V Dublinu začala právní bitva mezi velkými pronajímateli letadel a jejich pojišťovnami o pojistné plnění v hodnotě přibližně 2,5 miliardy eur (2,7 miliardy USD) v souvislosti s uzemněnými letadly v Rusku. Pronajímatelé žalují pojišťovny o ztráty ve výši nejméně 8 miliard dolarů poté, co více než 400 letadel nemohlo opustit Rusko kvůli západním sankcím uvaleným na Moskvu kvůli válce na Ukrajině. Druhý a třetí největší pronajímatel, SMBC a Avolon, spolu s BOC Aviation, CDB Aviation, Nordic Aviation Capital a Hermes Aircraft patří mezi ty, kteří své nároky uplatňují v Irsku, kde vlastní nebo spravují více než 60 % pronajatých letadel na světě. Pojišťovny, včetně společností Lloyd’s of London, Chubb a Fidelis, tyto nároky zpochybňují na základě různých argumentů, včetně tvrzení, že dosud nedošlo k fyzické ztrátě letadel nebo že letadla jsou stále v procesu zabavování. Na případu, který má trvat sedm měsíců, se podílí největší počet právníků, jaký kdy byl u irského soudu k vidění.
V Dublinu začala právní bitva mezi velkými pronajímateli letadel a jejich pojišťovnami o pojistné plnění v hodnotě přibližně 2,5 miliardy eur v souvislosti s uzemněnými letadly v Rusku. Pronajímatelé žalují pojišťovny o ztráty ve výši nejméně 8 miliard dolarů poté, co více než 400 letadel nemohlo opustit Rusko kvůli západním sankcím uvaleným na Moskvu kvůli válce na Ukrajině. Druhý a třetí největší pronajímatel, SMBC a Avolon, spolu s BOC Aviation, CDB Aviation, Nordic Aviation Capital a Hermes Aircraft patří mezi ty, kteří své nároky uplatňují v Irsku, kde vlastní nebo spravují více než 60 % pronajatých letadel na světě. Pojišťovny, včetně společností Lloyd’s of London, Chubb a Fidelis, tyto nároky zpochybňují na základě různých argumentů, včetně tvrzení, že dosud nedošlo k fyzické ztrátě letadel nebo že letadla jsou stále v procesu zabavování. Na případu, který má trvat sedm měsíců, se podílí největší počet právníků, jaký kdy byl u irského soudu k vidění.