Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

User Interviews, která pomáhá firmám získávat účastníky průzkumů, získala 27,5 mil. USD

Většina společností se shoduje na tom, že uživatelská zkušenost je důležitá.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
1 února, 2023
5 min. čtení
Sign here

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Ve zprávě společnosti UserZoom z roku 2019 uvedlo 70 % generálních ředitelů podniků, že uživatelskou a zákaznickou zkušenost považují za konkurenční diferenciátor. Zjistit, co přesně uživatelé chtějí – a co je frustruje – se však může ukázat jako výzva. Míra odpovědí na průzkumy spokojenosti zákazníků a průzkumy trhu se pohybuje kolem 10 % na nízkém konci a mnoho výzkumníků uživatelské zkušenosti tvrdí, že nemají dostatek času na analýzu výsledků.

Poptávka po řešení vedla ke vzniku softwarových nástrojů pro výzkum uživatelů, jako jsou UserLeap, Airkit a UserZoom. Platformy jako Great Question a Ribbon se snaží zjednodušit proces dotazování zákazníků na nápady a strategii produktu, zatímco služby jako Sprig a Maze umožňují produktovým týmům sledovat, jak uživatelé s produktem interagují, a vytvářet zprávy.

Dalším hráčem na vysoce konkurenčním trhu je společnost User Interviews, která se zaměřuje na problematiku náboru uživatelů pro výzkum. Myšlenka společnosti User Interviews, kterou spoluzaložili Dennis Meng, Bob Saris a Basel Fakhoury, vznikla na základě mobilní cestovní aplikace, která se příliš neujala.

Service design is a process in which the designer focuses on creating optimal service experiences. This requires taking a holistic view of all the related actors, their interactions, and supporting materials and infrastructures. Service design often involves the use of customer journey maps, which tell the story of different customers’ interactions with a brand, thus offering deep insights.
Zdroj: Unsplash

„Když jsme se snažili otočit a najít novou myšlenku, začali jsme dělat spoustu uživatelských průzkumů, abychom ověřili naše hypotézy,“ řekl Fakhoury, který je generálním ředitelem společnosti User Interviews, v e-mailovém rozhovoru pro TechCrunch. „Čím více výzkumů jsme prováděli, tím více jsme byli zapálení pro to, jak cenný výzkum může být, a uvědomili jsme si, že existuje obrovská bolest kolem hledání účastníků studií. Poté jsme provedli další výzkum, abychom tuto možnost ověřili, a byli jsme ohromeni tím, jak silný byl signál: nábor účastníků je na míle daleko nejbolestivější částí výzkumu uživatelských zkušeností.“

A sázky na to, že úsilí o výzkum zákazníků ztroskotá, ať už z důvodů souvisejících s náborem nebo jiných, mohou být vysoké. Podle studie společnosti Adobe se 38 % lidí přestane zabývat webovými stránkami, pokud se obrázky nenačítají nebo se načítají příliš dlouho. Společnost Clicktale uvádí, že 73 % značek nedokáže poskytnout konzistentní zážitek napříč různými digitálními kanály, což poškozuje dojem zákazníků z těchto značek.

Zdroj: Unsplash

Společnost User Interviews, která dnes uzavřela kolo B v hodnotě 27,5 milionu dolarů, čímž dosáhla celkového objemu zhruba 45 milionů dolarů, nabízí dva produkty zaměřené na řešení tohoto problému. Jeden z nich, nazvaný Recruit, je navržen tak, aby pomáhal výzkumníkům uživatelských zkušeností získávat účastníky studií podle různých demografických a behaviorálních kritérií. Druhý, Research Hub, slouží výzkumným týmům jako nástroj pro řízení vztahů se zákazníky, který jim umožňuje vytvářet panely uživatelů pro výzkum a zároveň zjednodušuje logistiku získávání zákazníků do studií.

Advertisement

Do průzkumu vedeného prostřednictvím uživatelských rozhovorů se může přihlásit kdokoli; doposud se jich přihlásilo více než 2,4 milionu. Jakmile si uživatel vytvoří profil, může se přihlásit do studie, načež výzkumný pracovník jeho přijetí schválí nebo zamítne. Provozovatelé průzkumů se mohou rozhodnout pro „dvojitou kontrolu“ účastníků, což může zahrnovat kontaktování uživatelů, aby podepsali NDA nebo formulář souhlasu, a mohou se rozhodnout odměnit účastníky dárkovými kartami a jinými formami peněžní kompenzace (obvykle ve výši 50 až 200 USD).

Chcete využít této příležitosti?

Tento plat je na portálech pro průzkum zákazníků vyšší, ale některé nedávné recenze účastníků na portálu TrustPilot nejsou příliš pozitivní. Obrátili jsme se na společnost, abychom získali více informací o tom, proč tomu tak je.

Design Sprint Workshops by Startaê.


📸 @mariogogh
Zdroj: Unsplash

Podle Fakhouryho používá společnost User Interviews modely strojového učení k prevenci a identifikaci podvodů v průzkumech. Na stránce podpory na svých webových stránkách společnost uvádí, že ze zhruba 50 000 účastníků aktivních na její platformě každý měsíc je přibližně 0,3 %, tedy ~150, označeno jako podezřelých.

„Díky nástrojům Recruit, Research Hub a rostoucímu souboru integrací se User Interviews odlišuje jako kompletní řešení pro nábor a správu účastníků, které se dobře doplňuje s jakýmikoliv nástroji, které výzkumníci rádi používají pro své potřeby testování a správy poznatků,“ řekl Fakhoury. „Jsme rychlejší, levnější a flexibilnější než zavedené náborové agentury a naše rychlost, cena a intuitivní uživatelské prostředí otevřely kvalitní nábor výzkumných pracovníků novým skupinám, jako jsou produktoví manažeři a designéři uživatelských zkušeností, kteří se dříve pokoušeli ‚udělat si sami‘ nábor výzkumných pracovníků s nevalnými výsledky.“

Zdroj: Unsplash

Fakhoury na dotaz nezveřejnil údaje o příjmech. Uvedl však, že User Interviews v současné době čítá „tisíce“ značek, včetně Adobe, CNN, Amazon, Intuit, Mayo Clinic, Spotify, Pinterest a Citibank.

Sageview Capital vedl User Interviews v sérii B a podílely se na ní společnosti Teamworthy, Accomplice, Las Olas VC, Trestle Ventures, ValueStream, ERA’s Remarkable Ventures a FJ Labs. Fakhoury říká, že investice „podpoří růst“ a pomůže „dále budovat“ klíčové produkty společnosti.

Ve zprávě společnosti UserZoom z roku 2019 uvedlo 70 % generálních ředitelů podniků, že uživatelskou a zákaznickou zkušenost považují za konkurenční diferenciátor. Zjistit, co přesně uživatelé chtějí – a co je frustruje – se však může ukázat jako výzva. Míra odpovědí na průzkumy spokojenosti zákazníků a průzkumy trhu se pohybuje kolem 10 % na nízkém konci a mnoho výzkumníků uživatelské zkušenosti tvrdí, že nemají dostatek času na analýzu výsledků.Poptávka po řešení vedla ke vzniku softwarových nástrojů pro výzkum uživatelů, jako jsou UserLeap, Airkit a UserZoom. Platformy jako Great Question a Ribbon se snaží zjednodušit proces dotazování zákazníků na nápady a strategii produktu, zatímco služby jako Sprig a Maze umožňují produktovým týmům sledovat, jak uživatelé s produktem interagují, a vytvářet zprávy.Dalším hráčem na vysoce konkurenčním trhu je společnost User Interviews, která se zaměřuje na problematiku náboru uživatelů pro výzkum. Myšlenka společnosti User Interviews, kterou spoluzaložili Dennis Meng, Bob Saris a Basel Fakhoury, vznikla na základě mobilní cestovní aplikace, která se příliš neujala.„Když jsme se snažili otočit a najít novou myšlenku, začali jsme dělat spoustu uživatelských průzkumů, abychom ověřili naše hypotézy,“ řekl Fakhoury, který je generálním ředitelem společnosti User Interviews, v e-mailovém rozhovoru pro TechCrunch. „Čím více výzkumů jsme prováděli, tím více jsme byli zapálení pro to, jak cenný výzkum může být, a uvědomili jsme si, že existuje obrovská bolest kolem hledání účastníků studií. Poté jsme provedli další výzkum, abychom tuto možnost ověřili, a byli jsme ohromeni tím, jak silný byl signál: nábor účastníků je na míle daleko nejbolestivější částí výzkumu uživatelských zkušeností.“A sázky na to, že úsilí o výzkum zákazníků ztroskotá, ať už z důvodů souvisejících s náborem nebo jiných, mohou být vysoké. Podle studie společnosti Adobe se 38 % lidí přestane zabývat webovými stránkami, pokud se obrázky nenačítají nebo se načítají příliš dlouho. Společnost Clicktale uvádí, že 73 % značek nedokáže poskytnout konzistentní zážitek napříč různými digitálními kanály, což poškozuje dojem zákazníků z těchto značek.Společnost User Interviews, která dnes uzavřela kolo B v hodnotě 27,5 milionu dolarů, čímž dosáhla celkového objemu zhruba 45 milionů dolarů, nabízí dva produkty zaměřené na řešení tohoto problému. Jeden z nich, nazvaný Recruit, je navržen tak, aby pomáhal výzkumníkům uživatelských zkušeností získávat účastníky studií podle různých demografických a behaviorálních kritérií. Druhý, Research Hub, slouží výzkumným týmům jako nástroj pro řízení vztahů se zákazníky, který jim umožňuje vytvářet panely uživatelů pro výzkum a zároveň zjednodušuje logistiku získávání zákazníků do studií.Do průzkumu vedeného prostřednictvím uživatelských rozhovorů se může přihlásit kdokoli; doposud se jich přihlásilo více než 2,4 milionu. Jakmile si uživatel vytvoří profil, může se přihlásit do studie, načež výzkumný pracovník jeho přijetí schválí nebo zamítne. Provozovatelé průzkumů se mohou rozhodnout pro „dvojitou kontrolu“ účastníků, což může zahrnovat kontaktování uživatelů, aby podepsali NDA nebo formulář souhlasu, a mohou se rozhodnout odměnit účastníky dárkovými kartami a jinými formami peněžní kompenzace .Chcete využít této příležitosti?Tento plat je na portálech pro průzkum zákazníků vyšší, ale některé nedávné recenze účastníků na portálu TrustPilot nejsou příliš pozitivní. Obrátili jsme se na společnost, abychom získali více informací o tom, proč tomu tak je.Podle Fakhouryho používá společnost User Interviews modely strojového učení k prevenci a identifikaci podvodů v průzkumech. Na stránce podpory na svých webových stránkách společnost uvádí, že ze zhruba 50 000 účastníků aktivních na její platformě každý měsíc je přibližně 0,3 %, tedy ~150, označeno jako podezřelých.„Díky nástrojům Recruit, Research Hub a rostoucímu souboru integrací se User Interviews odlišuje jako kompletní řešení pro nábor a správu účastníků, které se dobře doplňuje s jakýmikoliv nástroji, které výzkumníci rádi používají pro své potřeby testování a správy poznatků,“ řekl Fakhoury. „Jsme rychlejší, levnější a flexibilnější než zavedené náborové agentury a naše rychlost, cena a intuitivní uživatelské prostředí otevřely kvalitní nábor výzkumných pracovníků novým skupinám, jako jsou produktoví manažeři a designéři uživatelských zkušeností, kteří se dříve pokoušeli ‚udělat si sami‘ nábor výzkumných pracovníků s nevalnými výsledky.“Fakhoury na dotaz nezveřejnil údaje o příjmech. Uvedl však, že User Interviews v současné době čítá „tisíce“ značek, včetně Adobe, CNN, Amazon, Intuit, Mayo Clinic, Spotify, Pinterest a Citibank.Sageview Capital vedl User Interviews v sérii B a podílely se na ní společnosti Teamworthy, Accomplice, Las Olas VC, Trestle Ventures, ValueStream, ERA’s Remarkable Ventures a FJ Labs. Fakhoury říká, že investice „podpoří růst“ a pomůže „dále budovat“ klíčové produkty společnosti.
Tagy: pruzkumspolečnostistart upstartupuser interviews

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Austrálie nasazuje podmořský dron Ghost Shark od startupu Anduril
      2. Startup AIR získává 23 milionů dolarů a míří s eVTOL letouny na americký trh
      3. Dutch Bros roste rychleji než konkurence a posiluje na úkor Starbucks
      4. Kevin Durant má miliony v bitcoinech, ale nemůže se k nim dostat
      5. Ropný gigant Shell překonal zisk a udržel tempo zpětného odkupu akcií
      6. Společnost Cohesity podporovaná Nvidií plánuje IPO v roce 2026
      7. Akcie společnosti Gap klesají kvůli slabším prodejům a rostoucím nákladům na cla
      8. USA zpřísňují exportní pravidla a komplikují výrobu čipů v Číně
      Advertisement

      Breaking.

      18:22

      Globalstar láká investory možným miliardovým prodejem a růstem akcií

      18:17

      České a polské firmy expandují: Využívají německé ekonomické slabiny

      18:13

      Umělá inteligence pohání růst Booking na cestovním trhu

      18:10

      DoorDash čelí skandálu, akcie přesto míří vzhůru!

      18:05

      AI Revoluce: WPP umožňuje značkám tvořit vlastní kampaně

      17:59

      Budoucnost investic: Průmysl a energie na vzestupu

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Příležitost

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025

      Od pandemického vrcholu k novému růstu Robinhood Markets (HOOD), symbol investiční revoluce poslední dekády, zažívá výrazný obrat. Po období prudkého...

      Zdroj: Getty Images

      Akcie U.S. Bancorp mohou znovu růst díky silnému řízení rizik

      23 října, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Citigroup věří, že akcie BioAge Labs mohou téměř zdvojnásobit svou hodnotu

      23 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Deutsche Bank vidí v AppLovin jasného lídra digitální reklamy

      22 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      RBC doporučuje koupit akcie Deere, lídra v oblasti chytrého zemědělství

      22 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Warner Bros. Discovery zvažuje prodej, akcie prudce rostou

      22 října, 2025

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      Banky varují před napětím v úvěrech, ekonomika zůstává stabilní

      19 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      HSBC zvyšuje cílovou cenu Nvidie na 320 dolarů, věří v další růst

      19 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025

      Airbus, Thales a Leonardo spojují síly aby Evropa mohla čelit Starlinku

      23 října, 2025

      S&P 500 posiluje před rušným týdnem plným výsledků hospodaření

      20 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.