Společnost Tesla odhalila, že hodlá v příštím roce v Číně a Evropě uvést na trh svůj “plně samořídicí” software pro pokročilé asistenty řidiče, a to až do schválení regulačními orgány. S tímto oznámením přišla společnost Tesla AI, pobočka společnosti vyrábějící elektromobily, která nastínila plán na zavedení technologie plně samořídícího systému (FSD) v těchto regionech během prvního čtvrtletí roku 2025. Již dříve generální ředitel společnosti Tesla Elon Musk předpokládal představení systému FSD v Evropě, Číně a dalších lokalitách do konce letošního roku.
V současné době je FSD již k dispozici zákazníkům ve Spojených státech a Kanadě, ačkoli se potýká s regulačními kontrolami. Analytici společnosti Piper Sandler poznamenali, že bude důležité sledovat případné výkonnostní rozdíly mezi hardwarem Tesla 3. a 4. generace. Domnívají se však, že pokud Tesla úspěšně vyřeší problémy s FSD, investory to pravděpodobně znepokojovat nebude.
Spuštění FSD je pro Teslu klíčové, aby mohla konkurovat na lukrativním čínském automobilovém trhu, kde domácí konkurenti vyvíjejí podobné asistenční systémy pro řízení. Navzdory ekonomickým problémům a cenové válce zůstává Čína největším zahraničním trhem společnosti Tesla. V srpnu prodala Tesla v Číně 63 000 vozů, což představuje její nejlepší měsíc v tomto roce, i když je stále o něco nižší než prodej 64 694 vozů ve stejném měsíci roku 2023. Naproti tomu společnost BYD, největší světový výrobce elektromobilů, dosáhla v srpnu 35% nárůstu prodeje osobních automobilů v Číně a dosáhla rekordní měsíční hodnoty 370 854 vozů.
Společnost Tesla odhalila, že hodlá v příštím roce v Číně a Evropě uvést na trh svůj “plně samořídicí” software pro pokročilé asistenty řidiče, a to až do schválení regulačními orgány. S tímto oznámením přišla společnost Tesla AI, pobočka společnosti vyrábějící elektromobily, která nastínila plán na zavedení technologie plně samořídícího systému v těchto regionech během prvního čtvrtletí roku 2025. Již dříve generální ředitel společnosti Tesla Elon Musk předpokládal představení systému FSD v Evropě, Číně a dalších lokalitách do konce letošního roku.
V současné době je FSD již k dispozici zákazníkům ve Spojených státech a Kanadě, ačkoli se potýká s regulačními kontrolami. Analytici společnosti Piper Sandler poznamenali, že bude důležité sledovat případné výkonnostní rozdíly mezi hardwarem Tesla 3. a 4. generace. Domnívají se však, že pokud Tesla úspěšně vyřeší problémy s FSD, investory to pravděpodobně znepokojovat nebude.
Spuštění FSD je pro Teslu klíčové, aby mohla konkurovat na lukrativním čínském automobilovém trhu, kde domácí konkurenti vyvíjejí podobné asistenční systémy pro řízení. Navzdory ekonomickým problémům a cenové válce zůstává Čína největším zahraničním trhem společnosti Tesla. V srpnu prodala Tesla v Číně 63 000 vozů, což představuje její nejlepší měsíc v tomto roce, i když je stále o něco nižší než prodej 64 694 vozů ve stejném měsíci roku 2023. Naproti tomu společnost BYD, největší světový výrobce elektromobilů, dosáhla v srpnu 35% nárůstu prodeje osobních automobilů v Číně a dosáhla rekordní měsíční hodnoty 370 854 vozů.