Podle generálního ředitele Christiana Sewinga se Deutsche Bank snaží získat zpět důvěru zákazníků po problémech ve své pobočce Postbank. Mezi tyto problémy patří přerušení provozu online, problémy se zákaznickými službami a dlouhá doba zpracování. Finanční regulátor banky označil tyto problémy za “nepřijatelné”. Tato epizoda představuje další neúspěch pro Deutsche Bank, která se snaží obnovit svou pošramocenou pověst po finančních sankcích kvůli porušení kontrolních mechanismů v oblasti praní špinavých peněz. Postbank, kterou Deutsche převzala během finanční krize v roce 2008, se za tyto problémy již dříve omluvila. V reakci na to Deutsche Bank prohlásila, že je odhodlána tyto problémy vyřešit, což urychlilo jmenování 400-500 dalších pracovníků, kteří se budou zabývat integrací Postbank. Očekává se, že dozorčí rada banky se bude těmito záležitostmi rovněž diskrétně zabývat.
Podle generálního ředitele Christiana Sewinga se Deutsche Bank snaží získat zpět důvěru zákazníků po problémech ve své pobočce Postbank. Mezi tyto problémy patří přerušení provozu online, problémy se zákaznickými službami a dlouhá doba zpracování. Finanční regulátor banky označil tyto problémy za “nepřijatelné”. Tato epizoda představuje další neúspěch pro Deutsche Bank, která se snaží obnovit svou pošramocenou pověst po finančních sankcích kvůli porušení kontrolních mechanismů v oblasti praní špinavých peněz. Postbank, kterou Deutsche převzala během finanční krize v roce 2008, se za tyto problémy již dříve omluvila. V reakci na to Deutsche Bank prohlásila, že je odhodlána tyto problémy vyřešit, což urychlilo jmenování 400-500 dalších pracovníků, kteří se budou zabývat integrací Postbank. Očekává se, že dozorčí rada banky se bude těmito záležitostmi rovněž diskrétně zabývat.