Společnost Utz Brands, výrobce občerstvení, upravila svůj výhled organických tržeb na celý fiskální rok 2024 kvůli konkurenčnějšímu propagačnímu prostředí. Společnost nyní očekává růst organických tržeb o 2-2,5 %, což je méně než předchozí odhad kolem 3 %. Analytici se domnívají, že tato úprava odráží snahu společnosti Utz získat zpět podíl na trhu prostřednictvím agresivnějších propagačních a obchodních praktik. Po tomto oznámení akcie společnosti Utz klesly o 1,7 %. Generální a finanční ředitel společnosti Utz zdůraznil, že kategorie slaných snacků byla více propagována, než se předpokládalo, a spotřebitelé hledají hodnotu prostřednictvím propagačních akcí a volby prodejních kanálů. Přestože v srpnu došlo k určitému zlepšení trendů v kategorii, společnost Utz zůstává opatrná ohledně úplného zotavení. Společnost rovněž zopakovala svůj výhled růstu upraveného zisku EBITDA a upraveného zisku na akcii v roce 2024, přičemž předpokládá 5-8% nárůst upraveného zisku EBITDA a 28-32% nárůst upraveného zisku na akcii. Čistý pákový poměr společnosti Utz by se měl na konci fiskálního roku 2024 pohybovat kolem 3,6násobku.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky