Generální ředitel Ferrari Benedetto Vigna v úterý uvedl, že italský výrobce luxusních sportovních vozů bude vždy vyvíjet klíčové komponenty pro své vozy interně, protože se připravuje na uvedení svého prvního plně elektrického vozu na trh ještě v tomto roce.
Ferrari poruší svou tradici burácivých benzínových motorů a 9. října ve svém domovském městě Maranello představí svůj první plně elektrický vůz, poté co v roce 2019 začalo nabízet hybridní elektrické modely.
Minulý týden se rozšířily spekulace o možné spolupráci mezi Ferrari a čínským výrobcem elektromobilů Leapmotor (HK:9863) na dalších potenciálních modelech elektromobilů Ferrari poté, co generální ředitel Leapmotor Zhu Jiangming zveřejnil na svém účtu na sociálních sítích selfie s Vignou a vyjádřil naději, že mezi oběma společnostmi dojde k další komunikaci a spolupráci.
Vigna, bývalý vrcholný manažer v odvětví mikročipů, letos v rámci svých služebních cest do Číny dvakrát navštívil Leapmotor. Uvedl, že si ze své předchozí pracovní zkušenosti po celém světě udržel mnoho „přátel“, zejména v odvětví elektromobilů.
„Máme nějaké čínské dodavatele? Ano. Vyrábějí strategické komponenty? Ne,“ řekl Vigna v rozhovoru pro Bloomberg TV během akce Norges Bank v Oslu.
„Myslím, že nic víc v tom není.“
Společnost Leapmotor minulý týden upřesnila, že s Ferrari neprobíhají žádné rozhovory.
Generální ředitel Ferrari Benedetto Vigna v úterý uvedl, že italský výrobce luxusních sportovních vozů bude vždy vyvíjet klíčové komponenty pro své vozy interně, protože se připravuje na uvedení svého prvního plně elektrického vozu na trh ještě v tomto roce.
Ferrari poruší svou tradici burácivých benzínových motorů a 9. října ve svém domovském městě Maranello představí svůj první plně elektrický vůz, poté co v roce 2019 začalo nabízet hybridní elektrické modely.
Minulý týden se rozšířily spekulace o možné spolupráci mezi Ferrari a čínským výrobcem elektromobilů Leapmotor na dalších potenciálních modelech elektromobilů Ferrari poté, co generální ředitel Leapmotor Zhu Jiangming zveřejnil na svém účtu na sociálních sítích selfie s Vignou a vyjádřil naději, že mezi oběma společnostmi dojde k další komunikaci a spolupráci.
Vigna, bývalý vrcholný manažer v odvětví mikročipů, letos v rámci svých služebních cest do Číny dvakrát navštívil Leapmotor. Uvedl, že si ze své předchozí pracovní zkušenosti po celém světě udržel mnoho „přátel“, zejména v odvětví elektromobilů.
„Máme nějaké čínské dodavatele? Ano. Vyrábějí strategické komponenty? Ne,“ řekl Vigna v rozhovoru pro Bloomberg TV během akce Norges Bank v Oslu.
„Myslím, že nic víc v tom není.“
Společnost Leapmotor minulý týden upřesnila, že s Ferrari neprobíhají žádné rozhovory.