Nike se vrhá na rozvíjející se trh outdoorových aktivit, který v pondělí odstartuje uvedením nové trailové běžecké obuvi. Tím otestuje, zda dokáže z málo známé dílčí značky vytvořit významný motor růstu.
Sportovní gigant plánuje představit verzi svých trailových běžeckých bot Ultrafly – pod svou outdoorovou subznačkou ACG – na ultramaratonu Ultra-Trail du Mont-Blanc, který začíná v pondělí ve Francii, uvedl mluvčí Nike
Je to součást snahy Nike o repozici ACG jako seriózního hráče v oblasti výkonnostního trailového běhu. V širším kontextu je tento krok v souladu se strategií generálního ředitele Elliotta Hilla, který se snaží znovu zaměřit značku Nike na klíčové sporty, jako je běh, v době, kdy je její dominance ohrožována menšími konkurenty.
Nike se snaží dohnat ztrátu jak v oblasti outdoorových aktivit, které od pandemie zažívají boom, tak v Číně, kde se obyvatelstvo ve velkém vrhlo na outdoorové aktivity, jako je trailový běh. Zaostávání společnosti na obou trzích do jisté míry vysvětluje, proč její podíl na globálním trhu se sportovním oblečením v posledních letech klesá, uvedli analytici. Outdoorové aktivity zahrnují celou řadu činností, včetně turistiky a kempování.
Běžci sponzorovaní Nike, jako je Anthony Costales, budou závodit v botách s názvem ACG Ultrafly, které se podle Nike dostanou na pulty obchodů na jaře 2026. Podobně obnovená verze trailových bot Zegama s logem ACG bude uvedena na trh později v roce 2025.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky