Generální ředitel společnosti McDonald’s Chris Kempczinski ve čtvrtek oznámil, že několik trhů na Blízkém východě i mimo něj čelí významnému dopadu na své podnikání v důsledku probíhajících konfliktů a šíření dezinformací týkajících se značky. Stalo se tak v době, kdy se velké západní řetězce rychlého občerstvení, včetně McDonald’s, staly terčem spontánní kampaně bojkotu v reakci na vojenskou ofenzívu v pásmu Gazy a nedávný útok Hamásu v Izraeli. Důsledky této kampaně pociťují zejména Egypt, Jordánsko, Kuvajt a Maroko a objevují se náznaky jejího rozšíření do dalších arabských regionů. Některé společnosti jsou terčem útoků kvůli domnělým proizraelským postojům nebo údajným finančním vazbám na Izrael. Situace se vyvíjí a očekává se další vývoj.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky