Společnost Tencent Holdings Ltd vykázala ve třetím čtvrtletí vyšší než očekávaný růst zisku, a to díky ziskům v oblasti her, reklamy a cloudu. Zisk připadající akcionářům se meziročně zvýšil o 47 % na 53,23 miliardy jüanů (7,37 miliardy USD), čímž překonal odhady. Tržby však vzrostly pouze o 8 % na 167,19 miliardy jüanů, což je mírně pod prognózou analytiků. Příjmy z her vzrostly o 14 % na domácím trhu a o 11 % na mezinárodním trhu, což poukazuje na “věčně zelený potenciál” nových i stávajících titulů. Marketingové služby, dříve známé jako online reklama, zaznamenaly pozoruhodný 17% nárůst díky silné poptávce inzerentů po krátkém videoobsahu a funkcích vyhledávání v rámci aplikace pro zasílání zpráv Weixin/WeChat. Společnost Tencent vykázala 3% nárůst měsíčních aktivních uživatelů aplikace Weixin/WeChat na 1,38 miliardy. Společnost také zdůraznila dopad svých vlastních nástrojů umělé inteligence a plánuje pokračovat v investicích do technologií umělé inteligence. K růstu komerčních dotazů a míry prokliků přispěly rozsáhlé možnosti jazykového modelu v rámci vyhledávací funkce WeChat.
Společnost Tencent Holdings Ltd vykázala ve třetím čtvrtletí vyšší než očekávaný růst zisku, a to díky ziskům v oblasti her, reklamy a cloudu. Zisk připadající akcionářům se meziročně zvýšil o 47 % na 53,23 miliardy jüanů , čímž překonal odhady. Tržby však vzrostly pouze o 8 % na 167,19 miliardy jüanů, což je mírně pod prognózou analytiků. Příjmy z her vzrostly o 14 % na domácím trhu a o 11 % na mezinárodním trhu, což poukazuje na “věčně zelený potenciál” nových i stávajících titulů. Marketingové služby, dříve známé jako online reklama, zaznamenaly pozoruhodný 17% nárůst díky silné poptávce inzerentů po krátkém videoobsahu a funkcích vyhledávání v rámci aplikace pro zasílání zpráv Weixin/WeChat. Společnost Tencent vykázala 3% nárůst měsíčních aktivních uživatelů aplikace Weixin/WeChat na 1,38 miliardy. Společnost také zdůraznila dopad svých vlastních nástrojů umělé inteligence a plánuje pokračovat v investicích do technologií umělé inteligence. K růstu komerčních dotazů a míry prokliků přispěly rozsáhlé možnosti jazykového modelu v rámci vyhledávací funkce WeChat.