Německý výrobce sportovního oblečení Adidas podle předběžného odhadu společnosti RBC Capital Markets vykáže za druhé čtvrtletí roku 2024 dobré výsledky díky solidnímu růstu tržeb v produktové řadě Terrace a významnému příspěvku z velkých sportovních akcí. Kanadská investiční banka očekává za toto čtvrtletí tržby skupiny ve výši 5,64 miliardy eur, což představuje organický růst o 8,5 %. Toto číslo zahrnuje odhadovaný příspěvek značky Yeezy ve výši 150 milionů eur. Bez zahrnutí značky Yeezy se předpokládá organický růst tržeb značky Adidas ve výši 14 %. Jako hlavní faktory růstu RBC zdůrazňuje pokračující dynamiku produktové řady Terrace a významné sportovní události, jako je mistrovství Evropy UEFA a Copa America. Očekává se, že hrubá marže společnosti Adidas vzroste na 51,7 %, a to díky plnému prosazení cen a kontrolovaným provozním nákladům. Společnost bude i nadále výrazně investovat do marketingu, přičemž se očekává, že výdaje budou činit přibližně 12 % tržeb. RBC ponechává pro Adidas rating “Outperform” s cílovou cenou 250 EUR. Společnost Adidas zveřejní údaje za druhé čtvrtletí 31. července.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky