Když Bidenova administrativa v březnu oznámila nové americké předpisy o emisích automobilů, učinila ústupky průmyslu, které umožnily mnohem pomalejší přechod na elektrická vozidla, než navrhovala o rok dříve.
Namísto cíle převést do roku 2032 dvě třetiny nových vozidel na elektromobily tento cíl snížila a uvedla, že výrobci automobilů mohou tento cíl splnit tím, že budou vyrábět více hybridů na plyn a elektřinu.
Šéf Agentury pro ochranu životního prostředí (EPA) Michael Regan pak přišel s překvapivým tvrzením, že zmírněná pravidla přinesou v podstatě stejné snížení znečištění jako původní návrh administrativy.
Když Bidenova administrativa v březnu oznámila nové americké předpisy o emisích automobilů, učinila ústupky průmyslu, které umožnily mnohem pomalejší přechod na elektrická vozidla, než navrhovala o rok dříve. Namísto cíle převést do roku 2032 dvě třetiny nových vozidel na elektromobily tento cíl snížila a uvedla, že výrobci automobilů mohou tento cíl splnit tím, že budou vyrábět více hybridů na plyn a elektřinu. Šéf Agentury pro ochranu životního prostředí Michael Regan pak přišel s překvapivým tvrzením, že zmírněná pravidla přinesou v podstatě stejné snížení znečištění jako původní návrh administrativy.