Akcie seznamovací aplikace Bumble ve čtvrtek v předobchodním obchodování klesly o více než 6 %, když investoři reagovali na pokles počtu předplatitelů a obavy o schopnost společnosti zvýšit výdaje uprostřed pochybností o tempu inovací v oblasti AI.
Vzhledem k poklesu zájmu uživatelů způsobenému přetrvávající inflací a stagnujícími inovacemi se Bumble a její větší konkurent Match snaží oživit své aplikace, aby získali zpět předplatitele.
„I když nejsme ohledně tohoto odvětví příliš optimističtí, nálada v tomto sektoru je již nyní velmi slabá,“ uvedli analytici RBC Capital Markets. „Možná ještě není nejhorší, co nás čeká,“ dodali. Celkový počet platících uživatelů této seznamovací aplikace klesl ve druhém čtvrtletí o 8,7 % na 3,8 milionu.Tyto výsledky přicházejí poté, co Match Group, mateřská společnost Tinderu a Hinge, překonala čtvrtletní očekávání tržeb díky síle Hinge a novému zaměření vedení, i když zaznamenala 5% pokles platících uživatelů, což odráží tlak v celém odvětví.
Ve snaze vypořádat se s přetrvávající „únavou z randění“ se Bumble obrátila k inovacím založeným na umělé inteligenci, které by měly poskytnout tolik potřebnou podporu provozovateli seznamovací aplikace, který v posledních čtvrtletích bojuje s klesající důvěrou investorů.
Akcie společnosti se sídlem v Austinu v Texasu letos zatím ztratily asi 6,2 %.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky