Čínská platforma pro elektronické obchodování Pinduoduo, vlastněná společností PDD Holdings, vykázala za druhé čtvrtletí nižší než očekávané tržby, které byly ovlivněny slabými spotřebitelskými výdaji v Číně. Akcie společnosti se v předobchodní fázi propadly o téměř 14 %. Čínské maloobchodní odvětví a odvětví elektronického obchodu utrpěly v důsledku opatrných výdajů spotřebitelů, kteří jsou znepokojeni křehkou ekonomikou, nízkou výkonností sektoru nemovitostí a vysokou mírou nezaměstnanosti. Společnost Pinduoduo přilákala nízkými cenami a slevami zákazníky, kteří si uvědomují náklady, ale čelí konkurenci velkých konkurentů, kteří nabízejí podobné nabídky. Viceprezident pro finance společnosti PDD, Jun Liu, uvedl, že růst tržeb bude čelit tlaku kvůli zesílené konkurenci a vnějším výzvám, což bude mít dopad na ziskovost. Začátkem tohoto měsíce čínský gigant v oblasti elektronického obchodování Alibaba a JD.com rovněž nedosáhl tržních odhadů tržeb, a to kvůli slabým domácím prodejům v oblasti elektronického obchodování. Tržby společnosti Pinduoduo ve druhém čtvrtletí dosáhly 97,06 miliardy jüanů
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky