Nedávným spuštěním komentářů k podcastům udělala společnost Spotify další krok k vytvoření sociální sítě v aplikaci, která je známá především pro hudbu. Díky komentářům mohou nyní provozovatelé podcastů komunikovat se svými posluchači přímo ve službě Spotify, stejně jako je tomu u dalších interaktivních funkcí, jako jsou ankety a otázky a odpovědi. V kombinaci s vylepšením aplikace v roce 2023, kdy byl přidán kanál pro objevování podobný TikToku, profily umělců, kde mohou tvůrci nabízet zboží a vstupenky na koncerty, a také možnost psát do příběhů, se aplikace Spotify stává sociální sítí soustředěnou kolem všeho, co se týká zvuku, nejen aplikací pro streamování hudby.
Poté, co byla tento týden přidána podpora komentářů na stránkách epizod podcastů, což je funkce sociální sítě, je nyní otázkou, zda Spotify v budoucnu přidá něco podobného i pro hudební umělce. Mohlo by jít o ještě zajímavější doplněk aplikace, protože fanouškovská základna hudebníků bývá větší a aktivnější než fanouškovská základna většiny podcastů.
Při rozhovoru s viceprezidentkou Spotify pro produkt podcastů Mayou Prohovnik o spuštění komentářů jsme se zeptali na podporu komentářů i na stránkách umělců.
Prohovnik nepopřel, že by se o takové myšlence uvažovalo, ale nejprve odmítl komentář a pak dodal, že: „Dokážu si představit svět, ve kterém rozšíříme [podporu komentářů] na další formáty ve Spotify, ale vždy chceme dělat to, co je správné pro tento formát a pro tyto typy tvůrců a umělců.“
Stojí za zmínku, že nápad vytvořit sociální síť v hudební aplikaci už dříve vyzkoušel hlavní konkurent Spotify, společnost Apple.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky