LAS VEGAS (Reuters) – Když se 28. srpna v Las Vegas Strip otevře „Čaroděj ze země Oz v Sphere“, diváci zažijí klasický film z roku 1939 způsobem, který jeho tvůrci pravděpodobně nikdy nepovažovali za možný.
Téměř 18 000 diváků se ocitne v oku vířícího tornáda, které vytrhne Dorotčinu farmu v Kansasu z jejích základů a odnese ji do země Munchkinů. Film byl vylepšen tak, aby zaplnil 160 000 čtverečních stop LED panelů, které se rozprostírají na ploše tří fotbalových hřišť, obklopují diváky a dosahují výšky 22 pater, zatímco 750koňové ventilátory vyvolávají vítr a trosky, aby simulovaly tornádo.
Tento spektakulární zážitek, jehož cena je 104 dolarů za místo, je více, než se na první pohled zdá. „Čaroděj ze země Oz“ představuje jedno z nejvýznamnějších partnerství mezi filmovým studiem a technologickou společností, které využívá umělou inteligenci k vytvoření nového mediálního zážitku.
Agentura Reuters hovořila s devíti lidmi, včetně osob přímo zapojených do projektu a předních odborníků z oblasti zábavního průmyslu, kteří popsali příběh projektu, který někteří veteráni tohoto odvětví považují za potenciální zlomový moment v používání nástrojů umělé inteligence v Hollywoodu.
LAS VEGAS – Když se 28. srpna v Las Vegas Strip otevře „Čaroděj ze země Oz v Sphere“, diváci zažijí klasický film z roku 1939 způsobem, který jeho tvůrci pravděpodobně nikdy nepovažovali za možný.
Téměř 18 000 diváků se ocitne v oku vířícího tornáda, které vytrhne Dorotčinu farmu v Kansasu z jejích základů a odnese ji do země Munchkinů. Film byl vylepšen tak, aby zaplnil 160 000 čtverečních stop LED panelů, které se rozprostírají na ploše tří fotbalových hřišť, obklopují diváky a dosahují výšky 22 pater, zatímco 750koňové ventilátory vyvolávají vítr a trosky, aby simulovaly tornádo.
Tento spektakulární zážitek, jehož cena je 104 dolarů za místo, je více, než se na první pohled zdá. „Čaroděj ze země Oz“ představuje jedno z nejvýznamnějších partnerství mezi filmovým studiem a technologickou společností, které využívá umělou inteligenci k vytvoření nového mediálního zážitku.
Agentura Reuters hovořila s devíti lidmi, včetně osob přímo zapojených do projektu a předních odborníků z oblasti zábavního průmyslu, kteří popsali příběh projektu, který někteří veteráni tohoto odvětví považují za potenciální zlomový moment v používání nástrojů umělé inteligence v Hollywoodu.