Podle zprávy stratégů Citi došlo v posledních týdnech ke změně obchodních vzorců mezi investory. Manažeři s dlouhými pozicemi vyprodávali pozice a nakupovali především v sektorech spotřebního zboží a průmyslových podniků. Jejich nákupy v technologickém sektoru však zpomalily. Hedgeové fondy naopak po týdnech výprodejů zvýšily svou expozici vůči technologiím. Zvýšený zájem projevily také o základní spotřební zboží. Zároveň hedgeové fondy vyprodávaly v sektorech zdravotní péče, veřejných služeb a nemovitostí. Citi naznačuje, že tyto změny ve výkonnosti sektorů odrážejí posun od reflačních obchodů ke stagflačním a Goldilocksovým scénářům, v nichž technologický sektor dosahuje lepších výsledků. Při pohledu na poslední tři měsíce Citi konstatuje, že trh přešel od tématu “přehřátí” k nepřesvědčivosti a následně ke vzorci, kdy reflační obchod je nahrazen technologickým trhem zmítaným mezi Goldilocks a stagflací.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky