Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

4 tajemství pro získání úžasného zákaznického servisu

O tom, jak poskytovat zákazníkům vynikající služby, byly napsány tisíce článků.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
16 ledna, 2023
5 min. čtení
gray auto bill counter

Photo by Pixabay on Pexels.com

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Bohužel mnohem méně jich bylo napsáno o druhé straně tohoto vztahu – jak zajistit, abyste vy jako zákazník dostali vynikající služby. Časem prověřené postupy vám mohou zajistit nejlepší stůl v restauraci, lepší hotelový pokoj nebo zrychlenou obsluhu ze strany agenta kontaktního centra.

Zde jsou čtyři tajemství, jak získat úžasné zacházení.

Buďte takoví, jaký postoj chcete přijmout

Vstupujte do setkání s obsluhou s očekáváním, že se stane něco skvělého a že by se to mělo stát i vám. Vizualizujte si, že jste dobře obslouženi. Pak nechte svůj optimistický postoj a sebevědomá očekávání vycházet z tohoto úžasného mentálního obrazu. Vyhněte se kladení požadavků. Místo toho vložte svou energii do vytvoření lehkého, autentického spojení. „Laskavost plodí laskavost,“ říká Shep Hyken, autor knihy I’ll Be Back. „To, jak konverzaci začnete, zda budete přátelští a uctiví, vám dává nejlepší šanci ukončit konverzaci s požadovaným výsledkem.

Pamatujete si, co vás maminka učila o prvním dojmu? Těchto prvních deset vteřin má zásadní vliv na to, jak vás přijmou. Usmívejte sea snažte se navázat oční kontakt. Ať váš úvodní pozdrav vysílá vřelé a nezaměnitelné poselství radosti a pohody. Optimismus je nakažlivý. Pomozte poskytovateli služeb, aby vás vnímal jako důvěryhodného přítele, nikoli jako rozmrzelého zákazníka, který si chce stěžovat.

Ujasněte si svá očekávání

customer, service, care
Zdroj: Pixabay

„Je pozoruhodné, jak často si lidé stěžují, že ‚nedostali to, co chtěli‘,“ říká Jay Baer, autor knihy Talk Triggers. „Přitom způsob, jakým formulují svá přání, byl jako báseň proudu vědomí recitovaná v kavárně po třech espressech. Než o něco požádáte poskytovatele služeb, nacvičte si, jak to řeknete. Tolika „nedostatkům“ ve službách lze předejít přesnější formulací ze strany zákazníka.“

Sdělte více než pouhou žádost o konkrétní úkol. Ujistěte se, že pracovník služby zná výsledek, kterého chcete dosáhnout. Představte si například, že přijdete do restaurace. Mohli byste nechat na náhodě, jaký stůl dostanete. Nebo byste mohli říct: „Chtěl bych váš nejromantičtější stůl… s výhledem, klidný a stranou od ruchu. A váš nejlepší číšník by byl výhodou!“ Vždycky pomůže, když do svých požadavků přidáte osobní přístup. „Vyjádřete opravdový zájem o obsluhu tím, že budete pozorní a budete používat jména,“ říká Steve Curtin, autor knihy The Revelation Conversation. „Když transakce končí, mohu říci: ‚Děkuji, Kelsey. Oceňuji vaši pomoc.“

Pomozte poskytovateli služeb dosáhnout skvělých výsledků

Většina pracovníků ve službách chce poskytovat vynikající služby, ale překážky jim to někdy mohou ztěžovat. Buďte ochotným pomocníkem při vyjednávání překážek. Pokud je překážkou špatná nálada, zkuste rychlým škádlením nebo upřímným komplimentem změnit trpkou náladu na pozitivní. Pokud je překážkou hloupé pravidlo, nabídněte vynalézavý návrh, který vám pomůže dosáhnout toho, co chcete, aniž byste obsluhujícího ohrozili. Nezapomeňte však, že někdy je „ne“ neotřesitelné „ne“! Buďte asertivní, ale nikdy ne vlezlí nebo agresivní. Používejte své nejlepší způsoby – „prosím“, „pánové“ a „děkuji“. Chladné počáteční přijetí zpravidla roztaje, pokud budete vytrvale veselí.

Advertisement

„Projevte empatii vůči poskytovatelům služeb, zejména když mají nedostatek personálu a řeší obtížné situace,“ radí Marilyn Suttleová, autorka knihy Whose Your Gladys?

Jeff Toister, autor příručky The Service Culture Handbook, doporučuje požádat poskytovatele služeb o radu. „Vede to ke zkvalitnění služeb ze dvou důvodů. Zaprvé to prokazuje respekt k jejich odborným znalostem, díky čemuž se zaměstnanci cítí dobře. Zadruhé, zaměstnanci mají často speciální poznatky, které vám mohou pomoci k lepšímu zážitku.“

Chcete využít této příležitosti?

Setkání vždy prokládejte afirmací

black and brown headset near laptop computer
Zdroj: Unsplash

Ron Kaufman, autor knihy Uplifting Service, nabízí tuto radu: „Začněte tím, že se podělíte o své jméno a s opravdovou zvědavostí se zeptáte na to jejich. Může to znít třeba takto: ‚Ahoj Georgi, vážím si tvé dnešní pomoci. Děkuji ti, že sis našel chvilku, abys mi pomohl‘. Během interakce naslouchejte tomu, co tento člověk potřebuje vědět, a snažte se mu to poskytnout v jakémkoli pořadí a úrovni podrobností, které potřebuje, aby vám pomohl. Pokud máte k dispozici základní informace nebo podrobnosti o situaci, dejte jim to vědět a nejprve se zeptejte, zda to bude užitečné. Poskytovatelé služeb jsou lidé, stejně jako my ostatní. Oceňují, když se s nimi jedná jako se skutečnými lidmi.“

„Ten, s kým mluvíte, má svůj život, starosti a obavy, stejně jako vy. A zaslouží si důstojnost a respekt, stejně jako vy,“ radí Jeanne Bliss, autorka knihy Would You Do that to Your Mother? „Pokud vám náhodou nemohou zajistit výsledek, který chcete, dejte jim najevo, že víte, že udělali, co mohli. Možná jsou omezeni pravidly, se kterými nesouhlasí nebo která nemají rádi, stejně jako vy. Vždy se dobře postarejte o člověka na druhé straně servisního vztahu.“

Nikdy nevnímejte setkání se službou jako jednorázovou transakci, ale spíše jako začátek důležitého vztahu. Předpokládejte, že se vrátíte, a buďte velkorysí při vyjadřování vděčnosti za skvělé služby. Chvalte pracovníky služeb u jejich nadřízených. Navažte na ně vzkazem nebo telefonátem. Až se příště vrátíte, dostanete od nich ten nejlepší červený koberec!

Nečekejte, až vynikající služby přijdou za vámi. Místo toho převezměte odpovědnost za povýšení setkání z „docela dobré“ na „nikam jinam bych nešel“. Obsluha má ráda skvělé zákazníky stejně jako zákazníci mají rádi skvělé obsluhující. Obsluhujte od srdce a budete obsluhováni stejným způsobem.

Bohužel mnohem méně jich bylo napsáno o druhé straně tohoto vztahu – jak zajistit, abyste vy jako zákazník dostali vynikající služby. Časem prověřené postupy vám mohou zajistit nejlepší stůl v restauraci, lepší hotelový pokoj nebo zrychlenou obsluhu ze strany agenta kontaktního centra.Zde jsou čtyři tajemství, jak získat úžasné zacházení.Buďte takoví, jaký postoj chcete přijmoutVstupujte do setkání s obsluhou s očekáváním, že se stane něco skvělého a že by se to mělo stát i vám. Vizualizujte si, že jste dobře obslouženi. Pak nechte svůj optimistický postoj a sebevědomá očekávání vycházet z tohoto úžasného mentálního obrazu. Vyhněte se kladení požadavků. Místo toho vložte svou energii do vytvoření lehkého, autentického spojení. „Laskavost plodí laskavost,“ říká Shep Hyken, autor knihy I’ll Be Back. „To, jak konverzaci začnete, zda budete přátelští a uctiví, vám dává nejlepší šanci ukončit konverzaci s požadovaným výsledkem.Pamatujete si, co vás maminka učila o prvním dojmu? Těchto prvních deset vteřin má zásadní vliv na to, jak vás přijmou. Usmívejte sea snažte se navázat oční kontakt. Ať váš úvodní pozdrav vysílá vřelé a nezaměnitelné poselství radosti a pohody. Optimismus je nakažlivý. Pomozte poskytovateli služeb, aby vás vnímal jako důvěryhodného přítele, nikoli jako rozmrzelého zákazníka, který si chce stěžovat.Ujasněte si svá očekávání„Je pozoruhodné, jak často si lidé stěžují, že ‚nedostali to, co chtěli‘,“ říká Jay Baer, autor knihy Talk Triggers. „Přitom způsob, jakým formulují svá přání, byl jako báseň proudu vědomí recitovaná v kavárně po třech espressech. Než o něco požádáte poskytovatele služeb, nacvičte si, jak to řeknete. Tolika „nedostatkům“ ve službách lze předejít přesnější formulací ze strany zákazníka.“Sdělte více než pouhou žádost o konkrétní úkol. Ujistěte se, že pracovník služby zná výsledek, kterého chcete dosáhnout. Představte si například, že přijdete do restaurace. Mohli byste nechat na náhodě, jaký stůl dostanete. Nebo byste mohli říct: „Chtěl bych váš nejromantičtější stůl… s výhledem, klidný a stranou od ruchu. A váš nejlepší číšník by byl výhodou!“ Vždycky pomůže, když do svých požadavků přidáte osobní přístup. „Vyjádřete opravdový zájem o obsluhu tím, že budete pozorní a budete používat jména,“ říká Steve Curtin, autor knihy The Revelation Conversation. „Když transakce končí, mohu říci: ‚Děkuji, Kelsey. Oceňuji vaši pomoc.“Pomozte poskytovateli služeb dosáhnout skvělých výsledkůVětšina pracovníků ve službách chce poskytovat vynikající služby, ale překážky jim to někdy mohou ztěžovat. Buďte ochotným pomocníkem při vyjednávání překážek. Pokud je překážkou špatná nálada, zkuste rychlým škádlením nebo upřímným komplimentem změnit trpkou náladu na pozitivní. Pokud je překážkou hloupé pravidlo, nabídněte vynalézavý návrh, který vám pomůže dosáhnout toho, co chcete, aniž byste obsluhujícího ohrozili. Nezapomeňte však, že někdy je „ne“ neotřesitelné „ne“! Buďte asertivní, ale nikdy ne vlezlí nebo agresivní. Používejte své nejlepší způsoby – „prosím“, „pánové“ a „děkuji“. Chladné počáteční přijetí zpravidla roztaje, pokud budete vytrvale veselí.„Projevte empatii vůči poskytovatelům služeb, zejména když mají nedostatek personálu a řeší obtížné situace,“ radí Marilyn Suttleová, autorka knihy Whose Your Gladys?Jeff Toister, autor příručky The Service Culture Handbook, doporučuje požádat poskytovatele služeb o radu. „Vede to ke zkvalitnění služeb ze dvou důvodů. Zaprvé to prokazuje respekt k jejich odborným znalostem, díky čemuž se zaměstnanci cítí dobře. Zadruhé, zaměstnanci mají často speciální poznatky, které vám mohou pomoci k lepšímu zážitku.“Chcete využít této příležitosti?Setkání vždy prokládejte afirmacíRon Kaufman, autor knihy Uplifting Service, nabízí tuto radu: „Začněte tím, že se podělíte o své jméno a s opravdovou zvědavostí se zeptáte na to jejich. Může to znít třeba takto: ‚Ahoj Georgi, vážím si tvé dnešní pomoci. Děkuji ti, že sis našel chvilku, abys mi pomohl‘. Během interakce naslouchejte tomu, co tento člověk potřebuje vědět, a snažte se mu to poskytnout v jakémkoli pořadí a úrovni podrobností, které potřebuje, aby vám pomohl. Pokud máte k dispozici základní informace nebo podrobnosti o situaci, dejte jim to vědět a nejprve se zeptejte, zda to bude užitečné. Poskytovatelé služeb jsou lidé, stejně jako my ostatní. Oceňují, když se s nimi jedná jako se skutečnými lidmi.“„Ten, s kým mluvíte, má svůj život, starosti a obavy, stejně jako vy. A zaslouží si důstojnost a respekt, stejně jako vy,“ radí Jeanne Bliss, autorka knihy Would You Do that to Your Mother? „Pokud vám náhodou nemohou zajistit výsledek, který chcete, dejte jim najevo, že víte, že udělali, co mohli. Možná jsou omezeni pravidly, se kterými nesouhlasí nebo která nemají rádi, stejně jako vy. Vždy se dobře postarejte o člověka na druhé straně servisního vztahu.“Nikdy nevnímejte setkání se službou jako jednorázovou transakci, ale spíše jako začátek důležitého vztahu. Předpokládejte, že se vrátíte, a buďte velkorysí při vyjadřování vděčnosti za skvělé služby. Chvalte pracovníky služeb u jejich nadřízených. Navažte na ně vzkazem nebo telefonátem. Až se příště vrátíte, dostanete od nich ten nejlepší červený koberec!Nečekejte, až vynikající služby přijdou za vámi. Místo toho převezměte odpovědnost za povýšení setkání z „docela dobré“ na „nikam jinam bych nešel“. Obsluha má ráda skvělé zákazníky stejně jako zákazníci mají rádi skvělé obsluhující. Obsluhujte od srdce a budete obsluhováni stejným způsobem.
Tagy: businesscustomer careCustomer Experiencestrategiezákaznický servis

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. 25. července – Jeff Bezos propojuje technologický a mediální svět
      2. Ethereum posiluje, dokáže ale znovu překonat hranici 4 500 USD?
      3. Praktický průvodce: Jak efektivně začít s umělou inteligencí
      Advertisement

      Breaking.

      14:30

      Halliburton slaví: Americká poptávka zvyšuje zisky nad očekávání!

      14:25

      Navan míří na burzu: Zahajuje prodej akcií za miliardy

      14:18

      Zlato ztrácí lesk: Těžařské akcie padají strmě dolů

      14:14

      Lockheed Martin hlásí rekordní zakázky uprostřed globálních napětí

      14:10

      Investoři napjatě sledují výsledky: Výkyvy na akciovém trhu pokračují

      14:06

      Starboard vstupuje do Fluoru: Akcie prudce rostou, NuScale padá

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Index S&P 500 je teď sázkou na AI. Kam se schovat, když přijde ochlazení?

      21 října, 2025

      Index S&P 500 se stále více mění v zrcadlo vývoje umělé inteligence (AI).

      Zdroj: Getty Images

      BMO Capital zvyšuje hodnocení Royal Gold díky akvizicím a růstu portfolia

      21 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Apple na prahu nového růstového cyklu, iPhone míří k rekordním prodejům

      21 října, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Ally Financial získává důvěru analytiků, akcie mohou posílit o čtvrtinu

      21 října, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Goldman Sachs doporučuje koupit akcie Darden Restaurants

      21 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      S&P 500 dále posiluje, pozornost se soustředí na hospodářské výsledky

      20 října, 2025

      HSBC zvyšuje cílovou cenu Nvidie na 320 dolarů, věří v další růst

      19 října, 2025

      S&P 500 stoupá, zatímco obavy ohledně USA a Číny a regionálních bank mizí

      17 října, 2025

      Banky varují před napětím v úvěrech, ekonomika zůstává stabilní

      19 října, 2025

      Americké akcie směřují k růstu navzdory existujícím obavám trhu

      17 října, 2025

      S&P 500 posiluje před rušným týdnem plným výsledků hospodaření

      20 října, 2025

      Akcie těžařů vzácných zemin míří vzhůru díky rostoucímu zájmu Trumpovy vlády

      21 října, 2025

      Instagram brzy umožní rodičům zabránit teenagerům v chatování s AI

      18 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.