Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

5 způsobů, jak budovat osobní značku zaměřenou na vliv, ne na ego

Málokteré slovní spojení vyvolává u profesionálů takové úšklebky jako "osobní branding".

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
17 června, 2023
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Buďte upřímní – zvedl se vám trochu žaludek, když jste si to přečetli?

Mnohým se při přečtení této věty okamžitě vybaví lidé, kteří mají egoistické značky typu „hele, podívej se na mě“.

Podle zkušeností je taková nechuť k budování osobní značky obvykle dobrým znamením, protože to znamená, že nemáte zájem o zviditelnění zaměřené na své ego, což je základní myšlení pro budování skvělé značky. Ale to, že mnoho lidí nebuduje svou značku správným způsobem, neznamená, že vy nemůžete – nebo byste neměli.

Vaše osobní značka je dnes důležitější než kdykoli předtím a musí být nejen viditelná a autentická, ale také si musí vybudovat důvěru ještě předtím, než vstoupíte do místnosti. První místo, kde s vámi dnes většina potenciálních zaměstnavatelů, partnerů, klientů a zaměstnanců přijde do kontaktu, pravděpodobně nebude osobní setkání – bude to online po rychlém vyhledání vašeho jména.

Skutečnost je taková, že vaše značka je taková, jakou ji Google označí. Vytvoření značky znamená vytvoření obrazu v myslích vašeho publika, a pokud je první obraz, který vaše publikum vidí, online, musíte na to dbát záměrně.

Advertisement
Zdroj: Getty Images

Dobrou zprávou je, že čím viditelnější a autentičtější je vaše osobní značka, tím větší vliv můžete mít na ostatní a tím větší vliv vám osobně dává. Zde je pět způsobů, jak si vybudovat osobní značku, která se zaměřuje na dopad, nikoli na ego:

1. POCHOPTE SVÉ „PROČ“

Nejlepší osobní značky vznikají, když se člověk soustředí na to, aby byl poslem, nikoliv sdělením. Chcete-li to dělat dobře, musíte mít jasný dopad, který chcete dosáhnout. Od začátku si ujasněte své poselství, protože budování silné značky vyžaduje odhodlání.

2. PROVEDENÍ AUDITU ONLINE ZNAČKY

Než se budete moci zaměřit na rozvoj své značky, musíte pochopit její základy. Máte „jméno značky“, které můžete vlastnit? Pokud vás někdo najde, povzbudí ho to, co najde, k dalšímu kroku s vámi, nebo ho to přiměje k pochybnostem, zda jste pro něj vhodní? Tento první dojem se děje na základě vaší online značky, ať už se vám to líbí, nebo ne, takže byste o tom měli přemýšlet.

3. VYBUDOVÁNÍ AUTORITY PODLE SDRUŽENÍ

V ideálním případě chcete, aby vizuály, které tvoří vaši značku, říkaly to, co byste o sobě říkat neměli. Například: „Je to důvěryhodný myšlenkový vůdce, který má co učit, a ne operátor, který má co prodávat.“ V tomto případě se jedná o „důvěryhodnou osobnost, která má co učit“. Ujistěte se, že se spojujete se značkami, které vaše publikum zná, kterým důvěřuje a které respektuje, a to tím, že se budete snažit jít nad rámec stock fotografií nebo snímků hlavy. Nezapomeňte zdůraznit veškeré mediální ohlasy, které se vám dostaly, fotografie, na kterých mluvíte, a další snímky, které budují důvěru tím, že vás staví do prostředí, které buduje důvěryhodnost. I když nemáte spoustu zkušeností s médii nebo mluvením, můžete se pochlubit vizuálními snímky, které vás staví do prostředí, jež budí dojem autority.

4. VYTVOŘENÍ ZÁMĚRNÉ OBSAHOVÉ STRATEGIE

Zdroj: Shutterstock

Většina lidí s dobrými úmysly, kteří se snaží vybudovat vedoucí postavení v myšlení, se nakonec zaměří výhradně na odborný obsah, což často vede k pomalému růstu. Namísto toho kombinujte s odborným obsahem obsah zaměřený na „vás“ (váš pohled, obrázky a příběhy), obsah zaměřený na novinky (aktuální obsah, který souvisí s titulky novin) a obsah zaměřený na vztahy (například série rozhovorů nebo podcast).

5. BUĎTE SAMI SEBOU

V dnešní době ChatGPT se vytváří více obsahu než kdykoli předtím, takže jediné, co vás odliší, jste vy sami. Odolejte nutkání hrát nějakou roli, o které si myslíte, že ji musíte hrát, abyste byli vůdčí osobností, a místo toho buďte více sami sebou tím, že se opřete o svou osobnost, zájmy a zvláštnosti. To vašemu publiku poskytne skutečnou hodnotu. To, kdo jste a čím se lišíte, je nakonec jediným důvodem, proč vás lidé budou sledovat místo všech ostatních možností.

Buďte upřímní – zvedl se vám trochu žaludek, když jste si to přečetli?Mnohým se při přečtení této věty okamžitě vybaví lidé, kteří mají egoistické značky typu „hele, podívej se na mě“.Podle zkušeností je taková nechuť k budování osobní značky obvykle dobrým znamením, protože to znamená, že nemáte zájem o zviditelnění zaměřené na své ego, což je základní myšlení pro budování skvělé značky. Ale to, že mnoho lidí nebuduje svou značku správným způsobem, neznamená, že vy nemůžete – nebo byste neměli.Vaše osobní značka je dnes důležitější než kdykoli předtím a musí být nejen viditelná a autentická, ale také si musí vybudovat důvěru ještě předtím, než vstoupíte do místnosti. První místo, kde s vámi dnes většina potenciálních zaměstnavatelů, partnerů, klientů a zaměstnanců přijde do kontaktu, pravděpodobně nebude osobní setkání – bude to online po rychlém vyhledání vašeho jména.Skutečnost je taková, že vaše značka je taková, jakou ji Google označí. Vytvoření značky znamená vytvoření obrazu v myslích vašeho publika, a pokud je první obraz, který vaše publikum vidí, online, musíte na to dbát záměrně.Dobrou zprávou je, že čím viditelnější a autentičtější je vaše osobní značka, tím větší vliv můžete mít na ostatní a tím větší vliv vám osobně dává. Zde je pět způsobů, jak si vybudovat osobní značku, která se zaměřuje na dopad, nikoli na ego:1. POCHOPTE SVÉ „PROČ“Nejlepší osobní značky vznikají, když se člověk soustředí na to, aby byl poslem, nikoliv sdělením. Chcete-li to dělat dobře, musíte mít jasný dopad, který chcete dosáhnout. Od začátku si ujasněte své poselství, protože budování silné značky vyžaduje odhodlání.2. PROVEDENÍ AUDITU ONLINE ZNAČKYNež se budete moci zaměřit na rozvoj své značky, musíte pochopit její základy. Máte „jméno značky“, které můžete vlastnit? Pokud vás někdo najde, povzbudí ho to, co najde, k dalšímu kroku s vámi, nebo ho to přiměje k pochybnostem, zda jste pro něj vhodní? Tento první dojem se děje na základě vaší online značky, ať už se vám to líbí, nebo ne, takže byste o tom měli přemýšlet.3. VYBUDOVÁNÍ AUTORITY PODLE SDRUŽENÍV ideálním případě chcete, aby vizuály, které tvoří vaši značku, říkaly to, co byste o sobě říkat neměli. Například: „Je to důvěryhodný myšlenkový vůdce, který má co učit, a ne operátor, který má co prodávat.“ V tomto případě se jedná o „důvěryhodnou osobnost, která má co učit“. Ujistěte se, že se spojujete se značkami, které vaše publikum zná, kterým důvěřuje a které respektuje, a to tím, že se budete snažit jít nad rámec stock fotografií nebo snímků hlavy. Nezapomeňte zdůraznit veškeré mediální ohlasy, které se vám dostaly, fotografie, na kterých mluvíte, a další snímky, které budují důvěru tím, že vás staví do prostředí, které buduje důvěryhodnost. I když nemáte spoustu zkušeností s médii nebo mluvením, můžete se pochlubit vizuálními snímky, které vás staví do prostředí, jež budí dojem autority.4. VYTVOŘENÍ ZÁMĚRNÉ OBSAHOVÉ STRATEGIEVětšina lidí s dobrými úmysly, kteří se snaží vybudovat vedoucí postavení v myšlení, se nakonec zaměří výhradně na odborný obsah, což často vede k pomalému růstu. Namísto toho kombinujte s odborným obsahem obsah zaměřený na „vás“ , obsah zaměřený na novinky a obsah zaměřený na vztahy .5. BUĎTE SAMI SEBOUV dnešní době ChatGPT se vytváří více obsahu než kdykoli předtím, takže jediné, co vás odliší, jste vy sami. Odolejte nutkání hrát nějakou roli, o které si myslíte, že ji musíte hrát, abyste byli vůdčí osobností, a místo toho buďte více sami sebou tím, že se opřete o svou osobnost, zájmy a zvláštnosti. To vašemu publiku poskytne skutečnou hodnotu. To, kdo jste a čím se lišíte, je nakonec jediným důvodem, proč vás lidé budou sledovat místo všech ostatních možností.
Tagy: businessmarketingstrategie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      19:32

      Prodej osobních automobilů v Číně v dubnu vzrostl již třetí měsíc v řadě

      19:15

      Japonský premiér Išiba znovu vyzývá k odstranění všech celních poplatků s USA

      19:00

      Jak velký by mohl být výpočetní výkon potřebný pro inferenci GenAI? UBS diskutuje

      18:55

      Daňový výbor americké Sněmovny reprezentantů představil částečný daňový plán k naplnění Trumpovy agendy

      18:32

      USA riskují krizi podobnou brexitu v důsledku obchodního šoku: JPMorgan

      18:15

      Nové problémy s telekomunikacemi v letovém provozu v Newarku způsobily krátké zpomalení provozu, uvedla FAA

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Akcie AppLovin mohou po zveřejnění silných výsledků vzrůst o více než 30 %

      9 května, 2025

      Společnost AppLovin, významný hráč v oblasti reklamních technologií, znovu přitáhla pozornost investorů i analytiků poté, co ve středu oznámila výsledky...

      Zdroj: Shutterstock

      Disney plánuje první zábavní park na Blízkém východě v Abú Dhabí

      8 května, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Nvidia a další technologické tituly posilují díky očekávání silných výsledků

      6 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Tato energetická společnost má našlápnuto k silným ziskům

      5 května, 2025
      zdroj: Getty Images

      Které společnosti si vybrala banka JPMorgan pro začátek května

      5 května, 2025

      Tip editora.

      AI

      Milion byl málo. AI e-book, který vydělal investorům přes 90 %

      9 května, 2025

      Na jaře 2024 jsme na Burzovním Světě publikovali e-book AI Portfolio – výběr deseti technologických akcií s vysokým potenciálem růstu....

      Nejčtenější zprávy.

      Uber získal odklad v souvislosti se spornými daňovými platbami ve Velké Británii

      10 května, 2025

      Index S&P 500 zakončil týden poklesem před obchodními jednáními mezi USA a Čínou

      9 května, 2025

      S&P 500 končí výše po divokých výkyvech v důsledku zpráv o Fedu a obchodu

      7 května, 2025

      ČNB letos čeká schodek veřejných financí 2,1 pct HDP, za rok vyšší kvůli obraně

      9 května, 2025

      S&P 500 klesá kvůli propadu Alphabetu a jestřábímu postoji Fedu

      7 května, 2025

      Palantir překonává očekávání, investory však znepokojuje vysoké ocenění

      10 května, 2025

      OpenAI jedná s Microsoftem o uvolnění nových finančních prostředků a budoucí IPO

      11 května, 2025

      S&P 500 uzavřel výše po rámcové obchodní dohodě USA a Velké Británie

      8 května, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.