Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

User Interviews, která pomáhá firmám získávat účastníky průzkumů, získala 27,5 mil. USD

Většina společností se shoduje na tom, že uživatelská zkušenost je důležitá.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
1 února, 2023
5 min. čtení
Sign here

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Ve zprávě společnosti UserZoom z roku 2019 uvedlo 70 % generálních ředitelů podniků, že uživatelskou a zákaznickou zkušenost považují za konkurenční diferenciátor. Zjistit, co přesně uživatelé chtějí – a co je frustruje – se však může ukázat jako výzva. Míra odpovědí na průzkumy spokojenosti zákazníků a průzkumy trhu se pohybuje kolem 10 % na nízkém konci a mnoho výzkumníků uživatelské zkušenosti tvrdí, že nemají dostatek času na analýzu výsledků.

Poptávka po řešení vedla ke vzniku softwarových nástrojů pro výzkum uživatelů, jako jsou UserLeap, Airkit a UserZoom. Platformy jako Great Question a Ribbon se snaží zjednodušit proces dotazování zákazníků na nápady a strategii produktu, zatímco služby jako Sprig a Maze umožňují produktovým týmům sledovat, jak uživatelé s produktem interagují, a vytvářet zprávy.

Dalším hráčem na vysoce konkurenčním trhu je společnost User Interviews, která se zaměřuje na problematiku náboru uživatelů pro výzkum. Myšlenka společnosti User Interviews, kterou spoluzaložili Dennis Meng, Bob Saris a Basel Fakhoury, vznikla na základě mobilní cestovní aplikace, která se příliš neujala.

Service design is a process in which the designer focuses on creating optimal service experiences. This requires taking a holistic view of all the related actors, their interactions, and supporting materials and infrastructures. Service design often involves the use of customer journey maps, which tell the story of different customers’ interactions with a brand, thus offering deep insights.
Zdroj: Unsplash

„Když jsme se snažili otočit a najít novou myšlenku, začali jsme dělat spoustu uživatelských průzkumů, abychom ověřili naše hypotézy,“ řekl Fakhoury, který je generálním ředitelem společnosti User Interviews, v e-mailovém rozhovoru pro TechCrunch. „Čím více výzkumů jsme prováděli, tím více jsme byli zapálení pro to, jak cenný výzkum může být, a uvědomili jsme si, že existuje obrovská bolest kolem hledání účastníků studií. Poté jsme provedli další výzkum, abychom tuto možnost ověřili, a byli jsme ohromeni tím, jak silný byl signál: nábor účastníků je na míle daleko nejbolestivější částí výzkumu uživatelských zkušeností.“

A sázky na to, že úsilí o výzkum zákazníků ztroskotá, ať už z důvodů souvisejících s náborem nebo jiných, mohou být vysoké. Podle studie společnosti Adobe se 38 % lidí přestane zabývat webovými stránkami, pokud se obrázky nenačítají nebo se načítají příliš dlouho. Společnost Clicktale uvádí, že 73 % značek nedokáže poskytnout konzistentní zážitek napříč různými digitálními kanály, což poškozuje dojem zákazníků z těchto značek.

Zdroj: Unsplash

Společnost User Interviews, která dnes uzavřela kolo B v hodnotě 27,5 milionu dolarů, čímž dosáhla celkového objemu zhruba 45 milionů dolarů, nabízí dva produkty zaměřené na řešení tohoto problému. Jeden z nich, nazvaný Recruit, je navržen tak, aby pomáhal výzkumníkům uživatelských zkušeností získávat účastníky studií podle různých demografických a behaviorálních kritérií. Druhý, Research Hub, slouží výzkumným týmům jako nástroj pro řízení vztahů se zákazníky, který jim umožňuje vytvářet panely uživatelů pro výzkum a zároveň zjednodušuje logistiku získávání zákazníků do studií.

Advertisement

Do průzkumu vedeného prostřednictvím uživatelských rozhovorů se může přihlásit kdokoli; doposud se jich přihlásilo více než 2,4 milionu. Jakmile si uživatel vytvoří profil, může se přihlásit do studie, načež výzkumný pracovník jeho přijetí schválí nebo zamítne. Provozovatelé průzkumů se mohou rozhodnout pro „dvojitou kontrolu“ účastníků, což může zahrnovat kontaktování uživatelů, aby podepsali NDA nebo formulář souhlasu, a mohou se rozhodnout odměnit účastníky dárkovými kartami a jinými formami peněžní kompenzace (obvykle ve výši 50 až 200 USD).

Chcete využít této příležitosti?

Tento plat je na portálech pro průzkum zákazníků vyšší, ale některé nedávné recenze účastníků na portálu TrustPilot nejsou příliš pozitivní. Obrátili jsme se na společnost, abychom získali více informací o tom, proč tomu tak je.

Design Sprint Workshops by Startaê.


📸 @mariogogh
Zdroj: Unsplash

Podle Fakhouryho používá společnost User Interviews modely strojového učení k prevenci a identifikaci podvodů v průzkumech. Na stránce podpory na svých webových stránkách společnost uvádí, že ze zhruba 50 000 účastníků aktivních na její platformě každý měsíc je přibližně 0,3 %, tedy ~150, označeno jako podezřelých.

„Díky nástrojům Recruit, Research Hub a rostoucímu souboru integrací se User Interviews odlišuje jako kompletní řešení pro nábor a správu účastníků, které se dobře doplňuje s jakýmikoliv nástroji, které výzkumníci rádi používají pro své potřeby testování a správy poznatků,“ řekl Fakhoury. „Jsme rychlejší, levnější a flexibilnější než zavedené náborové agentury a naše rychlost, cena a intuitivní uživatelské prostředí otevřely kvalitní nábor výzkumných pracovníků novým skupinám, jako jsou produktoví manažeři a designéři uživatelských zkušeností, kteří se dříve pokoušeli ‚udělat si sami‘ nábor výzkumných pracovníků s nevalnými výsledky.“

Zdroj: Unsplash

Fakhoury na dotaz nezveřejnil údaje o příjmech. Uvedl však, že User Interviews v současné době čítá „tisíce“ značek, včetně Adobe, CNN, Amazon, Intuit, Mayo Clinic, Spotify, Pinterest a Citibank.

Sageview Capital vedl User Interviews v sérii B a podílely se na ní společnosti Teamworthy, Accomplice, Las Olas VC, Trestle Ventures, ValueStream, ERA’s Remarkable Ventures a FJ Labs. Fakhoury říká, že investice „podpoří růst“ a pomůže „dále budovat“ klíčové produkty společnosti.

Ve zprávě společnosti UserZoom z roku 2019 uvedlo 70 % generálních ředitelů podniků, že uživatelskou a zákaznickou zkušenost považují za konkurenční diferenciátor. Zjistit, co přesně uživatelé chtějí – a co je frustruje – se však může ukázat jako výzva. Míra odpovědí na průzkumy spokojenosti zákazníků a průzkumy trhu se pohybuje kolem 10 % na nízkém konci a mnoho výzkumníků uživatelské zkušenosti tvrdí, že nemají dostatek času na analýzu výsledků.Poptávka po řešení vedla ke vzniku softwarových nástrojů pro výzkum uživatelů, jako jsou UserLeap, Airkit a UserZoom. Platformy jako Great Question a Ribbon se snaží zjednodušit proces dotazování zákazníků na nápady a strategii produktu, zatímco služby jako Sprig a Maze umožňují produktovým týmům sledovat, jak uživatelé s produktem interagují, a vytvářet zprávy.Dalším hráčem na vysoce konkurenčním trhu je společnost User Interviews, která se zaměřuje na problematiku náboru uživatelů pro výzkum. Myšlenka společnosti User Interviews, kterou spoluzaložili Dennis Meng, Bob Saris a Basel Fakhoury, vznikla na základě mobilní cestovní aplikace, která se příliš neujala.„Když jsme se snažili otočit a najít novou myšlenku, začali jsme dělat spoustu uživatelských průzkumů, abychom ověřili naše hypotézy,“ řekl Fakhoury, který je generálním ředitelem společnosti User Interviews, v e-mailovém rozhovoru pro TechCrunch. „Čím více výzkumů jsme prováděli, tím více jsme byli zapálení pro to, jak cenný výzkum může být, a uvědomili jsme si, že existuje obrovská bolest kolem hledání účastníků studií. Poté jsme provedli další výzkum, abychom tuto možnost ověřili, a byli jsme ohromeni tím, jak silný byl signál: nábor účastníků je na míle daleko nejbolestivější částí výzkumu uživatelských zkušeností.“A sázky na to, že úsilí o výzkum zákazníků ztroskotá, ať už z důvodů souvisejících s náborem nebo jiných, mohou být vysoké. Podle studie společnosti Adobe se 38 % lidí přestane zabývat webovými stránkami, pokud se obrázky nenačítají nebo se načítají příliš dlouho. Společnost Clicktale uvádí, že 73 % značek nedokáže poskytnout konzistentní zážitek napříč různými digitálními kanály, což poškozuje dojem zákazníků z těchto značek.Společnost User Interviews, která dnes uzavřela kolo B v hodnotě 27,5 milionu dolarů, čímž dosáhla celkového objemu zhruba 45 milionů dolarů, nabízí dva produkty zaměřené na řešení tohoto problému. Jeden z nich, nazvaný Recruit, je navržen tak, aby pomáhal výzkumníkům uživatelských zkušeností získávat účastníky studií podle různých demografických a behaviorálních kritérií. Druhý, Research Hub, slouží výzkumným týmům jako nástroj pro řízení vztahů se zákazníky, který jim umožňuje vytvářet panely uživatelů pro výzkum a zároveň zjednodušuje logistiku získávání zákazníků do studií.Do průzkumu vedeného prostřednictvím uživatelských rozhovorů se může přihlásit kdokoli; doposud se jich přihlásilo více než 2,4 milionu. Jakmile si uživatel vytvoří profil, může se přihlásit do studie, načež výzkumný pracovník jeho přijetí schválí nebo zamítne. Provozovatelé průzkumů se mohou rozhodnout pro „dvojitou kontrolu“ účastníků, což může zahrnovat kontaktování uživatelů, aby podepsali NDA nebo formulář souhlasu, a mohou se rozhodnout odměnit účastníky dárkovými kartami a jinými formami peněžní kompenzace .Chcete využít této příležitosti?Tento plat je na portálech pro průzkum zákazníků vyšší, ale některé nedávné recenze účastníků na portálu TrustPilot nejsou příliš pozitivní. Obrátili jsme se na společnost, abychom získali více informací o tom, proč tomu tak je.Podle Fakhouryho používá společnost User Interviews modely strojového učení k prevenci a identifikaci podvodů v průzkumech. Na stránce podpory na svých webových stránkách společnost uvádí, že ze zhruba 50 000 účastníků aktivních na její platformě každý měsíc je přibližně 0,3 %, tedy ~150, označeno jako podezřelých.„Díky nástrojům Recruit, Research Hub a rostoucímu souboru integrací se User Interviews odlišuje jako kompletní řešení pro nábor a správu účastníků, které se dobře doplňuje s jakýmikoliv nástroji, které výzkumníci rádi používají pro své potřeby testování a správy poznatků,“ řekl Fakhoury. „Jsme rychlejší, levnější a flexibilnější než zavedené náborové agentury a naše rychlost, cena a intuitivní uživatelské prostředí otevřely kvalitní nábor výzkumných pracovníků novým skupinám, jako jsou produktoví manažeři a designéři uživatelských zkušeností, kteří se dříve pokoušeli ‚udělat si sami‘ nábor výzkumných pracovníků s nevalnými výsledky.“Fakhoury na dotaz nezveřejnil údaje o příjmech. Uvedl však, že User Interviews v současné době čítá „tisíce“ značek, včetně Adobe, CNN, Amazon, Intuit, Mayo Clinic, Spotify, Pinterest a Citibank.Sageview Capital vedl User Interviews v sérii B a podílely se na ní společnosti Teamworthy, Accomplice, Las Olas VC, Trestle Ventures, ValueStream, ERA’s Remarkable Ventures a FJ Labs. Fakhoury říká, že investice „podpoří růst“ a pomůže „dále budovat“ klíčové produkty společnosti.
Tagy: pruzkumspolečnostistart upstartupuser interviews


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    10:01

    RWS Holdings zaznamenává pokles zisku během přechodu na strategii umělé inteligence.

    09:57

    J.P. Morgan aktualizuje hodnocení ropy a plynu v souvislosti s pesimističtější prognózou pro rok 2026.

    09:53

    NCC Group zaznamenává růst ve 4. čtvrtletí uprostřed probíhajících strategických pokroků.

    09:48

    RM plc očekává 34% nárůst upraveného provozního zisku za fiskální rok 2025.

    09:44

    Workspace Group prodává dvě nedostatečně výkonné aktiva

    09:39

    FTSE 100 zůstává stabilní, zatímco britské akcie zůstávají stabilní, libra klesá a evropské trhy vykazují smíšené reakce po snížení sazeb Fedu.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Raymond James sází na obrat u Blue Owl Capital a zvyšuje rating

    10 prosince, 2025

    Společnost Blue Owl Capital se v posledních měsících potýkala s výraznou volatilitou a její akcie za letošní rok poklesly o...

    Zdroj: Getty Images

    JPMorgan zaujímá optimističtější postoj k akciím společnosti PepsiCo

    10 prosince, 2025
    Zdroj: Getty images

    GE Vernova se veze na vlně elektrifikace, akcie stoupají na rekordní úroveň

    10 prosince, 2025
    Zdroj: CNBC

    Proč dát přednost akciím TSMC před Nvidií, když boj o AI čipy sílí

    10 prosince, 2025
    Zdroj: Shutterstock

    Vzrostou akcie kontroverzní společnosti Joby Aviation v roce 2026?

    10 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Akcie jsou před rozhodnutím Fedu volatilní; pozornost se soustředí na trh práce

    9 prosince, 2025

    Goldman Sachs vidí další růst u akcií Nvidia, Wynn Resorts i dalších titulů

    7 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    Akcie Victoria’s Secret rostou, výsledky potvrzují úspěch strategie oživení

    7 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Výsledky společnosti Adobe založené na AI nestačí k posílení akcií

    11 prosince, 2025

    Regulátoři vyzývají k přijetí opatření proti „front-runningu“ od tvůrců trhu

    8 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.