globálním trhu s luxusními hodinkami. Díky rostoucímu světovému bohatství a rostoucímu zájmu mladších spotřebitelů vypadají vyhlídky tohoto průmyslového giganta na expanzi do sektoru luxusních hodinek slibně.

Podle společnosti IMARC Group, která se zabývá průzkumem trhu, se očekává, že celosvětový prodej luxusních hodinek vzroste z odhadovaných 30 miliard dolarů v letošním roce na více než 37 miliard dolarů v roce 2032, a LVMH tak vidí velký potenciál pro zvýšení podílu na trhu, zejména v souvislosti s rostoucím zájmem generace Z a mileniálů o špičkové mechanické hodinky.V roce 2023 vykázal sektor šperků a hodinek společnosti LVMH tržby ve výši 11,8 miliardy USD, což znamená 7% organický růst. Nyní je tato luxusní značka domovem 10 hodinářských značek, včetně TAG Heuer, Hublot a Zenith, a také módních a šperkařských značek jako Louis Vuitton, Bulgari a Dior, které rovněž vyrábějí hodinky.Předminulý měsíc svěřila společnost LVMH Watches nově vzniklou divizi zaměřenou na hodinky svému generálnímu řediteli Fredericu Arnaultovi. Devětadvacetiletý syn předsedy představenstva a generálního ředitele LVMH Bernarda Arnaulta bude dohlížet také na značky TAG Heuer, Hublot a Zenith. Jen tyto tři značky dosáhly v loňském roce odhadovaných tržeb z prodeje ve výši přibližně 2 miliard dolarů, což je příslibem, že se LVMH více zaměří na lukrativní odvětví hodinek.Předpokládá se, že Frederic Arnault, který je známý tím, že v TAG Heuer uvedl na trh velmi populární modely, přenese svůj důraz na inovace, pokrokové materiály a jedinečný design do širšího souboru značek. Analytici naznačují, že LVMH může případně zvážit další akvizice slibných značek, pokud se nějaké uvolní.Během hodinářského týdne LVMH v Miami vyjádřili vedoucí představitelé značek optimismus pro rok 2024, který se již nyní jeví jako silnější než rok 2023 – v době, kdy byla poptávka mírně potlačena rostoucími úrokovými sazbami a obavami z regrese. Odolnost amerického spotřebitele luxusu je to, co tyto manažery motivuje. Benoit de Clerck, generální ředitel společnosti Zenith, zopakoval silnou trakci své značky na americkém trhu a naznačil pozitivní výhled do budoucna.Tento optimismus se odráží i na širším trhu s luxusem, kde nejbohatší mecenáši zůstávají pevnými kupci. Bohatší demografická skupina projevuje menší odezvu na rostoucí sazby a ekonomickou nestabilitu, což vede značky k tomu, aby zaměřily svou pozornost na tyto “superspendery” a VIP sběratele, kteří důsledně investují do nejvyšší kvality a řemeslného zpracování.Jean-Christophe Babin, generální ředitel společnosti Bulgari, prohlásil, že trh s luxusem nejvyšší třídy je hlavním motorem jejich růstu. Touha investovat do originálních, důvěryhodných a nadčasových značek je podle něj mezi bohatými kupujícími silnější než kdykoli předtím. Zaznamenal rostoucí přitažlivost v oblasti high end napříč obchodními aktivitami společnosti Bulgari, které v současné době zahrnují hotely, módu a vůně. Chcete využít této příležitosti?Jedním z klíčových cílů LVMH je rychle rostoucí sektor luxusních dámských hodinek. Ačkoli dámské hodinky tvoří pouze asi třetinu celkového prodeje hodinek, zájem žen o luxusní mechanické hodinky roste, což je umocněno působením na sociálních sítích a rostoucím počtem modelů určených speciálně pro ženy. K růstu prodeje přispívá zejména stoupající celosvětová populace bohatých žen, a to jak vlastních, tak zděděných.Hodinářská divize LVMH se zaměřuje na neustálé inovace materiálů, komplikací a designu, aby předčila konkurenci a zaujala sběratele. TAG Heuer, který má své dědictví v automobilových závodech, zasáhl trh modelem Carrera Plasma vyrobeným z laboratorně pěstovaných diamantů. Generální ředitel TAG Heuer Julien Tornare tvrdil, že výhoda LVMH oproti ostatním značkám a skupinám spočívá v jejím vytrvalém zaměření na nové vynálezy a přitažlivost.Značky LVMH oživují svou historickou minulost svěžími designy a modely a dodávají jim nádech vintage a raritnosti, který je atraktivní pro kupce i sběratele. Například Zenith uvedl na trh hodinky Chronomaster Triple Calendar, které jsou ozvěnou vzácného prototypu hodinek El Primero z roku 1970.Značky LVMH mezitím postupně přecházejí k dražším, limitovaným edicím, přičemž Hublot nedávno uvedl na trh limitovanou edici hodinek v hodnotě 250 000 dolarů, které budou vyrobeny pouze v 50 kusech. Generální ředitel společnosti Hublot, Ricardo Guadalupe, věří v “umění fúze” v hodinářství, které spojuje více než 400 let tradice s převratnými inovacemi prostřednictvím designu, materiálů a nových mechanik.Díky rozmanité kombinaci inovativních designů, historických značek a přehledu o trendech na trhu se LVMH strategicky snaží získat větší podíl na rychle rostoucím globálním trhu s luxusními hodinkami. Díky rostoucímu světovému bohatství a rostoucímu zájmu mladších spotřebitelů vypadají vyhlídky tohoto průmyslového giganta na expanzi do sektoru luxusních hodinek slibně.
Tagy: burzyhodinkyinvesticeluxusLVMHUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      01:00

      CVS Health nebude hradit nový lék na prevenci HIV Yeztugo od společnosti Gilead – Reuters

      00:48

      anDuel se spojil s burzovním operátorem CME, aby prosadil obchodování se smlouvami na události

      00:36

      Akcie společnosti SharkNinja klesají po oznámení sekundární emise

      00:24

      Trump od svého nástupu do úřadu nakoupil dluhopisy za více než 100 milionů dolarů, vyplývá z zveřejněných informací

      00:12

      Prodej technologických akcií na Wall Street se prohlubuje, evropské akcie stabilní

      00:05

      Šestimístná varianta modelu Y od Tesly se možná nedostane na trh v USA

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      JPMorgan věří v růst Upstart díky příznivému makroekonomickému prostředí

      20 srpna, 2025

      Společnost Upstart Holdings, poskytovatel online úvěrů využívající umělou inteligenci, se dostala do centra pozornosti investorů poté, co JPMorgan zvýšila své...

      Zdroj: Bloomberg

      Citi výrazně zvyšuje hodnocení Nu Holdings a očekává zrychlení růstu zisků

      20 srpna, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Bank of America zvyšuje hodnocení Snowflake před zveřejněním výsledků

      20 srpna, 2025
      Zdroj: Shuangdeng

      IPO Shuangdeng: čínský lídr v oblasti baterií míří na hongkongskou burzu

      20 srpna, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Výsledky Palo Alto přinesly nový optimismus pro kybernetickou bezpečnost

      20 srpna, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      AI

      Arm přetahuje klíčového manažera Amazonu a akceleruje plán na vlastní čipy

      19 srpna, 2025

      Společnost Arm Holdings posouvá svou strategii do nové fáze: najala Ramiho Sinna, dosavadního ředitele pro umělou inteligenci v Amazonu, aby...

      Nejčtenější zprávy.

      Zářijové snížení sazeb zůstává nejisté, Fed volí opatrný postup

      19 srpna, 2025

      S&P 500 končí mírně níže před projevem Powella v Jackson Hole

      18 srpna, 2025

      Trump a Putin jednali na Aljašce, zásadní posun ale nepřišel

      16 srpna, 2025

      Dolar posiluje před klíčovým týdnem pro monetární politiku USA

      18 srpna, 2025

      Oracle míří k bilionové hodnotě díky expanzi v umělé inteligenci

      16 srpna, 2025

      Akcie klesají, investoři se přesouvají z technologického sektoru

      19 srpna, 2025

      Index S&P 500 klesá v důsledku pokračujícího propadu technologických akcií

      20 srpna, 2025

      Smrtelný výbuch v závodě U.S. Steel otřásá důvěrou v budoucnost americké oceli

      17 srpna, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.