Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Humanz vstupuje na americký trh s platformou pro influencer marketing

Společnost Humanz, marketingová platforma pro tvůrce obsahu a značky, vstoupila na americký trh, oznámila ve čtvrtek.

Michael Klos Autor: Michael Klos
17 září, 2024
4 min. čtení
Zdroj: Humanz

Zdroj: Humanz

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Společnost Humanz, založená v Izraeli, vstoupila na americký trh s cílem expandovat v oblasti influencer marketingu
  • Humanz spolupracuje s více než 300 000 tvůrci obsahu a pomohla zprostředkovat přes 15 milionů spoluprací
  • Platforma využívá umělou inteligenci k predikci míry konverze a poskytování analytických nástrojů pro tvůrce i značky

Společnost Humanz, která zahájila svou činnost v Izraeli v roce 2017, získala silné postavení na globálních trzích, včetně Evropy, Latinské Ameriky, Jižní Afriky a Blízkého východu. V současné době Humanz spolupracuje s více než 300 000 tvůrci obsahu a zprostředkovala více než 15 milionů spoluprací s tvůrci, což přispělo k obratu téměř 500 milionů dolarů.

Vzhledem k tomu, že výdaje na influencer marketing se stávají významnou součástí širšího marketingového prostoru – a nyní se odhadují na odvětví v hodnotě 250 miliard dolarů -, expanze společnosti Humanz v USA ukazuje rostoucí poptávku po marketingových nástrojích určených pro tvůrce obsahu.

Humanz je platforma, kde značky mohou vytvářet a zveřejňovat kampaně a influenceři mohou podávat nabídky a ucházet se o účast. Značky mají přístup k centru pro vyhledávání talentů, sadě pro správu a nástroji pro tvorbu kampaní a získávají v reálném čase přehled o návratnosti investic do kampaní (ROI). Influenceři mohou vidět údaje o výkonnosti svého obsahu, přehled o publiku a míře konverze a také objevit potenciální spolupracovníky. Firmy mohou prostřednictvím platformy komunikovat přímo s tvůrci.

Zdroj: Humanz

Pozoruhodné je, že Humanz nabízí také samostatný produkt pro manažery talentů.

„Všimli jsme si, že spousta influencerů je spravována prostřednictvím agentur, takže by dávalo velký smysl mít na palubě také [manažery talentů] se specializovanou platformou, která pro ně má hodnotu a kde mohou chytře a efektivně spravovat celý svůj seznam a také jim budou poskytovány stejné poznatky,“ uvedl Roee Zelcer, generální ředitel společnosti Humanz v USA. „Všichni tři hráči mohou sedět v jednom prostoru, otevřeně spolu komunikovat a všichni jsou transparentní… To srovnalo podmínky pro všechny.“

Advertisement

Společnost Humanz využívá umělou inteligenci k analýze profilů na sociálních sítích, aby vytvořila podrobné profily influencerů a předpověděla míru konverze pro každého tvůrce na základě předchozích kampaní, vysvětlil Zelcer. Když tedy značky chtějí najít influencery pro úzce specializovaný produkt, predikční model společnosti Humanz dokáže předpovědět jejich míru konverze.

Chcete využít této příležitosti?

„Důvodem, proč jsme se stali lídry na trhu, je právě tato technologie [AI],“ řekl Zelcer.

Společnost Humanz v tichosti spustila nabídku v USA na začátku letošního roku. V současné době je na platformě registrováno přibližně 3 000 influencerů v USA a asi 20 značek, včetně společností Google, GroupM, L’Oréal, McDonald’s, Nestlé, Omnicom, P&G, Unilever a Zara.

Platforma od té doby spustila nové funkce určené pro tvůrce. Humanz například přepracovala svůj kanál pro vyhledávání kampaní tak, aby obsahoval filtry, díky nimž mohou uživatelé vyhledávat kampaně s paušálním poplatkem nebo kampaně určené pouze pro partnery.

Tato funkce byla vyvinuta na základě zpětné vazby od Valerie Lipovetsky, nové ředitelky společnosti pro tvůrce, která je zodpovědná za poskytování poznatků na základě vlastních zkušeností tvůrce. Lipovetsky je moderátorkou podcastu „Not Alone“ a má více než 6,5 milionu sledujících na Facebooku, Instagramu, TikToku a YouTube.

Podílela se také na koncepci připravované funkce, která zajistí, že uživatelé dostanou zaplaceno tři dny po uzavření obchodu se značkou a nahrání potřebného obsahu.

Zdroj: CTech

„Zajistíme, aby dostali zaplaceno do tří dnů, což znamená, že na sebe vezmeme riziko a pak budeme účtovat poplatek značce, ale influencerům zaplatíme z vlastní kapsy do tří pracovních dnů,“ uvedla Zelcerová.

Společnost Humanz plánuje spuštění nástroje v příštích několika měsících. Nejprve bude k dispozici ve Spojených státech, poté bude zaveden celosvětově. Společnost bude spolupracovat s několika finančními společnostmi, které budou funkci pohánět.

Platforma je pro každého zdarma a Humanz si bere 10% provizi z toho, co značky zaplatí influencerům na platformě. Pokud se například značka dohodne, že zaplatí 10 influencerům celkem 10 000 USD, bude muset platformě zaplatit také 1 000 USD jako provizní poplatek.

Společnost Humanz doposud získala finanční prostředky ve výši 17 milionů dolarů, přičemž ji podpořili investoři jako Yuval Tal, zakladatel platební společnosti Payoneer. Společnost má v úmyslu získat kolo financování série B, aby podpořila svou expanzi v USA.

Společnost Humanz, která zahájila svou činnost v Izraeli v roce 2017, získala silné postavení na globálních trzích, včetně Evropy, Latinské Ameriky, Jižní Afriky a Blízkého východu. V současné době Humanz spolupracuje s více než 300 000 tvůrci obsahu a zprostředkovala více než 15 milionů spoluprací s tvůrci, což přispělo k obratu téměř 500 milionů dolarů.Vzhledem k tomu, že výdaje na influencer marketing se stávají významnou součástí širšího marketingového prostoru – a nyní se odhadují na odvětví v hodnotě 250 miliard dolarů -, expanze společnosti Humanz v USA ukazuje rostoucí poptávku po marketingových nástrojích určených pro tvůrce obsahu.Humanz je platforma, kde značky mohou vytvářet a zveřejňovat kampaně a influenceři mohou podávat nabídky a ucházet se o účast. Značky mají přístup k centru pro vyhledávání talentů, sadě pro správu a nástroji pro tvorbu kampaní a získávají v reálném čase přehled o návratnosti investic do kampaní . Influenceři mohou vidět údaje o výkonnosti svého obsahu, přehled o publiku a míře konverze a také objevit potenciální spolupracovníky. Firmy mohou prostřednictvím platformy komunikovat přímo s tvůrci.Pozoruhodné je, že Humanz nabízí také samostatný produkt pro manažery talentů.„Všimli jsme si, že spousta influencerů je spravována prostřednictvím agentur, takže by dávalo velký smysl mít na palubě také [manažery talentů] se specializovanou platformou, která pro ně má hodnotu a kde mohou chytře a efektivně spravovat celý svůj seznam a také jim budou poskytovány stejné poznatky,“ uvedl Roee Zelcer, generální ředitel společnosti Humanz v USA. „Všichni tři hráči mohou sedět v jednom prostoru, otevřeně spolu komunikovat a všichni jsou transparentní… To srovnalo podmínky pro všechny.“Společnost Humanz využívá umělou inteligenci k analýze profilů na sociálních sítích, aby vytvořila podrobné profily influencerů a předpověděla míru konverze pro každého tvůrce na základě předchozích kampaní, vysvětlil Zelcer. Když tedy značky chtějí najít influencery pro úzce specializovaný produkt, predikční model společnosti Humanz dokáže předpovědět jejich míru konverze. Chcete využít této příležitosti?„Důvodem, proč jsme se stali lídry na trhu, je právě tato technologie [AI],“ řekl Zelcer.Společnost Humanz v tichosti spustila nabídku v USA na začátku letošního roku. V současné době je na platformě registrováno přibližně 3 000 influencerů v USA a asi 20 značek, včetně společností Google, GroupM, L’Oréal, McDonald’s, Nestlé, Omnicom, P&G, Unilever a Zara.Platforma od té doby spustila nové funkce určené pro tvůrce. Humanz například přepracovala svůj kanál pro vyhledávání kampaní tak, aby obsahoval filtry, díky nimž mohou uživatelé vyhledávat kampaně s paušálním poplatkem nebo kampaně určené pouze pro partnery.Tato funkce byla vyvinuta na základě zpětné vazby od Valerie Lipovetsky, nové ředitelky společnosti pro tvůrce, která je zodpovědná za poskytování poznatků na základě vlastních zkušeností tvůrce. Lipovetsky je moderátorkou podcastu „Not Alone“ a má více než 6,5 milionu sledujících na Facebooku, Instagramu, TikToku a YouTube.Podílela se také na koncepci připravované funkce, která zajistí, že uživatelé dostanou zaplaceno tři dny po uzavření obchodu se značkou a nahrání potřebného obsahu.„Zajistíme, aby dostali zaplaceno do tří dnů, což znamená, že na sebe vezmeme riziko a pak budeme účtovat poplatek značce, ale influencerům zaplatíme z vlastní kapsy do tří pracovních dnů,“ uvedla Zelcerová.Společnost Humanz plánuje spuštění nástroje v příštích několika měsících. Nejprve bude k dispozici ve Spojených státech, poté bude zaveden celosvětově. Společnost bude spolupracovat s několika finančními společnostmi, které budou funkci pohánět.Platforma je pro každého zdarma a Humanz si bere 10% provizi z toho, co značky zaplatí influencerům na platformě. Pokud se například značka dohodne, že zaplatí 10 influencerům celkem 10 000 USD, bude muset platformě zaplatit také 1 000 USD jako provizní poplatek.Společnost Humanz doposud získala finanční prostředky ve výši 17 milionů dolarů, přičemž ji podpořili investoři jako Yuval Tal, zakladatel platební společnosti Payoneer. Společnost má v úmyslu získat kolo financování série B, aby podpořila svou expanzi v USA.
Tagy: Humanzinfluencer marketingizraelstartup

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. 19. srpna – Microsoft přebírá legendárního výrobce telefonů, Nokiu
      Advertisement

      Breaking.

      01:00

      Paramount se chystá do začátku listopadu propustit až 3 000 zaměstnanců, informuje Variety

      00:48

      E-commerce firma Pattern podává žádost o IPO v USA

      00:36

      Investoři se soustředí na výsledky společnosti Nvidia, zatímco americké technologické akcie kolísají

      00:24

      Společnost Netskope zabývající se kybernetickou bezpečností oznámila 31% nárůst tržeb v rámci podání žádosti o IPO v USA

      00:12

      Trump říká, že Intel souhlasil s dohodou, podle které USA získají 10% podíl

      00:05

      Analytici tvrdí, že dohoda mezi železničními společnostmi CSX a BNSF snižuje očekávání rychlé fúze

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Stanley Druckenmiller se rozhodl pro prodej Tesly a sází na Microsoft

      22 srpna, 2025

      Druckenmiller a jeho investiční kroky mohou někoho překvapit... Hedgeové fondy každé čtvrtletí zveřejňují u americké Komise pro cenné papíry a...

      Zdroj: Shutterstock

      DigitalOcean zažil propad o 75 %. Jde o lákavou příležitost

      22 srpna, 2025
      Zdroj: Reuters

      Morgan Stanley doporučuje nákup akcií Hewlett Packard Enterprise

      22 srpna, 2025
      Zdroj: Reuters

      UBS zvyšuje cílovou cenu akcií Nvidia před výsledky. Čeká se další růst

      21 srpna, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie CoreWeave rostou díky investici Jane Street a podpoře analytiků

      21 srpna, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      AI

      Arm přetahuje klíčového manažera Amazonu a akceleruje plán na vlastní čipy

      19 srpna, 2025

      Společnost Arm Holdings posouvá svou strategii do nové fáze: najala Ramiho Sinna, dosavadního ředitele pro umělou inteligenci v Amazonu, aby...

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie klesají po datech z trhu práce; pozornost se upírá na Jackson Hole

      21 srpna, 2025

      Trump využívá proces výběru předsedy Fedu k prosazení nižších sazeb

      20 srpna, 2025

      Dolar posiluje před klíčovým týdnem pro monetární politiku USA

      18 srpna, 2025

      Index S&P 500 klesá v důsledku pokračujícího propadu technologických akcií

      20 srpna, 2025

      S&P 500 končí mírně níže před projevem Powella v Jackson Hole

      18 srpna, 2025

      S&P 500 klesá pátý den v řadě, pozornost se přesouvá na projev Powella

      21 srpna, 2025

      UnitedHealth Group má dnes před sebou celou řadu tržních výzev

      22 srpna, 2025

      Akcie klesají, investoři se přesouvají z technologického sektoru

      19 srpna, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.