Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    PPHC 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    BETA 4 listopadu, 2025

    Beta Technologies a její úspešný vstup na americkou burzu

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    PPHC 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    BETA 4 listopadu, 2025

    Beta Technologies a její úspešný vstup na americkou burzu

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Vyřešte těchto 7 problémů a přenastavte svou pracovní kulturu v tomto roce

S rokem 2023 vedoucí aktivně přemýšlejí o nadějích, které vkládají do svých organizací v novém roce, a mnozí se snaží představit si ideální kulturu.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
3 ledna, 2023
7 min. čtení
startup, start-up, people

Zdroj: Pixabay

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Vědí, že COVID-19 nenávratně změnil mnoho norem na pracovišti, ale stále potřebují vidět, jak se objevují klíčové způsoby chování, aby mohli realizovat své strategie do budoucna.

Tito vedoucí pracovníci mají příležitost vypůjčit si nejlepší atributy ze svých starších kultur, spojit je s flexibilními a empatickými postupy, které přijali v době vrcholící pandemie, a vytvořit v tomto roce novější a silnější pracoviště. Dosažení kultury 3.0 však vyžaduje, aby byli upřímní, promyšlení a záměrně zvažovali chování, které bude fungovat nejlépe.

Vedoucí pracovníci mohou aktivně utvářet nové kultury tím, že se důkladně zamyslí nad svými ideálními normami a kompetencemi. Přitom by měli odložit myšlenku, že si mohou vybírat z nabídky možností. Spíše musí určit, kde se jejich ideální kultura nachází v řadě definovaných dimenzí nebo spekter, které zvyšují složitost a vytvářejí výzvy pro většinu organizací a odvětví. Tato náročná práce pomáhá vedoucím pracovníkům činit promyšlená, cílená a strategická rozhodnutí o chování, které odráží hodnoty jejich organizací a umožní jim splnit a překročit jejich cíle.

Zde je sedm napětí spolu s odpovídajícími zjišťovacími otázkami, které se vedoucí pracovníci mohou snažit vyřešit, aby v nadcházejícím roce co nejlépe vymysleli kulturu 3.0.

MOC

Míra, do jaké organizace fungují autoritativně, kdy většina rozhodování probíhá na vrcholu, oproti posílení pravomocí zaměstnanců. Otázky, které poskytují náhled na to, kde se organizace nacházejí v mocenském spektru, zahrnují:

cup, mug, people
Zdroj: Pixabay
  • Kdo má v podniku moc?
  • Kdy se tato mocenská dynamika poprvé zformovala?

PERSPEKTIVA

Soustředěná pozornost, kterou vrcholní představitelé věnují interním agendám, centralizovaným procesům/systémům a ziskovým maržím, oproti vlivu, který pociťují externí zainteresované strany, a dalším širším prioritám včetně poslání/cíle. Otázky, které pomáhají objasnit organizační perspektivu, zahrnují:

Advertisement
  • Do jaké míry je organizace ustálená ve svých zvyklostech?
  • Jak pružně dokáže reagovat na tržní síly?
Chcete využít této příležitosti?

KREATIVITA

Míra, do jaké vedoucí pracovníci upřednostňují status quo a precedentní způsoby práce, oproti jejich ochotě prosazovat změny prostřednictvím inovativních přístupů. Otázky, které odhalují ideální umístění organizace na spektru kreativity, zahrnují:

  • Jak jsou vedoucí pracovníci otevřeni novým nápadům a výzvám vůči tradičním způsobům práce, zejména pokud přicházejí od nových zaměstnanců a zaměstnanců na nižších pozicích v organizaci?
  • Do jaké míry organizace přijímá zásadní rozhodnutí historickou optikou?

ČAS

white and brown analog wall clock at 10 00
Zdroj: Unsplash

Priorita kladená na krátkodobé zisky, jako je co nejefektivnější plnění úkolů, oproti hodnotám, jako je kvalita, respekt, zacházení s ostatními a dlouhodobé vztahy. Otázky, které umožňují nahlédnout do toho, jak organizace upřednostňují čas, zahrnují:

  • Jak jsou vedoucí pracovníci ochotni odložit krátkodobé uspokojení ve prospěch dlouhodobého zisku?
  • Jak měří úspěch v čase?

VZÁJEMNÁ ZÁVISLOST

Do jaké míry se vedoucí pracovníci rozhodují zůstat v izolaci oproti podpoře mezifunkčních interakcí směřujících k řešením, která podporují podnikové cíle. Otázky, které pomáhají objasnit vzájemnou závislost v organizaci, zahrnují:

  • Do jaké míry si vedoucí pracovníci udržují kontrolu nad rozhodováním a/nebo se rozhodují upřednostňovat rozpočty, které pomáhají především jejich individuálním plánům?
  • Do jaké míry se týmy soustředí pouze na své individuální oblasti a do jaké míry zůstávají zapojeny do celého podniku?

KOMUNIKACE

Vedoucí pracovníci dávají přednost tomu, aby si hlídali, kolik informací sdílejí se svými přímými podřízenými, před transparentnějším přístupem a atmosférou, v níž může docházet k odvážným rozhovorům, které posilují vztahy a výkonnost/výsledky. Otázky, které odhalují ideální místo organizace na komunikačním spektru, zahrnují:

  • Jak otevření a transparentní jsou vedoucí pracovníci v oblasti informací, zejména špatných zpráv?
  • Nakolik jsou vedoucí pracovníci ochotni vytvářet lepší řešení prostřednictvím dialogu a diskuse, i když to někdy působí konfrontačně?

INKLUZE

You belong.
Zdroj: Unsplash

Míra, do jaké organizace vytvářejí týmy se stejně smýšlejícími jedinci, oproti podpoře klimatu, v němž se vytvářejí týmy různorodé podle návrhu a vedoucí těchto týmů vytvářejí bezpečné klima pro využití všech nápadů. Otázky, které poskytují náhled na inkluzi, zahrnují:

  • Jak flexibilní jsou vedoucí pracovníci ve svých stylech řízení týmů?
  • Jak důležité je pro organizaci vítat různé perspektivy?

Poté, co organizace projdou takovýmto kulturním hodnocením, je samozřejmě čeká obtížnější práce při prosazování skutečných kulturních změn. Pokud je tento proces proveden dobře, zahrnuje rozhovory, ohniskové skupiny, zkoumání historických záznamů, a dokonce i „procházky“, během nichž se vedoucí pracovníci ujímají role podnikových antropologů a zkoumají DNA své vlastní organizace.

Na základě toho se sestaví časová osa. Po 30 dnech předají vedoucí pracovníci svá data různorodé, multifunkční „kulturní skupině“, která začne definovat požadované chování na základě diskrétního souboru kompetencí.

Po 60 dnech začnou prověřovat kompetence prostřednictvím klíčových systémů a postupů, včetně náboru, rozvoje talentů, řízení výkonnosti a rozhodovacích procesů.

A po 90 dnech kaskádovitě zavádějí novou kulturu v celém podniku s využitím jasného a účinného plánu řízení změn a také důkladného komunikačního plánu, který organizaci pomůže přijmout a každodenně praktikovat novou kulturu.

Two middle age business workers smiling happy and confident. Working together with smile on face hand giving high five at the office
Zdroj: Unsplash

Je třeba přiznat, že jde o zdlouhavý proces, který vyžaduje, aby vedoucí pracovníci jasně informovali o důležitosti těchto cvičení a dali zaměstnancům prostor k tomu, aby se jich plně zúčastnili a odložili své seznamy úkolů bez ohledu na jiné institucionální priority.

Je však také nesmírně potřebný. Ve společnostech, které se budování kultury nevěnují záměrně, strategicky a pečlivě, nevyhnutelně organicky vzniknou normy – chování, které nemusí nutně odrážet strategické priority nebo hodnoty organizace. Nejčastěji tyto náhodné kultury ztíží firmám a týmům naplnění jejich potenciálu a vytvoří zbytečné překážky, které je třeba odstranit.

Krása prvního kroku – identifikace kulturních ideálů v souboru sedmi dimenzí – spočívá v tom, že nabízí místo, kde začít, a poskytuje klíčové údaje, z nichž může vyplynout další úsilí. Díky tomu se toto cvičení stává hodnotným novoročním předsevzetím a připravuje vedoucím pracovníkům cestu k tomu, aby v nadcházejícím roce začali odhalovat a realizovat svou ideální kulturu.

Vědí, že COVID-19 nenávratně změnil mnoho norem na pracovišti, ale stále potřebují vidět, jak se objevují klíčové způsoby chování, aby mohli realizovat své strategie do budoucna.Tito vedoucí pracovníci mají příležitost vypůjčit si nejlepší atributy ze svých starších kultur, spojit je s flexibilními a empatickými postupy, které přijali v době vrcholící pandemie, a vytvořit v tomto roce novější a silnější pracoviště. Dosažení kultury 3.0 však vyžaduje, aby byli upřímní, promyšlení a záměrně zvažovali chování, které bude fungovat nejlépe.Vedoucí pracovníci mohou aktivně utvářet nové kultury tím, že se důkladně zamyslí nad svými ideálními normami a kompetencemi. Přitom by měli odložit myšlenku, že si mohou vybírat z nabídky možností. Spíše musí určit, kde se jejich ideální kultura nachází v řadě definovaných dimenzí nebo spekter, které zvyšují složitost a vytvářejí výzvy pro většinu organizací a odvětví. Tato náročná práce pomáhá vedoucím pracovníkům činit promyšlená, cílená a strategická rozhodnutí o chování, které odráží hodnoty jejich organizací a umožní jim splnit a překročit jejich cíle.Zde je sedm napětí spolu s odpovídajícími zjišťovacími otázkami, které se vedoucí pracovníci mohou snažit vyřešit, aby v nadcházejícím roce co nejlépe vymysleli kulturu 3.0.MOCMíra, do jaké organizace fungují autoritativně, kdy většina rozhodování probíhá na vrcholu, oproti posílení pravomocí zaměstnanců. Otázky, které poskytují náhled na to, kde se organizace nacházejí v mocenském spektru, zahrnují:Zdroj: PixabayKdo má v podniku moc?Kdy se tato mocenská dynamika poprvé zformovala?PERSPEKTIVASoustředěná pozornost, kterou vrcholní představitelé věnují interním agendám, centralizovaným procesům/systémům a ziskovým maržím, oproti vlivu, který pociťují externí zainteresované strany, a dalším širším prioritám včetně poslání/cíle. Otázky, které pomáhají objasnit organizační perspektivu, zahrnují:Do jaké míry je organizace ustálená ve svých zvyklostech?Jak pružně dokáže reagovat na tržní síly?Chcete využít této příležitosti?KREATIVITAMíra, do jaké vedoucí pracovníci upřednostňují status quo a precedentní způsoby práce, oproti jejich ochotě prosazovat změny prostřednictvím inovativních přístupů. Otázky, které odhalují ideální umístění organizace na spektru kreativity, zahrnují:Jak jsou vedoucí pracovníci otevřeni novým nápadům a výzvám vůči tradičním způsobům práce, zejména pokud přicházejí od nových zaměstnanců a zaměstnanců na nižších pozicích v organizaci?Do jaké míry organizace přijímá zásadní rozhodnutí historickou optikou?ČASZdroj: UnsplashPriorita kladená na krátkodobé zisky, jako je co nejefektivnější plnění úkolů, oproti hodnotám, jako je kvalita, respekt, zacházení s ostatními a dlouhodobé vztahy. Otázky, které umožňují nahlédnout do toho, jak organizace upřednostňují čas, zahrnují:Jak jsou vedoucí pracovníci ochotni odložit krátkodobé uspokojení ve prospěch dlouhodobého zisku?Jak měří úspěch v čase?VZÁJEMNÁ ZÁVISLOSTDo jaké míry se vedoucí pracovníci rozhodují zůstat v izolaci oproti podpoře mezifunkčních interakcí směřujících k řešením, která podporují podnikové cíle. Otázky, které pomáhají objasnit vzájemnou závislost v organizaci, zahrnují:Do jaké míry si vedoucí pracovníci udržují kontrolu nad rozhodováním a/nebo se rozhodují upřednostňovat rozpočty, které pomáhají především jejich individuálním plánům?Do jaké míry se týmy soustředí pouze na své individuální oblasti a do jaké míry zůstávají zapojeny do celého podniku?KOMUNIKACEVedoucí pracovníci dávají přednost tomu, aby si hlídali, kolik informací sdílejí se svými přímými podřízenými, před transparentnějším přístupem a atmosférou, v níž může docházet k odvážným rozhovorům, které posilují vztahy a výkonnost/výsledky. Otázky, které odhalují ideální místo organizace na komunikačním spektru, zahrnují:Jak otevření a transparentní jsou vedoucí pracovníci v oblasti informací, zejména špatných zpráv?Nakolik jsou vedoucí pracovníci ochotni vytvářet lepší řešení prostřednictvím dialogu a diskuse, i když to někdy působí konfrontačně?INKLUZEZdroj: UnsplashMíra, do jaké organizace vytvářejí týmy se stejně smýšlejícími jedinci, oproti podpoře klimatu, v němž se vytvářejí týmy různorodé podle návrhu a vedoucí těchto týmů vytvářejí bezpečné klima pro využití všech nápadů. Otázky, které poskytují náhled na inkluzi, zahrnují:Jak flexibilní jsou vedoucí pracovníci ve svých stylech řízení týmů?Jak důležité je pro organizaci vítat různé perspektivy?Poté, co organizace projdou takovýmto kulturním hodnocením, je samozřejmě čeká obtížnější práce při prosazování skutečných kulturních změn. Pokud je tento proces proveden dobře, zahrnuje rozhovory, ohniskové skupiny, zkoumání historických záznamů, a dokonce i „procházky“, během nichž se vedoucí pracovníci ujímají role podnikových antropologů a zkoumají DNA své vlastní organizace.Na základě toho se sestaví časová osa. Po 30 dnech předají vedoucí pracovníci svá data různorodé, multifunkční „kulturní skupině“, která začne definovat požadované chování na základě diskrétního souboru kompetencí.Po 60 dnech začnou prověřovat kompetence prostřednictvím klíčových systémů a postupů, včetně náboru, rozvoje talentů, řízení výkonnosti a rozhodovacích procesů.A po 90 dnech kaskádovitě zavádějí novou kulturu v celém podniku s využitím jasného a účinného plánu řízení změn a také důkladného komunikačního plánu, který organizaci pomůže přijmout a každodenně praktikovat novou kulturu.Zdroj: UnsplashJe třeba přiznat, že jde o zdlouhavý proces, který vyžaduje, aby vedoucí pracovníci jasně informovali o důležitosti těchto cvičení a dali zaměstnancům prostor k tomu, aby se jich plně zúčastnili a odložili své seznamy úkolů bez ohledu na jiné institucionální priority.Je však také nesmírně potřebný. Ve společnostech, které se budování kultury nevěnují záměrně, strategicky a pečlivě, nevyhnutelně organicky vzniknou normy – chování, které nemusí nutně odrážet strategické priority nebo hodnoty organizace. Nejčastěji tyto náhodné kultury ztíží firmám a týmům naplnění jejich potenciálu a vytvoří zbytečné překážky, které je třeba odstranit.Krása prvního kroku – identifikace kulturních ideálů v souboru sedmi dimenzí – spočívá v tom, že nabízí místo, kde začít, a poskytuje klíčové údaje, z nichž může vyplynout další úsilí. Díky tomu se toto cvičení stává hodnotným novoročním předsevzetím a připravuje vedoucím pracovníkům cestu k tomu, aby v nadcházejícím roce začali odhalovat a realizovat svou ideální kulturu.
Tagy: businesskariéramanagementprácepracovní kultúra


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Související:

    1. Vytváření rituálů, které podporují inovace a posilují týmy
    2. 22. srpna – Uber mění svět taxislužeb – a rozhodně ne jen jednou
    3. Jak rámec MTR mění pohled na produktivitu a předchází vyhoření
    4. 29. srpna – The Beatles odehráli v San Franciscu svůj poslední veřejný koncert
    Advertisement

    Breaking.

    02:47

    Američtí zákonodárci se zaměřují na dovoz čínského čipového vybavení příjemci grantů z CHIPS Act.

    02:43

    Střepy skla prší na piloty United poté, co objekt zasáhne letadlo ve výšce 36 000 stop.

    02:39

    S&P snižuje výhled Sabre Corp. na negativní kvůli špatným výkonnostním ukazatelům.

    02:31

    Moody’s změnila výhled Olin na negativní kvůli dlouhodobému poklesu.

    02:27

    Anglo American čelí kanadskému tlaku ohledně sídla dohody s Teck – Bloomberg

    02:21

    Intuit očekává, že čtvrtletní tržby překonají prognózy díky vysoké poptávce po finančních nástrojích.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Deutsche Bank tvrdí, že je čas nakoupit akcie této kryptoměnové burzy

    20 listopadu, 2025

    Deutsche Bank se po několika měsících opatrného postoje staví k akciím kryptoměnové burzy Bullish výrazně optimističtěji.

    Zdroj: Burzovnisvet

    Santa Claus Rally: Proč je listopad ideální měsíc pro nákup akcií

    20 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Goldman Sachs vidí nové vítěze AI éry mezi těmito společnostmi

    20 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Goldman Sachs radí koupit akcie MP Materials, které letos raketově rostou

    20 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Jefferies vidí prostor pro další růst akcií společnosti DoorDash

    19 listopadu, 2025

    IPO Radar.

    Chuangxin Industries

    Datum IPO: 24 listopadu, 2025
    Potenciální ocenění: 20,36 miliard HKD až 21,98 miliard HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 ignoruje zápis z jednání Fedu a ukončuje sérii ztrát

    19 listopadu, 2025

    Nvidia čelí největšímu testu roku, který může otřást celým AI trhem

    18 listopadu, 2025

    Dohoda Disney a YouTube TV potvrzuje rostoucí dominanci streamingu

    16 listopadu, 2025

    Proměnlivá pozice amerického dolaru těsně před koncem roku

    18 listopadu, 2025

    Zlato upevňuje pozici nad 4 000 USD a naznačuje další růstový potenciál

    16 listopadu, 2025

    Dolar mírně posiluje před klíčovými daty o zaměstnanosti z USA

    19 listopadu, 2025

    S&P 500 klesá, nadšení kolem Nvidie slábne a s ním i sázky na snížení sazeb

    20 listopadu, 2025

    S&P 500 klesá, optimistické sázky na budoucnost AI oslabují

    17 listopadu, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    Akcie

    Evropské trhy rostou, výsledky Nvidie zmenšily strach z AI bubliny

    20 listopadu, 2025

    Evropské akciové trhy zahájily čtvrteční obchodování v pozitivním tónu.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.