Joe Cohen plánuje prodat tisíce až miliony elektrických skútrů Infinite Machine
Skútr P1 má odnímatelnou baterii, dotykový displej s Apple CarPlay a vestavěný reproduktor
Infinite Machine plánuje zahájit prodej v USA v roce 2025 s omezenou edicí 250 kusů
Joe Cohen sní o tom, že prodá tisíce, dokonce „miliony“ elektrických skútrů.
Společnost Infinite Machine sídlí v houštině kanceláří v brooklynské čtvrti Greenpoint. Společnost, která má 12 zaměstnanců a plánuje vyrábět svá dvoukolová vozidla ve spolupráci se zkušenou čínskou společností vyrábějící skútry, začíná přijímat objednávky na svůj první model.
P1 je skútr za 10 000 USD, který se vůbec nepodobá Vespě, populárnímu italskému skútru, který v Itálii po druhé světové válce uvedl na trh Enrico Piaggio.
Místo toho vám P1 svým ostře ohnutým designem možná připomene Cybertruck. Je to záměr.
„Když byl Cybertruck v roce 2019 poprvé představen, hluboce nás inspiroval,“ říká Eddie, který je prezidentem společnosti. „Líbilo se nám použití exoskeletové konstrukce kvůli pevnosti, panely z nerezové oceli, prostě všechno.“
Ale masivní Cybertruck, přestože neemituje, není tím nejlepším vozidlem pro překonávání městského prostředí. „Naším mottem je, že chceme stavět ‚nejpřitažlivější neautomobily na světě‘,“ říká Joe, jehož oficiální titul je generální ředitel „P1 je náš Tesla Roadster“.
Přirovnání je výstižné. Roadster za 109 000 USD byl prvním modelem společnosti Tesla z roku 2008 a vedl cestu k levnějším modelům, které přišly, včetně populárního Modelu 3, který se nyní prodává za 38 990 USD. Infinite Machine má v plánu další modely, ale nyní se soustředí na uvedení modelu P1 na trh. „Neúnavně se soustředíme na své sny, ne na to, co dělají ostatní společnosti,“ říká Eddie.
Dvoumístný skútr, který nyní existuje ve formě prototypu, není ničím jiným než inovativním. Je vyroben z hliníku a oceli, má dojezd přibližně 60 mil a maximální rychlost 55 mil za hodinu díky elektromotoru o výkonu 12 kW a velké baterii o kapacitě 4,3 kWh.
K překročení rychlosti 35 km/h je zapotřebí řidičský průkaz na motocykl a po jeho získání aplikace odemkne další rychlost. Balíček je odnímatelný pro dálkové nabíjení, ale při hmotnosti 40 kg jej mnoho majitelů nechá tam, kde je. Skútr se dodává ve dvou barvách: stříbrné nebo černé.
Odnímatelná baterie je pod nohama řidiče a motor v zadním náboji. Tlačítko režimu přepíná mezi „performance“ a „eco“ a další tlačítka volí „drive“ a – což je trochu překvapivé – „reverse“. Chcete jet trochu rychleji? Stiskněte červené tlačítko boost.
Před řidičem se nachází dotykový displej, který spolupracuje s Apple CarPlay (včetně GPS), a odkládací schránka, jejíž součástí je držák na mobilní telefon. Ano, hudbu z telefonu můžete poslouchat na vestavěném reproduktoru.
Sedadlo se zvedá a vzniká další velký úložný prostor. Vestavěná kamera dokáže vyfotit, co je před vámi (pomocí dalšího tlačítka), a také se aktivuje, pokud se někdo pokusí se skútrem manipulovat.
Ačkoli Vespa v roce 2018 uvedla na trh vlastní elektrický skútr Elettrica za 7 500 USD, je mnohem tradičnější než P1.
„Nikdo předtím neuplatnil myšlenky průmyslového designu v plném rozsahu u sedacího skútru,“ říká Joe. „To, co náš čtyřčlenný tým designérů vymyslel – v naší verzi spisovatelského pokoje – je produkt, který je robustní a nepoškodí se, když ho upustíte.
Je superrychlý, má spoustu úložného prostoru a je to výkladní skříň mnoha technologií – můžeme například provádět aktualizace over-the-air. Díky elektrickým motorům můžeme pomocí počítačů naprogramovat křivku točivého momentu.“
Dalším krokem týmu je startovní edice 250 kusů, která by se měla dostat k zákazníkům v roce 2025, se všemi doplňky a speciálním označením. Eddie říká, že společnost je „dobře kapitálově vybavena“, aby zvládla počáteční fázi. Zpočátku se bude prodávat pouze v USA.
Kdo je ideálním kandidátem na Infinite Machine P1? Určitě si lze představit, že s ním bude jezdit do práce na Wall Street, kde se bude parkovat mnohem snáze než s cybertruckem. Eddie říká, že vidí „někoho mezi třicítkou a padesátkou, kdo žije v Brooklynu nebo na Manhattanu a chce si poskakovat po městě“, ale stejně dobře by se hodil i pro přepravu po plážových a lyžařských městech.
Joe Cohen sní o tom, že prodá tisíce, dokonce „miliony“ elektrických skútrů. Společnost Infinite Machine sídlí v houštině kanceláří v brooklynské čtvrti Greenpoint. Společnost, která má 12 zaměstnanců a plánuje vyrábět svá dvoukolová vozidla ve spolupráci se zkušenou čínskou společností vyrábějící skútry, začíná přijímat objednávky na svůj první model. P1 je skútr za 10 000 USD, který se vůbec nepodobá Vespě, populárnímu italskému skútru, který v Itálii po druhé světové válce uvedl na trh Enrico Piaggio. Místo toho vám P1 svým ostře ohnutým designem možná připomene Cybertruck. Je to záměr. „Když byl Cybertruck v roce 2019 poprvé představen, hluboce nás inspiroval,“ říká Eddie, který je prezidentem společnosti. „Líbilo se nám použití exoskeletové konstrukce kvůli pevnosti, panely z nerezové oceli, prostě všechno.“Apartmány Benecko - Investiční apartmány v obci Benecko přímo na sjezdovce Reklama Ale masivní Cybertruck, přestože neemituje, není tím nejlepším vozidlem pro překonávání městského prostředí. „Naším mottem je, že chceme stavět ‚nejpřitažlivější neautomobily na světě‘,“ říká Joe, jehož oficiální titul je generální ředitel „P1 je náš Tesla Roadster“. Přirovnání je výstižné. Roadster za 109 000 USD byl prvním modelem společnosti Tesla z roku 2008 a vedl cestu k levnějším modelům, které přišly, včetně populárního Modelu 3, který se nyní prodává za 38 990 USD. Infinite Machine má v plánu další modely, ale nyní se soustředí na uvedení modelu P1 na trh. „Neúnavně se soustředíme na své sny, ne na to, co dělají ostatní společnosti,“ říká Eddie. Dvoumístný skútr, který nyní existuje ve formě prototypu, není ničím jiným než inovativním. Je vyroben z hliníku a oceli, má dojezd přibližně 60 mil a maximální rychlost 55 mil za hodinu díky elektromotoru o výkonu 12 kW a velké baterii o kapacitě 4,3 kWh. K překročení rychlosti 35 km/h je zapotřebí řidičský průkaz na motocykl a po jeho získání aplikace odemkne další rychlost. Balíček je odnímatelný pro dálkové nabíjení, ale při hmotnosti 40 kg jej mnoho majitelů nechá tam, kde je. Skútr se dodává ve dvou barvách: stříbrné nebo černé. Odnímatelná baterie je pod nohama řidiče a motor v zadním náboji. Tlačítko režimu přepíná mezi „performance“ a „eco“ a další tlačítka volí „drive“ a – což je trochu překvapivé – „reverse“. Chcete jet trochu rychleji? Stiskněte červené tlačítko boost. Před řidičem se nachází dotykový displej, který spolupracuje s Apple CarPlay , a odkládací schránka, jejíž součástí je držák na mobilní telefon. Ano, hudbu z telefonu můžete poslouchat na vestavěném reproduktoru. Sedadlo se zvedá a vzniká další velký úložný prostor. Vestavěná kamera dokáže vyfotit, co je před vámi , a také se aktivuje, pokud se někdo pokusí se skútrem manipulovat. Ačkoli Vespa v roce 2018 uvedla na trh vlastní elektrický skútr Elettrica za 7 500 USD, je mnohem tradičnější než P1. „Nikdo předtím neuplatnil myšlenky průmyslového designu v plném rozsahu u sedacího skútru,“ říká Joe. „To, co náš čtyřčlenný tým designérů vymyslel – v naší verzi spisovatelského pokoje – je produkt, který je robustní a nepoškodí se, když ho upustíte. Je superrychlý, má spoustu úložného prostoru a je to výkladní skříň mnoha technologií – můžeme například provádět aktualizace over-the-air. Díky elektrickým motorům můžeme pomocí počítačů naprogramovat křivku točivého momentu.“ Dalším krokem týmu je startovní edice 250 kusů, která by se měla dostat k zákazníkům v roce 2025, se všemi doplňky a speciálním označením. Eddie říká, že společnost je „dobře kapitálově vybavena“, aby zvládla počáteční fázi. Zpočátku se bude prodávat pouze v USA. Kdo je ideálním kandidátem na Infinite Machine P1? Určitě si lze představit, že s ním bude jezdit do práce na Wall Street, kde se bude parkovat mnohem snáze než s cybertruckem. Eddie říká, že vidí „někoho mezi třicítkou a padesátkou, kdo žije v Brooklynu nebo na Manhattanu a chce si poskakovat po městě“, ale stejně dobře by se hodil i pro přepravu po plážových a lyžařských městech.