Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Bitsensing získala 25 milionů dolarů na svůj radar s vysokým rozlišením pro autonomní řízení

Samořiditelná vozidla se při detekci objektů a okolního světa spoléhají na mnoho senzorů.

Michael Klos Autor: Michael Klos
19 června, 2024
5 min. čtení
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Bitsensing vyvinul technologii 4D zobrazovacího radaru pro autonomní řízení, chytrá města a digitální zdravotnictví a získal 25 milionů dolarů ve financování série B
  • Generální ředitel Jae-Eun Lee založil Bitsensing po tragické nehodě v roce 2015, aby zvýšil bezpečnost pomocí pokročilé radarové technologie
  • 4D zobrazovací radar Bitsensing nabízí dosah přes 300 metrů, což je o 50 % více než u běžných radarů

 

Konvenční přístup spočívá v práci s kamerami a lidary. Některé technologické společnosti a startupy však vytvořily pokročilou radarovou technologii s vysokým rozlišením pro autonomní vozidla, známou také jako 4D zobrazovací radar.

Patří mezi ně i jihokorejský startup s názvem bitsensing. Tento startup tvrdí, že jeho 4D zobrazovací radar není určen pouze pro autonomní řízení, ale lze jej použít i pro chytrá města a digitální zdravotnictví, a uzavřel kolo B v hodnotě 25 milionů dolarů na technologii radaru s vysokým rozlišením.

Společnost Bitsensing založil v roce 2018 Jae-Eun Lee, generální ředitel společnosti bitsensing, bývalý vedoucí výzkumný inženýr, který vedl první jihokorejský 77GHz pokročilý asistenční systém pro vozidla (ADAS) střední třídy u korejského dodavatele Mando Corporation.

Lee se inspiroval v roce 2015 poté, co viděl tragickou dopravní nehodu na mostě Inčchon Yeongjong v Koreji způsobenou hustou mlhou a špatnou viditelností.

Tento zlomový okamžik mu pomohl uvědomit si, jak zásadní může být zavedení radarové technologie pro prevenci takových nehod, a rozhodl se zaměřit na urychlení její komercializace založením společnosti bitsensing.

Advertisement

„Tradiční přístupy, zejména v automobilovém průmyslu, se často zaměřovaly na kamery a lidary. Tyto systémy jsou však omezeny podmínkami prostředí, jako je špatné osvětlení, mlha nebo déšť, což je pro systémy mobility zásadní,“ uvedl Lee a dodal, že tato omezení mohou vést ke snížení přesnosti a spolehlivosti detekce objektů a zajištění bezpečnosti.

Na otázku, zda může technologie 4D zobrazování v blízké budoucnosti nahradit lidar, Lee odpověděl, že současný výkon zobrazovacího radaru se zatím nemůže rovnat extrémně vysokému rozlišení současných lidarových systémů, ale má značný potenciál.

To znamená, že s dalším vývojem technologie zobrazovacího radaru se očekává, že dosáhne bodu, kdy bude moci nahradit lidar, a to pravděpodobně rychleji než vývoj samotného lidaru.

Zdroj: LinkedIn

Na veletrhu CES v roce 2023 generální ředitel Amnon Shashua z izraelské společnosti Mobileye, která se zabývá autonomním řízením, ve svém projevu uvedl, že společnost Mobileye, která rovněž vyvinula vlastní 4D radar, chce do roku 2025 nasadit pouze 4D zobrazovací radary s výjimkou předního lidaru. Shashuův komentář upoutal pozornost lidí z oboru.

Podle zprávy společnosti Frost & Sullivan většina výrobců OEM zařadí 4D zobrazovací radary do své sady senzorů ADAS/AD spolu s kamerami, lidary a dalšími radary pro vnímání a zobrazování.

Bitsensing není jedinou společností, která vyvíjí 4D zobrazovací radar. Kalifornská společnost Altos Radar a společnosti Arbe Robotics z Tel Avivu a Dallasu rovněž vytvořily radary s vysokým rozlišením pro autonomní vozidla, které vnímají objekty v jejich okolí. Lee také zmínil společnosti Oculii a Zendar jako kolegy startupu v oboru.

Na otázku, v čem se tak liší od svých konkurentů, odpověděl, že jeho 4D zobrazovací radar s vysokým rozlišením poskytuje řešení pro detekci okolí pro systémy samořízených vozidel s pokrytím dosahu více než 300 metrů a 50% pokrokem v detekčním dosahu ve srovnání s běžnými radary.

Kromě toho společnost tvrdí, že její senzor pro sledování dopravního provozu (TIMOS) je prvním senzorem, který integruje okrajové výpočetní zařízení s umělou inteligencí do řešení inteligentního dopravního systému (ITS).

Například její 24GHz dopravní radarové zařízení s umělou inteligencí je poháněno systémem Nvidia Jetson s integrovaným grafickým procesorem. To u jeho systému TIMOS znamená eliminaci těžkopádných externích počítačů a kabelů, místo toho se jedná o jediný systém, který rychle přechází od sběru dat k jejich analýze.

Systém TIMOS, který se nyní používá v šesti zemích, poskytuje přehled a inteligenci ve 12 jízdních pruzích a detekci vozidel, jako jsou automobily a motocykly. Dokáže také identifikovat bezpečnostní problémy, včetně přecházení, jízdy v protisměru, porušování rychlosti a stojících vozidel.

„Naše dopravní řešení spojuje kamerové a radarové technologie a v současné době pracujeme na řadě projektů, jejichž cílem je instalace této sloučené radarové nabídky podél dálnic z Jižní Koreje i mimo ni,“ pokračoval Lee.

„Mezi výhody patří řízení dopravy a sledování neočekávaných událostí, jako jsou například zastavená vozidla, a zároveň poskytujeme řídicím centrům v reálném čase informace o intenzitě vozidel, rychlosti a obsazenosti.“

Firma chce svou radarovou technologii využít také pro digitální zdravotnictví, konkrétně pro péči o spánek. Společnost uvádí, že její radar může monitorovat kvalitu spánku, apnoe a pohyby končetin a nabízet analýzu dat o spánkovém stavu uživatelů.

„Pro zdravotnické technologie poskytujeme radarový hardware a také rozhraní API pro společnosti, které mohou integrovat monitorování kvality spánku do svého softwaru,“ uvedl Lee. „V současné době je naše řešení zaváděno do zařízení péče o seniory a nemocnic v Jižní Koreji, Singapuru a Japonsku.“

Lee uvedl, že zařízení je v současné době ve fázi růstu příjmů a snaží se expandovat po celém světě prostřednictvím strategických partnerství. Může nabídnout hardware a software, data a licenční smlouvy.

Zdroj: Bitsensing

„V poslední době se zpoždění v komercializaci technologie autonomního řízení stalo významným problémem, což některé vede k domněnce, že na trhu se senzory mohou existovat omezení.

S přechodem do éry softwarově definovaných vozidel (SDV) však roste potřeba rychlé integrace vysoce výkonných a vícenásobných senzorů již v raných fázích. V důsledku toho se očekává, že trh se zobrazovacími radary a pokročilými radary se bude velmi rychle rozšiřovat,“ zmínil Lee.

Na posledním kole se podíleli investoři, včetně Korea Development Bank, HL Mando Corporation, Industrial Bank of Korea a Aju Capital, čímž se celkový objem získaných prostředků od založení společnosti zvýšil na 46 milionů dolarů.

Konvenční přístup spočívá v práci s kamerami a lidary. Některé technologické společnosti a startupy však vytvořily pokročilou radarovou technologii s vysokým rozlišením pro autonomní vozidla, známou také jako 4D zobrazovací radar.Patří mezi ně i jihokorejský startup s názvem bitsensing. Tento startup tvrdí, že jeho 4D zobrazovací radar není určen pouze pro autonomní řízení, ale lze jej použít i pro chytrá města a digitální zdravotnictví, a uzavřel kolo B v hodnotě 25 milionů dolarů na technologii radaru s vysokým rozlišením.Společnost Bitsensing založil v roce 2018 Jae-Eun Lee, generální ředitel společnosti bitsensing, bývalý vedoucí výzkumný inženýr, který vedl první jihokorejský 77GHz pokročilý asistenční systém pro vozidla střední třídy u korejského dodavatele Mando Corporation.Lee se inspiroval v roce 2015 poté, co viděl tragickou dopravní nehodu na mostě Inčchon Yeongjong v Koreji způsobenou hustou mlhou a špatnou viditelností. Tento zlomový okamžik mu pomohl uvědomit si, jak zásadní může být zavedení radarové technologie pro prevenci takových nehod, a rozhodl se zaměřit na urychlení její komercializace založením společnosti bitsensing.„Tradiční přístupy, zejména v automobilovém průmyslu, se často zaměřovaly na kamery a lidary. Tyto systémy jsou však omezeny podmínkami prostředí, jako je špatné osvětlení, mlha nebo déšť, což je pro systémy mobility zásadní,“ uvedl Lee a dodal, že tato omezení mohou vést ke snížení přesnosti a spolehlivosti detekce objektů a zajištění bezpečnosti.Na otázku, zda může technologie 4D zobrazování v blízké budoucnosti nahradit lidar, Lee odpověděl, že současný výkon zobrazovacího radaru se zatím nemůže rovnat extrémně vysokému rozlišení současných lidarových systémů, ale má značný potenciál. To znamená, že s dalším vývojem technologie zobrazovacího radaru se očekává, že dosáhne bodu, kdy bude moci nahradit lidar, a to pravděpodobně rychleji než vývoj samotného lidaru.Na veletrhu CES v roce 2023 generální ředitel Amnon Shashua z izraelské společnosti Mobileye, která se zabývá autonomním řízením, ve svém projevu uvedl, že společnost Mobileye, která rovněž vyvinula vlastní 4D radar, chce do roku 2025 nasadit pouze 4D zobrazovací radary s výjimkou předního lidaru. Shashuův komentář upoutal pozornost lidí z oboru. Podle zprávy společnosti Frost & Sullivan většina výrobců OEM zařadí 4D zobrazovací radary do své sady senzorů ADAS/AD spolu s kamerami, lidary a dalšími radary pro vnímání a zobrazování.Bitsensing není jedinou společností, která vyvíjí 4D zobrazovací radar. Kalifornská společnost Altos Radar a společnosti Arbe Robotics z Tel Avivu a Dallasu rovněž vytvořily radary s vysokým rozlišením pro autonomní vozidla, které vnímají objekty v jejich okolí. Lee také zmínil společnosti Oculii a Zendar jako kolegy startupu v oboru.Na otázku, v čem se tak liší od svých konkurentů, odpověděl, že jeho 4D zobrazovací radar s vysokým rozlišením poskytuje řešení pro detekci okolí pro systémy samořízených vozidel s pokrytím dosahu více než 300 metrů a 50% pokrokem v detekčním dosahu ve srovnání s běžnými radary.Kromě toho společnost tvrdí, že její senzor pro sledování dopravního provozu je prvním senzorem, který integruje okrajové výpočetní zařízení s umělou inteligencí do řešení inteligentního dopravního systému .Například její 24GHz dopravní radarové zařízení s umělou inteligencí je poháněno systémem Nvidia Jetson s integrovaným grafickým procesorem. To u jeho systému TIMOS znamená eliminaci těžkopádných externích počítačů a kabelů, místo toho se jedná o jediný systém, který rychle přechází od sběru dat k jejich analýze. Systém TIMOS, který se nyní používá v šesti zemích, poskytuje přehled a inteligenci ve 12 jízdních pruzích a detekci vozidel, jako jsou automobily a motocykly. Dokáže také identifikovat bezpečnostní problémy, včetně přecházení, jízdy v protisměru, porušování rychlosti a stojících vozidel.„Naše dopravní řešení spojuje kamerové a radarové technologie a v současné době pracujeme na řadě projektů, jejichž cílem je instalace této sloučené radarové nabídky podél dálnic z Jižní Koreje i mimo ni,“ pokračoval Lee. „Mezi výhody patří řízení dopravy a sledování neočekávaných událostí, jako jsou například zastavená vozidla, a zároveň poskytujeme řídicím centrům v reálném čase informace o intenzitě vozidel, rychlosti a obsazenosti.“Firma chce svou radarovou technologii využít také pro digitální zdravotnictví, konkrétně pro péči o spánek. Společnost uvádí, že její radar může monitorovat kvalitu spánku, apnoe a pohyby končetin a nabízet analýzu dat o spánkovém stavu uživatelů.„Pro zdravotnické technologie poskytujeme radarový hardware a také rozhraní API pro společnosti, které mohou integrovat monitorování kvality spánku do svého softwaru,“ uvedl Lee. „V současné době je naše řešení zaváděno do zařízení péče o seniory a nemocnic v Jižní Koreji, Singapuru a Japonsku.“Lee uvedl, že zařízení je v současné době ve fázi růstu příjmů a snaží se expandovat po celém světě prostřednictvím strategických partnerství. Může nabídnout hardware a software, data a licenční smlouvy.„V poslední době se zpoždění v komercializaci technologie autonomního řízení stalo významným problémem, což některé vede k domněnce, že na trhu se senzory mohou existovat omezení. S přechodem do éry softwarově definovaných vozidel však roste potřeba rychlé integrace vysoce výkonných a vícenásobných senzorů již v raných fázích. V důsledku toho se očekává, že trh se zobrazovacími radary a pokročilými radary se bude velmi rychle rozšiřovat,“ zmínil Lee.Na posledním kole se podíleli investoři, včetně Korea Development Bank, HL Mando Corporation, Industrial Bank of Korea a Aju Capital, čímž se celkový objem získaných prostředků od založení společnosti zvýšil na 46 milionů dolarů.
Tagy: autonomní řízeníBitsensingradar

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      00:05

      Jak společnost Novo Nordisk špatně odhadla americký trh pro svůj přípravek na hubnutí

      23:48

      CD&R se připojuje k boji o divizi Castrol společnosti BP v hodnotě 8 miliard dolarů, informuje Sky News

      23:36

      Trumpova administrativa se zaměřuje na reportáž CNN o migrační aplikaci

      23:24

      Figma podává žádost o IPO v USA

      23:12

      Akcie společnosti Littelfuse stoupají po prodeji aktiv společnosti Maretron společnosti Teledyne

      23:00

      Akcie společností zabývajících se jadernými mikroreaktory klesají poté, co DOE vybrala pro testy společnosti Westinghouse a Radiant

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: BurzovniSvet.cz
      Akcie

      Disney má nakročeno k silnému růstu. Stream a výletní lodě mění pravidla hry

      1 července, 2025

      Společnost Walt Disney podle nové analýzy společnosti Jefferies stojí na prahu další fáze růstu.

      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Cloud žene růst: Oracle dostává doporučení „koupit“ a míří výš

      1 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Je Palantir Technologies se svými akciemi dnes ještě dobrá koupě?

      30 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Kratos Defense získává na významu díky měnící se tváři moderního válčení

      30 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Kupte akcie Kinder Morgan. Zemní plyn a umělá inteligence jsou silná kombinace

      30 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovniSvet.cz
      AI

      UBS doporučuje 3 klíčové akcie v oblasti AI, které je vhodné nyní koupit

      27 června, 2025

      Bankovní gigant UBS přichází s novou zprávou, která zaujala investory po celém světě.

      Nejčtenější zprávy.

      Trump tvrdí, že má kupce pro TikTok. Jací hráči se už ucházeli o koupi této aplikace?

      30 června, 2025

      Ustanovení o umělé inteligenci v Trumpově zákonu budí silné kontroverze

      29 června, 2025

      S&P 500 uzavřel na rekordní úrovni, investoři spekulují o obchodní válce

      27 června, 2025

      Boeing znovu získává důvěru investorů a naznačuje obrat k lepším časům

      29 června, 2025

      Téměř neuvěřitelné oživení amerického akciového trhu je na spadnutí

      27 června, 2025

      Trump hrozí Japonsku novými cly a tvrdí, že nekupuje americkou rýži

      30 června, 2025

      S&P 500 uzavírá níže, technologické společnosti zahajují čtvrtletí propadem

      1 července, 2025

      Přes lákavou cenu akcií Ford nenaplňuje očekávání a ztrácí krok s trhem

      28 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.