Příští týden bude společnost Google ze skupiny Alphabet čelit soudu v druhém antimonopolním případu, který zahájilo americké ministerstvo spravedlnosti (DOJ). Případ, jehož zahájení je naplánováno na pondělí ve Virginii, se zaměřuje na způsob, jakým Google zpeněžuje reklamu, a jeho údajné poškozování vydavatelů zpravodajských služeb. Tento soudní proces následuje po nedávném vítězství ministerstva spravedlnosti, kdy soudce shledal společnost Google vinnou z nezákonného monopolizování internetového vyhledávání. Současný případ se bude soustředit na méně nápadnou technologii, která spojuje vydavatele webových stránek a inzerenty. Tyto reklamní nástroje tvořily v loňském roce více než 75 % příjmů společnosti Google. Ministerstvo spravedlnosti a koalice států budou tvrdit, že společnost Google porušila antimonopolní zákony v oblasti digitální reklamy. Vítězství regulačních orgánů by mohlo vést k žádosti o rozpad společnosti. Google obvinění odmítá a tvrdí, že není povinen sdílet technologické výhody a že jeho produkty jsou kompatibilní s nabídkou konkurence. Případ také zdůrazní, jak reklamní technologie ovlivnily zpravodajské organizace. V soudním procesu mohou vypovídat vedoucí pracovníci zpravodajských organizací i konkurence, jako jsou Trade Desk a Comcast.
Příští týden bude společnost Google ze skupiny Alphabet čelit soudu v druhém antimonopolním případu, který zahájilo americké ministerstvo spravedlnosti . Případ, jehož zahájení je naplánováno na pondělí ve Virginii, se zaměřuje na způsob, jakým Google zpeněžuje reklamu, a jeho údajné poškozování vydavatelů zpravodajských služeb. Tento soudní proces následuje po nedávném vítězství ministerstva spravedlnosti, kdy soudce shledal společnost Google vinnou z nezákonného monopolizování internetového vyhledávání. Současný případ se bude soustředit na méně nápadnou technologii, která spojuje vydavatele webových stránek a inzerenty. Tyto reklamní nástroje tvořily v loňském roce více než 75 % příjmů společnosti Google. Ministerstvo spravedlnosti a koalice států budou tvrdit, že společnost Google porušila antimonopolní zákony v oblasti digitální reklamy. Vítězství regulačních orgánů by mohlo vést k žádosti o rozpad společnosti. Google obvinění odmítá a tvrdí, že není povinen sdílet technologické výhody a že jeho produkty jsou kompatibilní s nabídkou konkurence. Případ také zdůrazní, jak reklamní technologie ovlivnily zpravodajské organizace. V soudním procesu mohou vypovídat vedoucí pracovníci zpravodajských organizací i konkurence, jako jsou Trade Desk a Comcast.