Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi představil svůj očekávaný elektromobil SU7, který vstupuje na konkurenční trh s elektromobily s designem inspirovaným značkou Porsche a nižší cenou než Model 3 společnosti Tesla. SU7 je elektrický sedan s rozměry 4997 mm na délku, 1963 mm na šířku a 1455 mm na výšku, s rozvorem 3000 mm s možností volby velikosti dvou kol. Společnost Xiaomi vydala dvě verze modelu SU7, jednu s lidarem a druhou bez něj. Systém ve vozidle bude fungovat na vlastním operačním systému společnosti Xiaomi, HyperOS. Během slavnostního představení oznámil generální ředitel společnosti Xiaomi Lei Jun ceny modelů SU7, přičemž cena standardního modelu je 215 900 juanů (29 872,02 USD), cena varianty Pro je 245 900 juanů a cena varianty Max je 299 900 juanů. Společnost Xiaomi již obdržela 50 000 objednávek během 27 minut od zahájení předobjednávek. Společnost plánuje do konce roku rozšířit distribuci na 211 obchodů ve 39 čínských městech, zatímco mezinárodní dostupnost zůstává nejistá. Analytici se v názoru na vyhlídky společnosti Xiaomi na trhu s elektromobily rozcházejí, někteří je považují za přirozené rozšíření značky, zatímco jiní zpochybňují vnímání přechodu společnosti na prémiové elektromobily ze strany spotřebitelů.
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi představil svůj očekávaný elektromobil SU7, který vstupuje na konkurenční trh s elektromobily s designem inspirovaným značkou Porsche a nižší cenou než Model 3 společnosti Tesla. SU7 je elektrický sedan s rozměry 4997 mm na délku, 1963 mm na šířku a 1455 mm na výšku, s rozvorem 3000 mm s možností volby velikosti dvou kol. Společnost Xiaomi vydala dvě verze modelu SU7, jednu s lidarem a druhou bez něj. Systém ve vozidle bude fungovat na vlastním operačním systému společnosti Xiaomi, HyperOS. Během slavnostního představení oznámil generální ředitel společnosti Xiaomi Lei Jun ceny modelů SU7, přičemž cena standardního modelu je 215 900 juanů , cena varianty Pro je 245 900 juanů a cena varianty Max je 299 900 juanů. Společnost Xiaomi již obdržela 50 000 objednávek během 27 minut od zahájení předobjednávek. Společnost plánuje do konce roku rozšířit distribuci na 211 obchodů ve 39 čínských městech, zatímco mezinárodní dostupnost zůstává nejistá. Analytici se v názoru na vyhlídky společnosti Xiaomi na trhu s elektromobily rozcházejí, někteří je považují za přirozené rozšíření značky, zatímco jiní zpochybňují vnímání přechodu společnosti na prémiové elektromobily ze strany spotřebitelů.