Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Zlepšení zaměstnanecké zkušenosti: klíč k úspěchu organizace a růstu

Každá organizace by se měla shodnout na tom, že tři nejdůležitější klíčové zainteresované strany jsou investoři, zákazníci a zaměstnanci – bez ohledu na pořadí.

Michael Klos Autor: Michael Klos
9 října, 2024
5 min. čtení
Zdroj: Unsplash

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Zaměření na zkušenosti zaměstnanců vede ke zlepšení vztahů se zákazníky a finančnímu růstu organizace
  • HR systémy by měly být snadné, intuitivní a poskytovat zaměstnancům podporu při rychlém plnění úkolů
  • Nabídka relevantních poznatků v pracovním procesu zlepšuje rozhodování zaměstnanců a jejich celkovou zkušenost

Úspěšná organizace buduje obousměrné vztahy, které jsou oceňovány každou z těchto zainteresovaných stran a které poskytují zpětnou vazbu potřebnou k dalšímu zvyšování hodnoty v dlouhodobém horizontu. Pro smysluplné inovace je důležité pochopit, co je pro každou jednotlivou skupinu zdrojem hodnoty. Vítězná strategie tyto faktory hodnoty upřednostňuje.

Jak mohou organizace začít tyto hodnotové faktory odhalovat? Mezi těmito zúčastněnými stranami existuje důležitá dynamika, která podporuje mou filozofii inovací. Vztah mezi zaměstnanci a organizacemi je základem, na kterém jsou postaveny ostatní vztahy.

Spokojení zaměstnanci přinášejí zákazníkům skvělé zážitky, což se může promítnout do lepších finančních výnosů pro investory. Historicky se však tato závislost přehlíží. Často se správně nepromítá do strategie. Pokud začnete u svých zaměstnanců a najdete způsoby, jak učinit zkušenosti zaměstnanců snadnými, chytrými a zaměřenými na člověka, může váš přístup k inovacím zvýšit hodnotu pro zainteresované strany.

Inovace začínají u zkušeností zaměstnanců

V mnoha, ne-li ve všech organizacích, jsou zkušenosti zaměstnanců obecně řízeny personálním oddělením. Tyto zkušenosti se obvykle soustředí na zkušenosti kandidátů, nástup nových zaměstnanců a zásady týkající se zdraví a wellness, dovolené, nemocenské a dalších. S tím, jak se svět práce vyvíjel, jsme zaznamenali velký pokrok v oblasti vylepšování těchto nabídek s cílem lépe podporovat zaměstnance.

Advertisement
Zdroj: Getty images

Systémy lidských zdrojů, které organizace poskytují svým zaměstnancům, se však těší menší pozornosti. Tyto nástroje se historicky zaměřují na podporu různých „transakcí“, které personální oddělení a zaměstnanci provádějí, od přihlašování žádostí o dovolenou a aktualizace osobních údajů až po vyplňování přihlášek k benefitům.

Přestaly však tyto transakce povyšovat tak, aby zaměstnancům poskytovaly výjimečné zážitky. Klíčem k tomuto vývoji je, aby jejich zkušenosti byly snadné, chytré a zaměřené na člověka.

Usnadněte jim život

Jednoduše řečeno, organizace musí svým zaměstnancům usnadnit život. Lidé chtějí způsoby, jak snadno dokončit úkoly, které potřebují. U každého personálního systému, který zaměstnancům poskytujete, se ujistěte, že jsou pro ně transakce rychlé a snadné. To znamená zjednodušit kroky, které mohou potřebovat, a poskytnout jim systém, který je pro ně intuitivní.

Cílem je, aby pro ně bylo odškrtávání úkolů ze seznamu co nejméně bolestivé. S rozvojem umělé inteligence (AI) a generativních nástrojů AI bude tento aspekt HR technologií i nadále rychle postupovat.

Nabídněte jim poznatky, které jim pomohou při rozhodování

Co nejčastěji v rámci pracovního procesu hledejte příležitosti, jak zaměstnancům přinést poznatky, které jim pomohou buď porozumět, nebo se lépe rozhodovat. Spotřebitelské technologie skvěle zvládají poskytovat informace v okamžiku, který je důležitý. Můžete se například setkat s podněty typu: „Lidé jako vy se také zajímali o toto“ nebo „Pokud děláte toto, měli byste přemýšlet také o tomto“.

V oblasti lidských zdrojů mohou tyto poznatky pomoci řídit kroky související s důchodovým spořením, volbou daní nebo vzděláváním a kariérním rozvojem – to vše může výrazně ovlivnit celkovou zkušenost zaměstnanců.

Zachovejte lidskou zkušenost

Vzhledem k tomu, že se technologie stále vyvíjejí, je toto možná nejkritičtější část. Na rozdíl od jiných systémů pro vztahy mezi podniky, jako jsou nákupy, dodavatelský řetězec a finance, jsou HR systémy určeny ke správě lidí – tyto transakce jsou prováděny pro lidi a lidmi. Mnohé z těchto transakcí vyvolávají emoce, jako je čerpání volna v souvislosti s narozením dítěte nebo kariérní posun.

Vezměme si například jednoduchý úkon, kdy personalista zadává nového zaměstnance. Kromě snadnosti, s jakou se vyplňují údaje a provádějí nezbytné kroky v rámci personálního systému, uvažujme o dalších prvcích, které by mohly ovlivnit nebo zničit zkušenost zaměstnance.

Zdroj: Getty images

Když se otevře nová pozice, je běžné, že se na ni hlásí interní kandidáti. V tomto příkladu možná interní kandidát není vybrán. Když personalista zadá nového zaměstnance, nemusí vědět, že interní kandidát práci nezískal. Pravděpodobně by také nevěděl, kolikrát se tento interní kandidát v posledních 6 až 12 měsících ucházel o interní pracovní místa. Tyto typy poznatků by mohly mít v této fázi transakce velký význam.

Dalším logickým rozšířením by pak bylo vyzvat tohoto personalistu, aby se s interním kandidátem spojil za účelem kariérního rozhovoru, a dokonce mu poskytnout doporučení, jak k rozhovoru přistupovat. Toto navázané spojení řekne internímu kandidátovi, že je vnímán a podporován. Je to rozdíl mezi negativní a skvělou zkušeností zaměstnance.

Postavte zkušenosti do popředí

Výše uvedený příklad je jen jednoduchý, ale je běžný. Řešení těchto typů případů může pomoci posunout zkušenost zaměstnanců, kterou vaše organizace nabízí, a tím i celkovou kulturu, kterou podporujete.

Pokud se organizacím podaří vybudovat lepší zkušenosti zaměstnanců, mohou v konečném důsledku zajistit lepší zkušenosti zákazníků a v důsledku toho i lepší finanční výkonnost. Když říkáme, že žijeme v propojeném světě, nejde jen o fyzický prostor, který sdílíme – jde také o vzájemně provázané zkušenosti, které všichni sdílíme.

Úspěšná organizace buduje obousměrné vztahy, které jsou oceňovány každou z těchto zainteresovaných stran a které poskytují zpětnou vazbu potřebnou k dalšímu zvyšování hodnoty v dlouhodobém horizontu. Pro smysluplné inovace je důležité pochopit, co je pro každou jednotlivou skupinu zdrojem hodnoty. Vítězná strategie tyto faktory hodnoty upřednostňuje.Jak mohou organizace začít tyto hodnotové faktory odhalovat? Mezi těmito zúčastněnými stranami existuje důležitá dynamika, která podporuje mou filozofii inovací. Vztah mezi zaměstnanci a organizacemi je základem, na kterém jsou postaveny ostatní vztahy. Spokojení zaměstnanci přinášejí zákazníkům skvělé zážitky, což se může promítnout do lepších finančních výnosů pro investory. Historicky se však tato závislost přehlíží. Často se správně nepromítá do strategie. Pokud začnete u svých zaměstnanců a najdete způsoby, jak učinit zkušenosti zaměstnanců snadnými, chytrými a zaměřenými na člověka, může váš přístup k inovacím zvýšit hodnotu pro zainteresované strany.Inovace začínají u zkušeností zaměstnancůV mnoha, ne-li ve všech organizacích, jsou zkušenosti zaměstnanců obecně řízeny personálním oddělením. Tyto zkušenosti se obvykle soustředí na zkušenosti kandidátů, nástup nových zaměstnanců a zásady týkající se zdraví a wellness, dovolené, nemocenské a dalších. S tím, jak se svět práce vyvíjel, jsme zaznamenali velký pokrok v oblasti vylepšování těchto nabídek s cílem lépe podporovat zaměstnance.Systémy lidských zdrojů, které organizace poskytují svým zaměstnancům, se však těší menší pozornosti. Tyto nástroje se historicky zaměřují na podporu různých „transakcí“, které personální oddělení a zaměstnanci provádějí, od přihlašování žádostí o dovolenou a aktualizace osobních údajů až po vyplňování přihlášek k benefitům. Přestaly však tyto transakce povyšovat tak, aby zaměstnancům poskytovaly výjimečné zážitky. Klíčem k tomuto vývoji je, aby jejich zkušenosti byly snadné, chytré a zaměřené na člověka.Usnadněte jim životJednoduše řečeno, organizace musí svým zaměstnancům usnadnit život. Lidé chtějí způsoby, jak snadno dokončit úkoly, které potřebují. U každého personálního systému, který zaměstnancům poskytujete, se ujistěte, že jsou pro ně transakce rychlé a snadné. To znamená zjednodušit kroky, které mohou potřebovat, a poskytnout jim systém, který je pro ně intuitivní. Cílem je, aby pro ně bylo odškrtávání úkolů ze seznamu co nejméně bolestivé. S rozvojem umělé inteligence a generativních nástrojů AI bude tento aspekt HR technologií i nadále rychle postupovat.Nabídněte jim poznatky, které jim pomohou při rozhodováníCo nejčastěji v rámci pracovního procesu hledejte příležitosti, jak zaměstnancům přinést poznatky, které jim pomohou buď porozumět, nebo se lépe rozhodovat. Spotřebitelské technologie skvěle zvládají poskytovat informace v okamžiku, který je důležitý. Můžete se například setkat s podněty typu: „Lidé jako vy se také zajímali o toto“ nebo „Pokud děláte toto, měli byste přemýšlet také o tomto“. V oblasti lidských zdrojů mohou tyto poznatky pomoci řídit kroky související s důchodovým spořením, volbou daní nebo vzděláváním a kariérním rozvojem – to vše může výrazně ovlivnit celkovou zkušenost zaměstnanců.Zachovejte lidskou zkušenostVzhledem k tomu, že se technologie stále vyvíjejí, je toto možná nejkritičtější část. Na rozdíl od jiných systémů pro vztahy mezi podniky, jako jsou nákupy, dodavatelský řetězec a finance, jsou HR systémy určeny ke správě lidí – tyto transakce jsou prováděny pro lidi a lidmi. Mnohé z těchto transakcí vyvolávají emoce, jako je čerpání volna v souvislosti s narozením dítěte nebo kariérní posun.Vezměme si například jednoduchý úkon, kdy personalista zadává nového zaměstnance. Kromě snadnosti, s jakou se vyplňují údaje a provádějí nezbytné kroky v rámci personálního systému, uvažujme o dalších prvcích, které by mohly ovlivnit nebo zničit zkušenost zaměstnance.Zdroj: Getty images Když se otevře nová pozice, je běžné, že se na ni hlásí interní kandidáti. V tomto příkladu možná interní kandidát není vybrán. Když personalista zadá nového zaměstnance, nemusí vědět, že interní kandidát práci nezískal. Pravděpodobně by také nevěděl, kolikrát se tento interní kandidát v posledních 6 až 12 měsících ucházel o interní pracovní místa. Tyto typy poznatků by mohly mít v této fázi transakce velký význam.Dalším logickým rozšířením by pak bylo vyzvat tohoto personalistu, aby se s interním kandidátem spojil za účelem kariérního rozhovoru, a dokonce mu poskytnout doporučení, jak k rozhovoru přistupovat. Toto navázané spojení řekne internímu kandidátovi, že je vnímán a podporován. Je to rozdíl mezi negativní a skvělou zkušeností zaměstnance.Postavte zkušenosti do popředíVýše uvedený příklad je jen jednoduchý, ale je běžný. Řešení těchto typů případů může pomoci posunout zkušenost zaměstnanců, kterou vaše organizace nabízí, a tím i celkovou kulturu, kterou podporujete. Pokud se organizacím podaří vybudovat lepší zkušenosti zaměstnanců, mohou v konečném důsledku zajistit lepší zkušenosti zákazníků a v důsledku toho i lepší finanční výkonnost. Když říkáme, že žijeme v propojeném světě, nejde jen o fyzický prostor, který sdílíme – jde také o vzájemně provázané zkušenosti, které všichni sdílíme.
Tagy: leadershiporganizaceúspěchzaměstnanci

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      17:00

      Home Depot získává doporučení „koupit“ po silných výsledcích za 1. čtvrtletí

      16:48

      UnitedHealth klesá po zprávách, že tajně platila pečovatelské domy za snížení počtu převozů do nemocnic

      16:36

      Stellantis postaví v Detroitu továrnu na náhradní díly za 388 milionů dolarů

      16:24

      M&S tvrdí, že kybernetičtí hackeři se dostali dovnitř přes externího dodavatele

      16:12

      Hedgeové fondy snížily podíly v amerických technologických gigantech a nakoupily čínské akcie: Goldman

      16:00

      Donald Trump Jr. připouští, že by v budoucnu mohl usilovat o Bílý dům

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: BurzovniSvet.cz
      Akcie

      Home Depot si podle Stifelu zaslouží pozornost investorů i přes smíšené výsledky

      21 května, 2025

      Navzdory smíšeným výsledkům za první čtvrtletí zůstává investiční společnost Stifel pozitivně naladěná vůči akciím Home Depot, jednoho z největších amerických...

      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Tesla opět na vzestupu – Musk slibuje robotaxi, méně politiky a víc inovací

      21 května, 2025
      Zdroj: The Japan Times

      Nippon Steel zvyšuje investice do US Steel na 11 miliard USD, bude dosaženo dohody?

      20 května, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Bernstein posiluje svůj optimistický výhled na společnost Boeing

      20 května, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Goldman Sachs zvyšuje cílovou cenu Microsoftu díky důvěře v AI strategii

      20 května, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Bloomberg
      Akcie

      Americké akcie pohledem makléře z Mercurius Pro, o.c.p.: Je čas nakupovat?

      19 května, 2025

      Americký akciový trh zažil v dubnu a květnu 2025 dramatické období, které bylo výrazně ovlivněno eskalací a následnou deeskalací obchodní...

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie se mírně propadají, Home Depot potvrzuje výhled

      20 května, 2025

      Americké akcie propadly po snížení ratingu Moody’s; Nvidia v centru pozornosti

      19 května, 2025

      Lichotit nebo raději konfrontovat aneb jak světoví lídři jednají s Trumpem

      17 května, 2025

      Index S&P 500 uzavřel v plusu, investoři ignorují snížení ratingu USA

      19 května, 2025

      Virgin Galactic se vrací s novými loděmi a rostoucím zájmem o vesmírné lety

      17 května, 2025

      S&P 500 přerušil šestidenní vítěznou sérii, růst technologického sektoru zpomalil

      20 května, 2025

      Zisk překonal očekávání, ale akcie TJX klesly kvůli výhledu ovlivněnému cly

      21 května, 2025

      ChargePoint pod tlakem: Nepříznivé podmínky brzdí růst i atraktivitu akcií

      18 května, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.