Korejská společnost LG Energy Solution před vstupem na burzu vyhlašuje své ambice v oblasti podílu na trhu a zisku
Jihokorejský výrobce baterií LG Energy Solution (LGES) několik dní před vstupem na burzu v hodnotě 10,7 miliardy dolarů předpověděl, že jeho podíl na trhu předstihne hlavního konkurenta CATL díky širšímu okruhu zákazníků, a uvedl, že jeho cílem je dvouciferná provozní marže.
Generální ředitel společnosti LGES Kwon Young Soo novinářům řekl, že očekává, že podíl společnosti na trhu předstihne čínského konkurenta Contemporary Amperex Technology Co Ltd (CATL), aniž by upřesnil časový rámec, protože má širší okruh zákazníků a CATL v současnosti provozuje továrny pouze v Číně.
Kwon rovněž uvedl, že cílem společnosti je dosáhnout dvouciferných provozních marží snížením nákladů na materiál a režijních nákladů – řešení otázky ziskovosti, na kterou upozornili institucionální investoři během roadshow k IPO, která začala minulý týden. Neupřesnil, do kdy chce LGES tohoto cíle dosáhnout.
„Máme širší okruh zákazníků, který není omezen pouze na Čínu, ale také na Spojené státy i Evropu, zatímco růst společnosti CATL byl podporován především čínskými výrobci automobilů,“ řekl Kwon na pondělní tiskové konferenci.
Analytici poznamenali, že pokračující obchodní napětí mezi USA a Čínou představuje pro čínské výrobce baterií, kteří doufají v rozšíření své přítomnosti mimo domácí trh, výzvu.
Tisková konference se konala v době, kdy se společnost LGES připravuje na primární veřejnou nabídku akcií, která se uskuteční tento měsíc, a očekává se, že cenu IPO oznámí tento pátek.
LGES je dceřinou společností společnosti LG Chem Ltd., která je stoprocentním vlastníkem baterií a dodává baterie pro elektromobily mimo jiné společnostem Tesla Inc. a General Motors Co.
Minulý týden společnost LGES otevřela investorům účetnictví, aby získala až 10,8 miliardy dolarů v rámci největší IPO v zemi, jak vyplývá z termínového listu, který viděla agentura Reuters.
IPO by mohlo zvýšit hodnotu společnosti až na 70,2 bilionu wonů (58,47 miliardy USD), což by z ní učinilo třetí největší jihokorejskou společnost kótovanou na burze po společnostech Samsung Electronics Co Ltd a SK Hynix Inc.
„AMBICIÓZNÍ CÍL“
Analytici uvedli, že „nižší“ ziskovost LGES oproti CATL by mohla vrhnout stín na výhled společnosti.
Podle výsledků hospodaření za třetí čtvrtletí loňského roku vykázala společnost LGES v období od ledna do září provozní marži ve výši 5 %. Podle údajů společnosti Refinitiv činila provozní marže společnosti CATL ve stejném období 15 %.
„Vzhledem k tomu, že společnost CATL nyní provozuje své továrny pouze v Číně, kde jsou levnější náklady na pracovní sílu než v Polsku a Spojených státech, pomohlo to společnosti CATL dosáhnout dobré ziskovosti,“ uvedl Kwon.
Cíl společnosti LGES dosáhnout dvouciferné provozní marže je „ambiciózní cíl, ale ne nemožný,“ uvedl Kang Dong-jin, analytik společnosti Hyundai Motor Securities.
„Pro výrobce je těžké dosáhnout dvouciferné marže, ale CATL a další konkurenti mají problémy s bateriemi na bázi niklu, zatímco (švédský výrobce baterií) Northvolt má zřejmě problémy s kvalitou. (Korejští) výrobci baterií tedy ještě zcela neztratili cenovou konkurenceschopnost.“
Na otázku ohledně plánů společnosti LGES na vývoj levnějších lithium-železo-fosfátových (LFP) baterií Kwon uvedl, že společnost plánuje zavést LFP baterie pro elektromobily, ale neuvedl podrobnosti, například časový plán výroby.
Baterie LFP, které se z 95 % vyrábějí v Číně, jsou považovány za levnější a bezpečnější než baterie na bázi niklu, ale mají menší energetickou hustotu a je třeba je častěji dobíjet.
Společnost Tesla uvedla, že plánuje zavést baterie LFP ve své flotile vozidel standardního dojezdu po celém světě.
V říjnu společnost LGES uvedla, že plánuje dodávat baterie LFP pro systémy skladování energie (ESS).
Generální ředitel společnosti LGES Kwon Young Soo novinářům řekl, že očekává, že podíl společnosti na trhu předstihne čínského konkurenta Contemporary Amperex Technology Co Ltd , aniž by upřesnil časový rámec, protože má širší okruh zákazníků a CATL v současnosti provozuje továrny pouze v Číně.Kwon rovněž uvedl, že cílem společnosti je dosáhnout dvouciferných provozních marží snížením nákladů na materiál a režijních nákladů – řešení otázky ziskovosti, na kterou upozornili institucionální investoři během roadshow k IPO, která začala minulý týden. Neupřesnil, do kdy chce LGES tohoto cíle dosáhnout.„Máme širší okruh zákazníků, který není omezen pouze na Čínu, ale také na Spojené státy i Evropu, zatímco růst společnosti CATL byl podporován především čínskými výrobci automobilů,“ řekl Kwon na pondělní tiskové konferenci.Analytici poznamenali, že pokračující obchodní napětí mezi USA a Čínou představuje pro čínské výrobce baterií, kteří doufají v rozšíření své přítomnosti mimo domácí trh, výzvu.Tisková konference se konala v době, kdy se společnost LGES připravuje na primární veřejnou nabídku akcií, která se uskuteční tento měsíc, a očekává se, že cenu IPO oznámí tento pátek.LGES je dceřinou společností společnosti LG Chem Ltd., která je stoprocentním vlastníkem baterií a dodává baterie pro elektromobily mimo jiné společnostem Tesla Inc. a General Motors Co.Chcete využít této příležitosti?Minulý týden společnost LGES otevřela investorům účetnictví, aby získala až 10,8 miliardy dolarů v rámci největší IPO v zemi, jak vyplývá z termínového listu, který viděla agentura Reuters.IPO by mohlo zvýšit hodnotu společnosti až na 70,2 bilionu wonů , což by z ní učinilo třetí největší jihokorejskou společnost kótovanou na burze po společnostech Samsung Electronics Co Ltd a SK Hynix Inc.„AMBICIÓZNÍ CÍL“Analytici uvedli, že „nižší“ ziskovost LGES oproti CATL by mohla vrhnout stín na výhled společnosti.Podle výsledků hospodaření za třetí čtvrtletí loňského roku vykázala společnost LGES v období od ledna do září provozní marži ve výši 5 %. Podle údajů společnosti Refinitiv činila provozní marže společnosti CATL ve stejném období 15 %.„Vzhledem k tomu, že společnost CATL nyní provozuje své továrny pouze v Číně, kde jsou levnější náklady na pracovní sílu než v Polsku a Spojených státech, pomohlo to společnosti CATL dosáhnout dobré ziskovosti,“ uvedl Kwon.Cíl společnosti LGES dosáhnout dvouciferné provozní marže je „ambiciózní cíl, ale ne nemožný,“ uvedl Kang Dong-jin, analytik společnosti Hyundai Motor Securities.„Pro výrobce je těžké dosáhnout dvouciferné marže, ale CATL a další konkurenti mají problémy s bateriemi na bázi niklu, zatímco Northvolt má zřejmě problémy s kvalitou. výrobci baterií tedy ještě zcela neztratili cenovou konkurenceschopnost.“Na otázku ohledně plánů společnosti LGES na vývoj levnějších lithium-železo-fosfátových baterií Kwon uvedl, že společnost plánuje zavést LFP baterie pro elektromobily, ale neuvedl podrobnosti, například časový plán výroby.Baterie LFP, které se z 95 % vyrábějí v Číně, jsou považovány za levnější a bezpečnější než baterie na bázi niklu, ale mají menší energetickou hustotu a je třeba je častěji dobíjet.Společnost Tesla uvedla, že plánuje zavést baterie LFP ve své flotile vozidel standardního dojezdu po celém světě.V říjnu společnost LGES uvedla, že plánuje dodávat baterie LFP pro systémy skladování energie .
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...