Německý výrobce sportovního oblečení Adidas předpokládá, že rostoucí obliba fotbalu mezi spotřebiteli na celém světě potrvá až do roku 2025. Společnost oznámila, že prodej jejích fotbalových dresů pro letošní turnaje překonal očekávání a zvýšil celkové tržby z prodeje oblečení ve čtvrtletí o 6 %. Značky sportovního oblečení, jako jsou Adidas, Puma a Nike, těží z rostoucího zájmu spotřebitelů o sport a z nadcházejících událostí, jako je UEFA Euro 2024 a olympijské hry v Paříži. Adidas, sponzor velkých fotbalových klubů a s účastí na mistrovství světa 2026, prodal téměř 3 miliony dresů pro Euro 2024 a téměř 2 miliony pro Copa America. Generální ředitel společnosti Adidas Bjorn Gulden navíc poznamenal, že fotbal stále více ovlivňuje kategorii životního stylu, tedy oblast, které tradičně vévodí basketbal. Ačkoli olympijské hry nemusí mít přímý komerční efekt, společnost Adidas považuje tuto událost za příležitost k propagaci své značky a nepřímému zvýšení poptávky.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky