Akcie společnosti Paysafe Limited vzrostly v úterním předobchodním obchodování o 10,5 % poté, co firma oznámila výsledky za druhé čtvrtletí, které překonaly očekávání analytiků, a to navzdory meziročnímu poklesu tržeb kvůli prodeji části podnikání.
Poskytovatel platebních řešení vykázal upravený zisk na akcii ve výši 0,46 USD, mírně nad konsensem analytiků 0,45 USD. Tržby dosáhly 428,2 milionu USD, čímž překonaly odhad 424,8 milionu USD, i když šlo o 3% pokles oproti 439,9 milionu USD ve stejném období loni.
Pokles tržeb byl způsoben prodejem divize zpracování plateb pro přímý marketing, která ve srovnatelném období minulého roku přispěla 36,7 milionu USD.
Na organické bázi Paysafe (NYSE:PSFE) zaznamenala 5% růst tržeb, přičemž divize Merchant Solutions rostla organicky o 6 % a Digital Wallets o 3 %. Firma vykázala čistou ztrátu 50,1 milionu USD, tj. -0,85 USD na zředěnou akcii, oproti ztrátě 1,4 milionu USD ve druhém čtvrtletí 2024.
„Velmi solidní čtvrtletí s tržbami, upraveným EBITDA a upraveným EPS v souladu s našimi očekáváními,“ uvedl generální ředitel Bruce Lowthers. „V Evropě jsme poprvé po letech zaznamenali dvouciferný růst vedený naší spotřebitelskou divizí, doprovázený celkově silným výkonem od stávajících zákazníků.“
Upravený zisk EBITDA za čtvrtletí činil 105 milionů USD, což je o 12 % méně než před rokem, ale firma poznamenala, že v čísle je zahrnut negativní dopad 25,4 milionu USD související s prodaným segmentem přímého marketingu.
Paysafe potvrdila celoroční výhled pro rok 2025, s odhadovanými tržbami mezi 1,71–1,73 miliardy USD a upraveným EBITDA v rozmezí 463–478 milionů USD. Společnost během čtvrtletí odkoupila 1,5 milionu akcií za 20 milionů USD.
Akcie společnosti Paysafe Limited vzrostly v úterním předobchodním obchodování o 10,5 % poté, co firma oznámila výsledky za druhé čtvrtletí, které překonaly očekávání analytiků, a to navzdory meziročnímu poklesu tržeb kvůli prodeji části podnikání.
Poskytovatel platebních řešení vykázal upravený zisk na akcii ve výši 0,46 USD, mírně nad konsensem analytiků 0,45 USD. Tržby dosáhly 428,2 milionu USD, čímž překonaly odhad 424,8 milionu USD, i když šlo o 3% pokles oproti 439,9 milionu USD ve stejném období loni.
Pokles tržeb byl způsoben prodejem divize zpracování plateb pro přímý marketing, která ve srovnatelném období minulého roku přispěla 36,7 milionu USD.
Na organické bázi Paysafe zaznamenala 5% růst tržeb, přičemž divize Merchant Solutions rostla organicky o 6 % a Digital Wallets o 3 %. Firma vykázala čistou ztrátu 50,1 milionu USD, tj. -0,85 USD na zředěnou akcii, oproti ztrátě 1,4 milionu USD ve druhém čtvrtletí 2024.
„Velmi solidní čtvrtletí s tržbami, upraveným EBITDA a upraveným EPS v souladu s našimi očekáváními,“ uvedl generální ředitel Bruce Lowthers. „V Evropě jsme poprvé po letech zaznamenali dvouciferný růst vedený naší spotřebitelskou divizí, doprovázený celkově silným výkonem od stávajících zákazníků.“
Upravený zisk EBITDA za čtvrtletí činil 105 milionů USD, což je o 12 % méně než před rokem, ale firma poznamenala, že v čísle je zahrnut negativní dopad 25,4 milionu USD související s prodaným segmentem přímého marketingu.
Paysafe potvrdila celoroční výhled pro rok 2025, s odhadovanými tržbami mezi 1,71–1,73 miliardy USD a upraveným EBITDA v rozmezí 463–478 milionů USD. Společnost během čtvrtletí odkoupila 1,5 milionu akcií za 20 milionů USD.