Nové Dillí (Reuters) – Předběžná zpráva popsala zmatek v kokpitu krátce před havárií letadla Air India, při které minulý měsíc zahynulo 260 lidí, poté, co se téměř současně přepnuly přepínače přívodu paliva do motorů a motory tak zůstaly bez paliva.
Letadlo Boeing (NYSE:BA) 787 Dreamliner směřující z indického města Ahmedabad do Londýna začalo krátce po vzletu ztrácet vztlak a klesat, uvádí zpráva o nejtragičtější letecké nehodě za posledních deset let, kterou v sobotu zveřejnili indičtí vyšetřovatelé.
Zpráva indického Úřadu pro vyšetřování leteckých nehod (AAIB) o havárii z 12. června vyvolává nové otázky ohledně polohy kritických přepínačů palivového systému motorů.
Téměř okamžitě po vzletu letadla záběry z uzavřeného kamerového systému ukázaly, že se aktivoval záložní zdroj energie zvaný ram air turbine, což naznačovalo ztrátu výkonu motorů.
Nové Dillí – Předběžná zpráva popsala zmatek v kokpitu krátce před havárií letadla Air India, při které minulý měsíc zahynulo 260 lidí, poté, co se téměř současně přepnuly přepínače přívodu paliva do motorů a motory tak zůstaly bez paliva.
Letadlo Boeing 787 Dreamliner směřující z indického města Ahmedabad do Londýna začalo krátce po vzletu ztrácet vztlak a klesat, uvádí zpráva o nejtragičtější letecké nehodě za posledních deset let, kterou v sobotu zveřejnili indičtí vyšetřovatelé.
Zpráva indického Úřadu pro vyšetřování leteckých nehod o havárii z 12. června vyvolává nové otázky ohledně polohy kritických přepínačů palivového systému motorů.
Téměř okamžitě po vzletu letadla záběry z uzavřeného kamerového systému ukázaly, že se aktivoval záložní zdroj energie zvaný ram air turbine, což naznačovalo ztrátu výkonu motorů.