Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

User Interviews, která pomáhá firmám získávat účastníky průzkumů, získala 27,5 mil. USD

Většina společností se shoduje na tom, že uživatelská zkušenost je důležitá.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
1 února, 2023
5 min. čtení
Sign here

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Ve zprávě společnosti UserZoom z roku 2019 uvedlo 70 % generálních ředitelů podniků, že uživatelskou a zákaznickou zkušenost považují za konkurenční diferenciátor. Zjistit, co přesně uživatelé chtějí – a co je frustruje – se však může ukázat jako výzva. Míra odpovědí na průzkumy spokojenosti zákazníků a průzkumy trhu se pohybuje kolem 10 % na nízkém konci a mnoho výzkumníků uživatelské zkušenosti tvrdí, že nemají dostatek času na analýzu výsledků.

Poptávka po řešení vedla ke vzniku softwarových nástrojů pro výzkum uživatelů, jako jsou UserLeap, Airkit a UserZoom. Platformy jako Great Question a Ribbon se snaží zjednodušit proces dotazování zákazníků na nápady a strategii produktu, zatímco služby jako Sprig a Maze umožňují produktovým týmům sledovat, jak uživatelé s produktem interagují, a vytvářet zprávy.

Dalším hráčem na vysoce konkurenčním trhu je společnost User Interviews, která se zaměřuje na problematiku náboru uživatelů pro výzkum. Myšlenka společnosti User Interviews, kterou spoluzaložili Dennis Meng, Bob Saris a Basel Fakhoury, vznikla na základě mobilní cestovní aplikace, která se příliš neujala.

Service design is a process in which the designer focuses on creating optimal service experiences. This requires taking a holistic view of all the related actors, their interactions, and supporting materials and infrastructures. Service design often involves the use of customer journey maps, which tell the story of different customers’ interactions with a brand, thus offering deep insights.
Zdroj: Unsplash

„Když jsme se snažili otočit a najít novou myšlenku, začali jsme dělat spoustu uživatelských průzkumů, abychom ověřili naše hypotézy,“ řekl Fakhoury, který je generálním ředitelem společnosti User Interviews, v e-mailovém rozhovoru pro TechCrunch. „Čím více výzkumů jsme prováděli, tím více jsme byli zapálení pro to, jak cenný výzkum může být, a uvědomili jsme si, že existuje obrovská bolest kolem hledání účastníků studií. Poté jsme provedli další výzkum, abychom tuto možnost ověřili, a byli jsme ohromeni tím, jak silný byl signál: nábor účastníků je na míle daleko nejbolestivější částí výzkumu uživatelských zkušeností.“

A sázky na to, že úsilí o výzkum zákazníků ztroskotá, ať už z důvodů souvisejících s náborem nebo jiných, mohou být vysoké. Podle studie společnosti Adobe se 38 % lidí přestane zabývat webovými stránkami, pokud se obrázky nenačítají nebo se načítají příliš dlouho. Společnost Clicktale uvádí, že 73 % značek nedokáže poskytnout konzistentní zážitek napříč různými digitálními kanály, což poškozuje dojem zákazníků z těchto značek.

Zdroj: Unsplash

Společnost User Interviews, která dnes uzavřela kolo B v hodnotě 27,5 milionu dolarů, čímž dosáhla celkového objemu zhruba 45 milionů dolarů, nabízí dva produkty zaměřené na řešení tohoto problému. Jeden z nich, nazvaný Recruit, je navržen tak, aby pomáhal výzkumníkům uživatelských zkušeností získávat účastníky studií podle různých demografických a behaviorálních kritérií. Druhý, Research Hub, slouží výzkumným týmům jako nástroj pro řízení vztahů se zákazníky, který jim umožňuje vytvářet panely uživatelů pro výzkum a zároveň zjednodušuje logistiku získávání zákazníků do studií.

Advertisement

Do průzkumu vedeného prostřednictvím uživatelských rozhovorů se může přihlásit kdokoli; doposud se jich přihlásilo více než 2,4 milionu. Jakmile si uživatel vytvoří profil, může se přihlásit do studie, načež výzkumný pracovník jeho přijetí schválí nebo zamítne. Provozovatelé průzkumů se mohou rozhodnout pro „dvojitou kontrolu“ účastníků, což může zahrnovat kontaktování uživatelů, aby podepsali NDA nebo formulář souhlasu, a mohou se rozhodnout odměnit účastníky dárkovými kartami a jinými formami peněžní kompenzace (obvykle ve výši 50 až 200 USD).

Tento plat je na portálech pro průzkum zákazníků vyšší, ale některé nedávné recenze účastníků na portálu TrustPilot nejsou příliš pozitivní. Obrátili jsme se na společnost, abychom získali více informací o tom, proč tomu tak je.

Design Sprint Workshops by Startaê.


📸 @mariogogh
Zdroj: Unsplash

Podle Fakhouryho používá společnost User Interviews modely strojového učení k prevenci a identifikaci podvodů v průzkumech. Na stránce podpory na svých webových stránkách společnost uvádí, že ze zhruba 50 000 účastníků aktivních na její platformě každý měsíc je přibližně 0,3 %, tedy ~150, označeno jako podezřelých.

„Díky nástrojům Recruit, Research Hub a rostoucímu souboru integrací se User Interviews odlišuje jako kompletní řešení pro nábor a správu účastníků, které se dobře doplňuje s jakýmikoliv nástroji, které výzkumníci rádi používají pro své potřeby testování a správy poznatků,“ řekl Fakhoury. „Jsme rychlejší, levnější a flexibilnější než zavedené náborové agentury a naše rychlost, cena a intuitivní uživatelské prostředí otevřely kvalitní nábor výzkumných pracovníků novým skupinám, jako jsou produktoví manažeři a designéři uživatelských zkušeností, kteří se dříve pokoušeli ‚udělat si sami‘ nábor výzkumných pracovníků s nevalnými výsledky.“

Zdroj: Unsplash

Fakhoury na dotaz nezveřejnil údaje o příjmech. Uvedl však, že User Interviews v současné době čítá „tisíce“ značek, včetně Adobe, CNN, Amazon, Intuit, Mayo Clinic, Spotify, Pinterest a Citibank.

Sageview Capital vedl User Interviews v sérii B a podílely se na ní společnosti Teamworthy, Accomplice, Las Olas VC, Trestle Ventures, ValueStream, ERA’s Remarkable Ventures a FJ Labs. Fakhoury říká, že investice „podpoří růst“ a pomůže „dále budovat“ klíčové produkty společnosti.

Ve zprávě společnosti UserZoom z roku 2019 uvedlo 70 % generálních ředitelů podniků, že uživatelskou a zákaznickou zkušenost považují za konkurenční diferenciátor. Zjistit, co přesně uživatelé chtějí – a co je frustruje – se však může ukázat jako výzva. Míra odpovědí na průzkumy spokojenosti zákazníků a průzkumy trhu se pohybuje kolem 10 % na nízkém konci a mnoho výzkumníků uživatelské zkušenosti tvrdí, že nemají dostatek času na analýzu výsledků.Poptávka po řešení vedla ke vzniku softwarových nástrojů pro výzkum uživatelů, jako jsou UserLeap, Airkit a UserZoom. Platformy jako Great Question a Ribbon se snaží zjednodušit proces dotazování zákazníků na nápady a strategii produktu, zatímco služby jako Sprig a Maze umožňují produktovým týmům sledovat, jak uživatelé s produktem interagují, a vytvářet zprávy.Dalším hráčem na vysoce konkurenčním trhu je společnost User Interviews, která se zaměřuje na problematiku náboru uživatelů pro výzkum. Myšlenka společnosti User Interviews, kterou spoluzaložili Dennis Meng, Bob Saris a Basel Fakhoury, vznikla na základě mobilní cestovní aplikace, která se příliš neujala.„Když jsme se snažili otočit a najít novou myšlenku, začali jsme dělat spoustu uživatelských průzkumů, abychom ověřili naše hypotézy,“ řekl Fakhoury, který je generálním ředitelem společnosti User Interviews, v e-mailovém rozhovoru pro TechCrunch. „Čím více výzkumů jsme prováděli, tím více jsme byli zapálení pro to, jak cenný výzkum může být, a uvědomili jsme si, že existuje obrovská bolest kolem hledání účastníků studií. Poté jsme provedli další výzkum, abychom tuto možnost ověřili, a byli jsme ohromeni tím, jak silný byl signál: nábor účastníků je na míle daleko nejbolestivější částí výzkumu uživatelských zkušeností.“A sázky na to, že úsilí o výzkum zákazníků ztroskotá, ať už z důvodů souvisejících s náborem nebo jiných, mohou být vysoké. Podle studie společnosti Adobe se 38 % lidí přestane zabývat webovými stránkami, pokud se obrázky nenačítají nebo se načítají příliš dlouho. Společnost Clicktale uvádí, že 73 % značek nedokáže poskytnout konzistentní zážitek napříč různými digitálními kanály, což poškozuje dojem zákazníků z těchto značek.Společnost User Interviews, která dnes uzavřela kolo B v hodnotě 27,5 milionu dolarů, čímž dosáhla celkového objemu zhruba 45 milionů dolarů, nabízí dva produkty zaměřené na řešení tohoto problému. Jeden z nich, nazvaný Recruit, je navržen tak, aby pomáhal výzkumníkům uživatelských zkušeností získávat účastníky studií podle různých demografických a behaviorálních kritérií. Druhý, Research Hub, slouží výzkumným týmům jako nástroj pro řízení vztahů se zákazníky, který jim umožňuje vytvářet panely uživatelů pro výzkum a zároveň zjednodušuje logistiku získávání zákazníků do studií.Do průzkumu vedeného prostřednictvím uživatelských rozhovorů se může přihlásit kdokoli; doposud se jich přihlásilo více než 2,4 milionu. Jakmile si uživatel vytvoří profil, může se přihlásit do studie, načež výzkumný pracovník jeho přijetí schválí nebo zamítne. Provozovatelé průzkumů se mohou rozhodnout pro „dvojitou kontrolu“ účastníků, což může zahrnovat kontaktování uživatelů, aby podepsali NDA nebo formulář souhlasu, a mohou se rozhodnout odměnit účastníky dárkovými kartami a jinými formami peněžní kompenzace .Tento plat je na portálech pro průzkum zákazníků vyšší, ale některé nedávné recenze účastníků na portálu TrustPilot nejsou příliš pozitivní. Obrátili jsme se na společnost, abychom získali více informací o tom, proč tomu tak je.Podle Fakhouryho používá společnost User Interviews modely strojového učení k prevenci a identifikaci podvodů v průzkumech. Na stránce podpory na svých webových stránkách společnost uvádí, že ze zhruba 50 000 účastníků aktivních na její platformě každý měsíc je přibližně 0,3 %, tedy ~150, označeno jako podezřelých.„Díky nástrojům Recruit, Research Hub a rostoucímu souboru integrací se User Interviews odlišuje jako kompletní řešení pro nábor a správu účastníků, které se dobře doplňuje s jakýmikoliv nástroji, které výzkumníci rádi používají pro své potřeby testování a správy poznatků,“ řekl Fakhoury. „Jsme rychlejší, levnější a flexibilnější než zavedené náborové agentury a naše rychlost, cena a intuitivní uživatelské prostředí otevřely kvalitní nábor výzkumných pracovníků novým skupinám, jako jsou produktoví manažeři a designéři uživatelských zkušeností, kteří se dříve pokoušeli ‚udělat si sami‘ nábor výzkumných pracovníků s nevalnými výsledky.“Fakhoury na dotaz nezveřejnil údaje o příjmech. Uvedl však, že User Interviews v současné době čítá „tisíce“ značek, včetně Adobe, CNN, Amazon, Intuit, Mayo Clinic, Spotify, Pinterest a Citibank.Sageview Capital vedl User Interviews v sérii B a podílely se na ní společnosti Teamworthy, Accomplice, Las Olas VC, Trestle Ventures, ValueStream, ERA’s Remarkable Ventures a FJ Labs. Fakhoury říká, že investice „podpoří růst“ a pomůže „dále budovat“ klíčové produkty společnosti.
Tagy: pruzkumspolečnostistart upstartupuser interviews

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      01:00

      Alaska Air obnovuje prognózu zisku díky oživení poptávky po cestování

      00:48

      Obchodní dohoda s Japonskem vzbuzuje naději u amerických investorů, ale frustraci u automobilek

      00:36

      Administrativa Donalda Trumpa plánuje podpořit vývoz AI a deregulovat ekologické normy

      00:24

      Bílý dům jmenuje odborníka na těžbu do čela úřadu pro národní bezpečnost, tvrdí zdroje

      00:12

      Bank of America schvaluje plán zpětného odkupu akcií v hodnotě 40 miliard dolarů

      00:05

      Akcie posilují, zlato klesá – trhy povzbudil vývoj obchodních rozhovorů

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Bank of America zvyšuje cílovou cenu akcií Amazonu před zveřejněním výsledků

      23 července, 2025

      Před zveřejněním výsledků za druhé čtvrtletí letošního roku se analytici na Wall Street dívají na akcie Amazonu s rostoucím optimismem.

      Zdroj: Unsplash

      Investiční společnosti vidí příležitosti v akciích Celsius a Formula One Group

      23 července, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      UBS doporučuje akcie Albertsons ke koupi a předpovídá až 35% růst

      22 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      JPMorgan i po 22% růstu dál láká investory. Přidají se další zisky v roce 2025?

      22 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Figma míří na tržní hodnotu 16,4 miliardy dolarů díky oživení technologických IPO

      21 července, 2025

      Společnost Figma, známá jako jeden z lídrů v oblasti cloudového designového softwaru, se chystá vstoupit na newyorskou burzu s plánovanou...

      Nejčtenější zprávy.

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025

      35bilionová tržní příležitost SoFi, které investoři (zatím) nevěnují pozornost

      21 července, 2025

      TSMC překvapila silným růstem zisku a vstoupila do klubu bilionových firem

      19 července, 2025

      S&P 500 poprvé uzavřel nad 6 300 body; pozornost se upírá na výsledky

      21 července, 2025

      American Express těží z chuti utrácet. Výdaje rostou i v luxusních kategoriích

      19 července, 2025

      S&P 500 navzdory výkyvům v odvětví čipů uzavřel na rekordní úrovni

      22 července, 2025

      S&P 500 opět uzavřel na rekordní úrovni díky optimismu ohledně obchodní dohody

      23 července, 2025

      Wall Street zvyšuje nároky. Ani dobré výsledky už investorům nestačí

      20 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.