Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

4 tajemství pro získání úžasného zákaznického servisu

O tom, jak poskytovat zákazníkům vynikající služby, byly napsány tisíce článků.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
16 ledna, 2023
5 min. čtení
gray auto bill counter

Photo by Pixabay on Pexels.com

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Bohužel mnohem méně jich bylo napsáno o druhé straně tohoto vztahu – jak zajistit, abyste vy jako zákazník dostali vynikající služby. Časem prověřené postupy vám mohou zajistit nejlepší stůl v restauraci, lepší hotelový pokoj nebo zrychlenou obsluhu ze strany agenta kontaktního centra.

Zde jsou čtyři tajemství, jak získat úžasné zacházení.

Buďte takoví, jaký postoj chcete přijmout

Vstupujte do setkání s obsluhou s očekáváním, že se stane něco skvělého a že by se to mělo stát i vám. Vizualizujte si, že jste dobře obslouženi. Pak nechte svůj optimistický postoj a sebevědomá očekávání vycházet z tohoto úžasného mentálního obrazu. Vyhněte se kladení požadavků. Místo toho vložte svou energii do vytvoření lehkého, autentického spojení. „Laskavost plodí laskavost,“ říká Shep Hyken, autor knihy I’ll Be Back. „To, jak konverzaci začnete, zda budete přátelští a uctiví, vám dává nejlepší šanci ukončit konverzaci s požadovaným výsledkem.

Pamatujete si, co vás maminka učila o prvním dojmu? Těchto prvních deset vteřin má zásadní vliv na to, jak vás přijmou. Usmívejte sea snažte se navázat oční kontakt. Ať váš úvodní pozdrav vysílá vřelé a nezaměnitelné poselství radosti a pohody. Optimismus je nakažlivý. Pomozte poskytovateli služeb, aby vás vnímal jako důvěryhodného přítele, nikoli jako rozmrzelého zákazníka, který si chce stěžovat.

Ujasněte si svá očekávání

customer, service, care
Zdroj: Pixabay

„Je pozoruhodné, jak často si lidé stěžují, že ‚nedostali to, co chtěli‘,“ říká Jay Baer, autor knihy Talk Triggers. „Přitom způsob, jakým formulují svá přání, byl jako báseň proudu vědomí recitovaná v kavárně po třech espressech. Než o něco požádáte poskytovatele služeb, nacvičte si, jak to řeknete. Tolika „nedostatkům“ ve službách lze předejít přesnější formulací ze strany zákazníka.“

Sdělte více než pouhou žádost o konkrétní úkol. Ujistěte se, že pracovník služby zná výsledek, kterého chcete dosáhnout. Představte si například, že přijdete do restaurace. Mohli byste nechat na náhodě, jaký stůl dostanete. Nebo byste mohli říct: „Chtěl bych váš nejromantičtější stůl… s výhledem, klidný a stranou od ruchu. A váš nejlepší číšník by byl výhodou!“ Vždycky pomůže, když do svých požadavků přidáte osobní přístup. „Vyjádřete opravdový zájem o obsluhu tím, že budete pozorní a budete používat jména,“ říká Steve Curtin, autor knihy The Revelation Conversation. „Když transakce končí, mohu říci: ‚Děkuji, Kelsey. Oceňuji vaši pomoc.“

Pomozte poskytovateli služeb dosáhnout skvělých výsledků

Většina pracovníků ve službách chce poskytovat vynikající služby, ale překážky jim to někdy mohou ztěžovat. Buďte ochotným pomocníkem při vyjednávání překážek. Pokud je překážkou špatná nálada, zkuste rychlým škádlením nebo upřímným komplimentem změnit trpkou náladu na pozitivní. Pokud je překážkou hloupé pravidlo, nabídněte vynalézavý návrh, který vám pomůže dosáhnout toho, co chcete, aniž byste obsluhujícího ohrozili. Nezapomeňte však, že někdy je „ne“ neotřesitelné „ne“! Buďte asertivní, ale nikdy ne vlezlí nebo agresivní. Používejte své nejlepší způsoby – „prosím“, „pánové“ a „děkuji“. Chladné počáteční přijetí zpravidla roztaje, pokud budete vytrvale veselí.

Advertisement

„Projevte empatii vůči poskytovatelům služeb, zejména když mají nedostatek personálu a řeší obtížné situace,“ radí Marilyn Suttleová, autorka knihy Whose Your Gladys?

Jeff Toister, autor příručky The Service Culture Handbook, doporučuje požádat poskytovatele služeb o radu. „Vede to ke zkvalitnění služeb ze dvou důvodů. Zaprvé to prokazuje respekt k jejich odborným znalostem, díky čemuž se zaměstnanci cítí dobře. Zadruhé, zaměstnanci mají často speciální poznatky, které vám mohou pomoci k lepšímu zážitku.“

Chcete využít této příležitosti?

Setkání vždy prokládejte afirmací

black and brown headset near laptop computer
Zdroj: Unsplash

Ron Kaufman, autor knihy Uplifting Service, nabízí tuto radu: „Začněte tím, že se podělíte o své jméno a s opravdovou zvědavostí se zeptáte na to jejich. Může to znít třeba takto: ‚Ahoj Georgi, vážím si tvé dnešní pomoci. Děkuji ti, že sis našel chvilku, abys mi pomohl‘. Během interakce naslouchejte tomu, co tento člověk potřebuje vědět, a snažte se mu to poskytnout v jakémkoli pořadí a úrovni podrobností, které potřebuje, aby vám pomohl. Pokud máte k dispozici základní informace nebo podrobnosti o situaci, dejte jim to vědět a nejprve se zeptejte, zda to bude užitečné. Poskytovatelé služeb jsou lidé, stejně jako my ostatní. Oceňují, když se s nimi jedná jako se skutečnými lidmi.“

„Ten, s kým mluvíte, má svůj život, starosti a obavy, stejně jako vy. A zaslouží si důstojnost a respekt, stejně jako vy,“ radí Jeanne Bliss, autorka knihy Would You Do that to Your Mother? „Pokud vám náhodou nemohou zajistit výsledek, který chcete, dejte jim najevo, že víte, že udělali, co mohli. Možná jsou omezeni pravidly, se kterými nesouhlasí nebo která nemají rádi, stejně jako vy. Vždy se dobře postarejte o člověka na druhé straně servisního vztahu.“

Nikdy nevnímejte setkání se službou jako jednorázovou transakci, ale spíše jako začátek důležitého vztahu. Předpokládejte, že se vrátíte, a buďte velkorysí při vyjadřování vděčnosti za skvělé služby. Chvalte pracovníky služeb u jejich nadřízených. Navažte na ně vzkazem nebo telefonátem. Až se příště vrátíte, dostanete od nich ten nejlepší červený koberec!

Nečekejte, až vynikající služby přijdou za vámi. Místo toho převezměte odpovědnost za povýšení setkání z „docela dobré“ na „nikam jinam bych nešel“. Obsluha má ráda skvělé zákazníky stejně jako zákazníci mají rádi skvělé obsluhující. Obsluhujte od srdce a budete obsluhováni stejným způsobem.

Bohužel mnohem méně jich bylo napsáno o druhé straně tohoto vztahu – jak zajistit, abyste vy jako zákazník dostali vynikající služby. Časem prověřené postupy vám mohou zajistit nejlepší stůl v restauraci, lepší hotelový pokoj nebo zrychlenou obsluhu ze strany agenta kontaktního centra.Zde jsou čtyři tajemství, jak získat úžasné zacházení.Buďte takoví, jaký postoj chcete přijmoutVstupujte do setkání s obsluhou s očekáváním, že se stane něco skvělého a že by se to mělo stát i vám. Vizualizujte si, že jste dobře obslouženi. Pak nechte svůj optimistický postoj a sebevědomá očekávání vycházet z tohoto úžasného mentálního obrazu. Vyhněte se kladení požadavků. Místo toho vložte svou energii do vytvoření lehkého, autentického spojení. „Laskavost plodí laskavost,“ říká Shep Hyken, autor knihy I’ll Be Back. „To, jak konverzaci začnete, zda budete přátelští a uctiví, vám dává nejlepší šanci ukončit konverzaci s požadovaným výsledkem.Pamatujete si, co vás maminka učila o prvním dojmu? Těchto prvních deset vteřin má zásadní vliv na to, jak vás přijmou. Usmívejte sea snažte se navázat oční kontakt. Ať váš úvodní pozdrav vysílá vřelé a nezaměnitelné poselství radosti a pohody. Optimismus je nakažlivý. Pomozte poskytovateli služeb, aby vás vnímal jako důvěryhodného přítele, nikoli jako rozmrzelého zákazníka, který si chce stěžovat.Ujasněte si svá očekávání„Je pozoruhodné, jak často si lidé stěžují, že ‚nedostali to, co chtěli‘,“ říká Jay Baer, autor knihy Talk Triggers. „Přitom způsob, jakým formulují svá přání, byl jako báseň proudu vědomí recitovaná v kavárně po třech espressech. Než o něco požádáte poskytovatele služeb, nacvičte si, jak to řeknete. Tolika „nedostatkům“ ve službách lze předejít přesnější formulací ze strany zákazníka.“Sdělte více než pouhou žádost o konkrétní úkol. Ujistěte se, že pracovník služby zná výsledek, kterého chcete dosáhnout. Představte si například, že přijdete do restaurace. Mohli byste nechat na náhodě, jaký stůl dostanete. Nebo byste mohli říct: „Chtěl bych váš nejromantičtější stůl… s výhledem, klidný a stranou od ruchu. A váš nejlepší číšník by byl výhodou!“ Vždycky pomůže, když do svých požadavků přidáte osobní přístup. „Vyjádřete opravdový zájem o obsluhu tím, že budete pozorní a budete používat jména,“ říká Steve Curtin, autor knihy The Revelation Conversation. „Když transakce končí, mohu říci: ‚Děkuji, Kelsey. Oceňuji vaši pomoc.“Pomozte poskytovateli služeb dosáhnout skvělých výsledkůVětšina pracovníků ve službách chce poskytovat vynikající služby, ale překážky jim to někdy mohou ztěžovat. Buďte ochotným pomocníkem při vyjednávání překážek. Pokud je překážkou špatná nálada, zkuste rychlým škádlením nebo upřímným komplimentem změnit trpkou náladu na pozitivní. Pokud je překážkou hloupé pravidlo, nabídněte vynalézavý návrh, který vám pomůže dosáhnout toho, co chcete, aniž byste obsluhujícího ohrozili. Nezapomeňte však, že někdy je „ne“ neotřesitelné „ne“! Buďte asertivní, ale nikdy ne vlezlí nebo agresivní. Používejte své nejlepší způsoby – „prosím“, „pánové“ a „děkuji“. Chladné počáteční přijetí zpravidla roztaje, pokud budete vytrvale veselí.„Projevte empatii vůči poskytovatelům služeb, zejména když mají nedostatek personálu a řeší obtížné situace,“ radí Marilyn Suttleová, autorka knihy Whose Your Gladys?Jeff Toister, autor příručky The Service Culture Handbook, doporučuje požádat poskytovatele služeb o radu. „Vede to ke zkvalitnění služeb ze dvou důvodů. Zaprvé to prokazuje respekt k jejich odborným znalostem, díky čemuž se zaměstnanci cítí dobře. Zadruhé, zaměstnanci mají často speciální poznatky, které vám mohou pomoci k lepšímu zážitku.“Chcete využít této příležitosti?Setkání vždy prokládejte afirmacíRon Kaufman, autor knihy Uplifting Service, nabízí tuto radu: „Začněte tím, že se podělíte o své jméno a s opravdovou zvědavostí se zeptáte na to jejich. Může to znít třeba takto: ‚Ahoj Georgi, vážím si tvé dnešní pomoci. Děkuji ti, že sis našel chvilku, abys mi pomohl‘. Během interakce naslouchejte tomu, co tento člověk potřebuje vědět, a snažte se mu to poskytnout v jakémkoli pořadí a úrovni podrobností, které potřebuje, aby vám pomohl. Pokud máte k dispozici základní informace nebo podrobnosti o situaci, dejte jim to vědět a nejprve se zeptejte, zda to bude užitečné. Poskytovatelé služeb jsou lidé, stejně jako my ostatní. Oceňují, když se s nimi jedná jako se skutečnými lidmi.“„Ten, s kým mluvíte, má svůj život, starosti a obavy, stejně jako vy. A zaslouží si důstojnost a respekt, stejně jako vy,“ radí Jeanne Bliss, autorka knihy Would You Do that to Your Mother? „Pokud vám náhodou nemohou zajistit výsledek, který chcete, dejte jim najevo, že víte, že udělali, co mohli. Možná jsou omezeni pravidly, se kterými nesouhlasí nebo která nemají rádi, stejně jako vy. Vždy se dobře postarejte o člověka na druhé straně servisního vztahu.“Nikdy nevnímejte setkání se službou jako jednorázovou transakci, ale spíše jako začátek důležitého vztahu. Předpokládejte, že se vrátíte, a buďte velkorysí při vyjadřování vděčnosti za skvělé služby. Chvalte pracovníky služeb u jejich nadřízených. Navažte na ně vzkazem nebo telefonátem. Až se příště vrátíte, dostanete od nich ten nejlepší červený koberec!Nečekejte, až vynikající služby přijdou za vámi. Místo toho převezměte odpovědnost za povýšení setkání z „docela dobré“ na „nikam jinam bych nešel“. Obsluha má ráda skvělé zákazníky stejně jako zákazníci mají rádi skvělé obsluhující. Obsluhujte od srdce a budete obsluhováni stejným způsobem.
Tagy: businesscustomer careCustomer Experiencestrategiezákaznický servis


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    11:17

    Evropské akcie obranného průmyslu klesají, protože jednání o míru mezi Ukrajinou a Ruskem údajně postupují.

    11:13

    Deutsche Bank obnovuje pokrytí RWE s doporučením „koupit“, očekává další růst.

    10:55

    Zpráva naznačuje, že globální pojištěné ztráty z katastrof by mohly do roku 2025 dosáhnout 107 miliard dolarů.

    10:51

    Hugo Boss získává syndikovaný úvěr ve výši 600 milionů eur vázaný na standardy udržitelnosti.

    10:47

    Counterpoint předpovídá pokles globálních dodávek smartphonů v roce 2026 kvůli rostoucím cenám čipů.

    10:43

    Akcie EDP rostou po schválení tarifů na rok 2026 portugalským regulátorem.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Union Pacific míří k dvoucifernému růstu zisků a dohání konkurenci

    16 prosince, 2025

    Železniční společnost Union Pacific se podle řady investorů a analytiků může stát jedním z nejzajímavějších průmyslových titulů pro rok 2026.

    Zdroj: Shutterstock

    Kde budou akcie fenomenální společnosti Nvidia za 5 let ode dneška?

    16 prosince, 2025
    Zdroj: BurzovniSvet.cz

    Jefferies věří v další růst Viking Holdings po silném výkonu akcií

    15 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    BofA sází na akcie těžící z luxusu a změn spotřebitelského chování

    15 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Nejlepší internetové akcie podle JPMorgan pro následující rok

    15 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Nanhua Futures Co., Ltd.

    Datum IPO: 22 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 8,61–11,48 miliardy HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 klesá kvůli výprodeji velkých technologických společností

    15 prosince, 2025

    Santa Claus rally nezačíná před svátky — trhy tradičně ožívají až po Vánocích

    14 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    Intuitive Machines získává důvěru Wall Street díky akvizici Lanteris

    14 prosince, 2025

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    S&P 500 klesá s propadem v technologickém sektoru, Nvidia nadále roste

    15 prosince, 2025

    Union Pacific míří k dvoucifernému růstu zisků a dohání konkurenci

    16 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Getty images
    Akcie

    Santa Claus rally nezačíná před svátky — trhy tradičně ožívají až po Vánocích

    14 prosince, 2025

    Tradiční představa, že akciové trhy v prosinci spolehlivě rostou díky takzvané Santa Claus rally, se letos opět ukázala jako mylná....

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.