Společnost Live Nation Entertainment (NYSE:LYV), mateřská společnost Ticketmaster, ve čtvrtek překonala odhady Wall Streetu ohledně tržeb za druhé čtvrtletí, a to díky silné poptávce po koncertech.
Výsledky signalizují pokračující odolnost a růst odvětví živé zábavy i přes ekonomickou nejistotu.
Fanoušci jsou stále ochotni utrácet za živé zážitky, jako jsou koncerty a akce, což pomáhá společnosti Live Nation Entertainment – barometru volitelných spotřebitelských výdajů a zdraví globálního trhu zábavy.
„Globální expanze nadále pohání růst turné, návštěvnost fanoušků dosahuje nových maxim a prodej vstupenek je silný ve všech cenových kategoriích, od VIP až po zadní řady,“ uvedl ve svém prohlášení generální ředitel Michael Rapino.
„Abychom udrželi tuto dynamiku, rozšiřujeme naše globální portfolio koncertních sálů a investujeme do umělců, kteří to vše umožňují.“
Společnost oznámila 16% nárůst tržeb na 7,01 miliardy dolarů, čímž překonala průměrný odhad analytiků ve výši 6,84 miliardy dolarů, podle údajů sestavených LSEG.
Většina tržeb, tj. přibližně 5,95 miliardy dolarů, pocházela z koncertní činnosti, která zahrnuje prodej merchandise a produkci živých hudebních akcí, následovaná 742,7 miliony dolarů z prodeje vstupenek.
Celkový odhadovaný počet akcí Live Nation v období od dubna do června klesl oproti loňskému roku o 2,6 % na 14 292, ale její show navštívilo 44,2 milionu fanoušků, což je ve srovnání s 22,3 miliony v předchozím čtvrtletí.
Celkový odhadovaný počet prodaných vstupenek za čtvrtletí končící 30. červnem činil 155,8 milionu, ve srovnání s 155,1 milionu v prvním čtvrtletí.
Společnost Live Nation Entertainment , mateřská společnost Ticketmaster, ve čtvrtek překonala odhady Wall Streetu ohledně tržeb za druhé čtvrtletí, a to díky silné poptávce po koncertech.
Výsledky signalizují pokračující odolnost a růst odvětví živé zábavy i přes ekonomickou nejistotu.
Fanoušci jsou stále ochotni utrácet za živé zážitky, jako jsou koncerty a akce, což pomáhá společnosti Live Nation Entertainment – barometru volitelných spotřebitelských výdajů a zdraví globálního trhu zábavy.
„Globální expanze nadále pohání růst turné, návštěvnost fanoušků dosahuje nových maxim a prodej vstupenek je silný ve všech cenových kategoriích, od VIP až po zadní řady,“ uvedl ve svém prohlášení generální ředitel Michael Rapino.
„Abychom udrželi tuto dynamiku, rozšiřujeme naše globální portfolio koncertních sálů a investujeme do umělců, kteří to vše umožňují.“
Společnost oznámila 16% nárůst tržeb na 7,01 miliardy dolarů, čímž překonala průměrný odhad analytiků ve výši 6,84 miliardy dolarů, podle údajů sestavených LSEG.
Většina tržeb, tj. přibližně 5,95 miliardy dolarů, pocházela z koncertní činnosti, která zahrnuje prodej merchandise a produkci živých hudebních akcí, následovaná 742,7 miliony dolarů z prodeje vstupenek.
Celkový odhadovaný počet akcí Live Nation v období od dubna do června klesl oproti loňskému roku o 2,6 % na 14 292, ale její show navštívilo 44,2 milionu fanoušků, což je ve srovnání s 22,3 miliony v předchozím čtvrtletí.
Celkový odhadovaný počet prodaných vstupenek za čtvrtletí končící 30. červnem činil 155,8 milionu, ve srovnání s 155,1 milionu v prvním čtvrtletí.