Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

4 tajemství pro získání úžasného zákaznického servisu

O tom, jak poskytovat zákazníkům vynikající služby, byly napsány tisíce článků.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
16 ledna, 2023
5 min. čtení
gray auto bill counter

Photo by Pixabay on Pexels.com

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Bohužel mnohem méně jich bylo napsáno o druhé straně tohoto vztahu – jak zajistit, abyste vy jako zákazník dostali vynikající služby. Časem prověřené postupy vám mohou zajistit nejlepší stůl v restauraci, lepší hotelový pokoj nebo zrychlenou obsluhu ze strany agenta kontaktního centra.

Zde jsou čtyři tajemství, jak získat úžasné zacházení.

Buďte takoví, jaký postoj chcete přijmout

Vstupujte do setkání s obsluhou s očekáváním, že se stane něco skvělého a že by se to mělo stát i vám. Vizualizujte si, že jste dobře obslouženi. Pak nechte svůj optimistický postoj a sebevědomá očekávání vycházet z tohoto úžasného mentálního obrazu. Vyhněte se kladení požadavků. Místo toho vložte svou energii do vytvoření lehkého, autentického spojení. „Laskavost plodí laskavost,“ říká Shep Hyken, autor knihy I’ll Be Back. „To, jak konverzaci začnete, zda budete přátelští a uctiví, vám dává nejlepší šanci ukončit konverzaci s požadovaným výsledkem.

Pamatujete si, co vás maminka učila o prvním dojmu? Těchto prvních deset vteřin má zásadní vliv na to, jak vás přijmou. Usmívejte sea snažte se navázat oční kontakt. Ať váš úvodní pozdrav vysílá vřelé a nezaměnitelné poselství radosti a pohody. Optimismus je nakažlivý. Pomozte poskytovateli služeb, aby vás vnímal jako důvěryhodného přítele, nikoli jako rozmrzelého zákazníka, který si chce stěžovat.

Ujasněte si svá očekávání

customer, service, care
Zdroj: Pixabay

„Je pozoruhodné, jak často si lidé stěžují, že ‚nedostali to, co chtěli‘,“ říká Jay Baer, autor knihy Talk Triggers. „Přitom způsob, jakým formulují svá přání, byl jako báseň proudu vědomí recitovaná v kavárně po třech espressech. Než o něco požádáte poskytovatele služeb, nacvičte si, jak to řeknete. Tolika „nedostatkům“ ve službách lze předejít přesnější formulací ze strany zákazníka.“

Sdělte více než pouhou žádost o konkrétní úkol. Ujistěte se, že pracovník služby zná výsledek, kterého chcete dosáhnout. Představte si například, že přijdete do restaurace. Mohli byste nechat na náhodě, jaký stůl dostanete. Nebo byste mohli říct: „Chtěl bych váš nejromantičtější stůl… s výhledem, klidný a stranou od ruchu. A váš nejlepší číšník by byl výhodou!“ Vždycky pomůže, když do svých požadavků přidáte osobní přístup. „Vyjádřete opravdový zájem o obsluhu tím, že budete pozorní a budete používat jména,“ říká Steve Curtin, autor knihy The Revelation Conversation. „Když transakce končí, mohu říci: ‚Děkuji, Kelsey. Oceňuji vaši pomoc.“

Pomozte poskytovateli služeb dosáhnout skvělých výsledků

Většina pracovníků ve službách chce poskytovat vynikající služby, ale překážky jim to někdy mohou ztěžovat. Buďte ochotným pomocníkem při vyjednávání překážek. Pokud je překážkou špatná nálada, zkuste rychlým škádlením nebo upřímným komplimentem změnit trpkou náladu na pozitivní. Pokud je překážkou hloupé pravidlo, nabídněte vynalézavý návrh, který vám pomůže dosáhnout toho, co chcete, aniž byste obsluhujícího ohrozili. Nezapomeňte však, že někdy je „ne“ neotřesitelné „ne“! Buďte asertivní, ale nikdy ne vlezlí nebo agresivní. Používejte své nejlepší způsoby – „prosím“, „pánové“ a „děkuji“. Chladné počáteční přijetí zpravidla roztaje, pokud budete vytrvale veselí.

Advertisement

„Projevte empatii vůči poskytovatelům služeb, zejména když mají nedostatek personálu a řeší obtížné situace,“ radí Marilyn Suttleová, autorka knihy Whose Your Gladys?

Jeff Toister, autor příručky The Service Culture Handbook, doporučuje požádat poskytovatele služeb o radu. „Vede to ke zkvalitnění služeb ze dvou důvodů. Zaprvé to prokazuje respekt k jejich odborným znalostem, díky čemuž se zaměstnanci cítí dobře. Zadruhé, zaměstnanci mají často speciální poznatky, které vám mohou pomoci k lepšímu zážitku.“

Setkání vždy prokládejte afirmací

black and brown headset near laptop computer
Zdroj: Unsplash

Ron Kaufman, autor knihy Uplifting Service, nabízí tuto radu: „Začněte tím, že se podělíte o své jméno a s opravdovou zvědavostí se zeptáte na to jejich. Může to znít třeba takto: ‚Ahoj Georgi, vážím si tvé dnešní pomoci. Děkuji ti, že sis našel chvilku, abys mi pomohl‘. Během interakce naslouchejte tomu, co tento člověk potřebuje vědět, a snažte se mu to poskytnout v jakémkoli pořadí a úrovni podrobností, které potřebuje, aby vám pomohl. Pokud máte k dispozici základní informace nebo podrobnosti o situaci, dejte jim to vědět a nejprve se zeptejte, zda to bude užitečné. Poskytovatelé služeb jsou lidé, stejně jako my ostatní. Oceňují, když se s nimi jedná jako se skutečnými lidmi.“

„Ten, s kým mluvíte, má svůj život, starosti a obavy, stejně jako vy. A zaslouží si důstojnost a respekt, stejně jako vy,“ radí Jeanne Bliss, autorka knihy Would You Do that to Your Mother? „Pokud vám náhodou nemohou zajistit výsledek, který chcete, dejte jim najevo, že víte, že udělali, co mohli. Možná jsou omezeni pravidly, se kterými nesouhlasí nebo která nemají rádi, stejně jako vy. Vždy se dobře postarejte o člověka na druhé straně servisního vztahu.“

Nikdy nevnímejte setkání se službou jako jednorázovou transakci, ale spíše jako začátek důležitého vztahu. Předpokládejte, že se vrátíte, a buďte velkorysí při vyjadřování vděčnosti za skvělé služby. Chvalte pracovníky služeb u jejich nadřízených. Navažte na ně vzkazem nebo telefonátem. Až se příště vrátíte, dostanete od nich ten nejlepší červený koberec!

Nečekejte, až vynikající služby přijdou za vámi. Místo toho převezměte odpovědnost za povýšení setkání z „docela dobré“ na „nikam jinam bych nešel“. Obsluha má ráda skvělé zákazníky stejně jako zákazníci mají rádi skvělé obsluhující. Obsluhujte od srdce a budete obsluhováni stejným způsobem.

Bohužel mnohem méně jich bylo napsáno o druhé straně tohoto vztahu – jak zajistit, abyste vy jako zákazník dostali vynikající služby. Časem prověřené postupy vám mohou zajistit nejlepší stůl v restauraci, lepší hotelový pokoj nebo zrychlenou obsluhu ze strany agenta kontaktního centra.Zde jsou čtyři tajemství, jak získat úžasné zacházení.Buďte takoví, jaký postoj chcete přijmoutVstupujte do setkání s obsluhou s očekáváním, že se stane něco skvělého a že by se to mělo stát i vám. Vizualizujte si, že jste dobře obslouženi. Pak nechte svůj optimistický postoj a sebevědomá očekávání vycházet z tohoto úžasného mentálního obrazu. Vyhněte se kladení požadavků. Místo toho vložte svou energii do vytvoření lehkého, autentického spojení. „Laskavost plodí laskavost,“ říká Shep Hyken, autor knihy I’ll Be Back. „To, jak konverzaci začnete, zda budete přátelští a uctiví, vám dává nejlepší šanci ukončit konverzaci s požadovaným výsledkem.Pamatujete si, co vás maminka učila o prvním dojmu? Těchto prvních deset vteřin má zásadní vliv na to, jak vás přijmou. Usmívejte sea snažte se navázat oční kontakt. Ať váš úvodní pozdrav vysílá vřelé a nezaměnitelné poselství radosti a pohody. Optimismus je nakažlivý. Pomozte poskytovateli služeb, aby vás vnímal jako důvěryhodného přítele, nikoli jako rozmrzelého zákazníka, který si chce stěžovat.Ujasněte si svá očekávání„Je pozoruhodné, jak často si lidé stěžují, že ‚nedostali to, co chtěli‘,“ říká Jay Baer, autor knihy Talk Triggers. „Přitom způsob, jakým formulují svá přání, byl jako báseň proudu vědomí recitovaná v kavárně po třech espressech. Než o něco požádáte poskytovatele služeb, nacvičte si, jak to řeknete. Tolika „nedostatkům“ ve službách lze předejít přesnější formulací ze strany zákazníka.“Sdělte více než pouhou žádost o konkrétní úkol. Ujistěte se, že pracovník služby zná výsledek, kterého chcete dosáhnout. Představte si například, že přijdete do restaurace. Mohli byste nechat na náhodě, jaký stůl dostanete. Nebo byste mohli říct: „Chtěl bych váš nejromantičtější stůl… s výhledem, klidný a stranou od ruchu. A váš nejlepší číšník by byl výhodou!“ Vždycky pomůže, když do svých požadavků přidáte osobní přístup. „Vyjádřete opravdový zájem o obsluhu tím, že budete pozorní a budete používat jména,“ říká Steve Curtin, autor knihy The Revelation Conversation. „Když transakce končí, mohu říci: ‚Děkuji, Kelsey. Oceňuji vaši pomoc.“Pomozte poskytovateli služeb dosáhnout skvělých výsledkůVětšina pracovníků ve službách chce poskytovat vynikající služby, ale překážky jim to někdy mohou ztěžovat. Buďte ochotným pomocníkem při vyjednávání překážek. Pokud je překážkou špatná nálada, zkuste rychlým škádlením nebo upřímným komplimentem změnit trpkou náladu na pozitivní. Pokud je překážkou hloupé pravidlo, nabídněte vynalézavý návrh, který vám pomůže dosáhnout toho, co chcete, aniž byste obsluhujícího ohrozili. Nezapomeňte však, že někdy je „ne“ neotřesitelné „ne“! Buďte asertivní, ale nikdy ne vlezlí nebo agresivní. Používejte své nejlepší způsoby – „prosím“, „pánové“ a „děkuji“. Chladné počáteční přijetí zpravidla roztaje, pokud budete vytrvale veselí.„Projevte empatii vůči poskytovatelům služeb, zejména když mají nedostatek personálu a řeší obtížné situace,“ radí Marilyn Suttleová, autorka knihy Whose Your Gladys?Jeff Toister, autor příručky The Service Culture Handbook, doporučuje požádat poskytovatele služeb o radu. „Vede to ke zkvalitnění služeb ze dvou důvodů. Zaprvé to prokazuje respekt k jejich odborným znalostem, díky čemuž se zaměstnanci cítí dobře. Zadruhé, zaměstnanci mají často speciální poznatky, které vám mohou pomoci k lepšímu zážitku.“Setkání vždy prokládejte afirmacíRon Kaufman, autor knihy Uplifting Service, nabízí tuto radu: „Začněte tím, že se podělíte o své jméno a s opravdovou zvědavostí se zeptáte na to jejich. Může to znít třeba takto: ‚Ahoj Georgi, vážím si tvé dnešní pomoci. Děkuji ti, že sis našel chvilku, abys mi pomohl‘. Během interakce naslouchejte tomu, co tento člověk potřebuje vědět, a snažte se mu to poskytnout v jakémkoli pořadí a úrovni podrobností, které potřebuje, aby vám pomohl. Pokud máte k dispozici základní informace nebo podrobnosti o situaci, dejte jim to vědět a nejprve se zeptejte, zda to bude užitečné. Poskytovatelé služeb jsou lidé, stejně jako my ostatní. Oceňují, když se s nimi jedná jako se skutečnými lidmi.“„Ten, s kým mluvíte, má svůj život, starosti a obavy, stejně jako vy. A zaslouží si důstojnost a respekt, stejně jako vy,“ radí Jeanne Bliss, autorka knihy Would You Do that to Your Mother? „Pokud vám náhodou nemohou zajistit výsledek, který chcete, dejte jim najevo, že víte, že udělali, co mohli. Možná jsou omezeni pravidly, se kterými nesouhlasí nebo která nemají rádi, stejně jako vy. Vždy se dobře postarejte o člověka na druhé straně servisního vztahu.“Nikdy nevnímejte setkání se službou jako jednorázovou transakci, ale spíše jako začátek důležitého vztahu. Předpokládejte, že se vrátíte, a buďte velkorysí při vyjadřování vděčnosti za skvělé služby. Chvalte pracovníky služeb u jejich nadřízených. Navažte na ně vzkazem nebo telefonátem. Až se příště vrátíte, dostanete od nich ten nejlepší červený koberec!Nečekejte, až vynikající služby přijdou za vámi. Místo toho převezměte odpovědnost za povýšení setkání z „docela dobré“ na „nikam jinam bych nešel“. Obsluha má ráda skvělé zákazníky stejně jako zákazníci mají rádi skvělé obsluhující. Obsluhujte od srdce a budete obsluhováni stejným způsobem.
Tagy: businesscustomer careCustomer Experiencestrategiezákaznický servis

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      19:32

      First Solar získává lepší rating u společnosti Wolfe Research

      19:15

      Generální ředitel společnosti UnitedHealth náhle odchází, společnost stahuje prognózy a akcie klesají

      19:00

      Nová streamovací služba ESPN od Disney bude stát 29,99 dolarů měsíčně

      18:55

      USA zvažují, že SAE povolí nákup více než milionu pokročilých čipů Nvidia, informuje Bloomberg News

      18:47

      Global Eggs dokončila akvizici v USA a uzavřela novou dohodu v Evropě

      18:32

      Americké akcie se po zveřejnění indexu CPI obchodují volatilně; optimismus ohledně obchodní dohody přetrvává

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Bloomberg
      Akcie

      Možná rok 2025 nebude pro automobilku Rivian zase tak klidný…

      13 května, 2025

      Rivian Automotive (RIVN) se v roce 2025 rozhodně nechystá odpočívat. Ačkoliv byl letošní rok původně vnímán jako přestupní stanice před...

      Zdroj: BurzovníSvět.cz

      Coinbase jako nejnovější posila S&P 500: co to znamená pro krypto-průmysl?

      13 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Raymond James očekává více než 20% růst Super Micro díky rozmachu AI

      13 května, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Společnost Coinbase míří do indexu S&P 500, akcie prudce rostou

      13 května, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Apple a Meta mohou nabídnout dlouhodobé zisky navzdory krátkodobým výkyvům

      13 května, 2025

      Tip editora.

      AI

      Milion byl málo. AI e-book, který vydělal investorům přes 90 %

      9 května, 2025

      Na jaře 2024 jsme na Burzovním Světě publikovali e-book AI Portfolio – výběr deseti technologických akcií s vysokým potenciálem růstu....

      Nejčtenější zprávy.

      Christine Lagarde se ocitla pod palbou odborů kvůli právům zaměstnanců ECB

      12 května, 2025

      Německé akcie dosáhly rekordní výše díky optimismu v oblasti obchodu

      11 května, 2025

      ČNB letos čeká schodek veřejných financí 2,1 pct HDP, za rok vyšší kvůli obraně

      9 května, 2025

      Pohled na Trumpovu strategii vyjednávání s Čínou: diplomacie a nátlak

      11 května, 2025

      Index S&P 500 zakončil týden poklesem před obchodními jednáními mezi USA a Čínou

      9 května, 2025

      Dow si připsal více než 1 100 bodů poté, co USA a Čína uzavřely dohodu

      12 května, 2025

      Americké akcie jsou po zveřejnění indexu CPI volatilní; optimismus přetrvává

      13 května, 2025

      Palantir překonává očekávání, investory však znepokojuje vysoké ocenění

      10 května, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.