Francouzská luxusní skupina LVMH v úterý oznámí své tržby za třetí čtvrtletí a investoři doufají, že nová fiskální stimulační opatření v Číně mohou zvýšit tržby. LVMH, která vlastní značky jako Louis Vuitton a Dior, byla postižena celosvětovým zpomalením prodeje luxusního zboží, zejména v Číně, kde ekonomická nejistota způsobila, že zákazníci ze střední třídy jsou opatrnější. Analytici předpovídají, že ve třetím čtvrtletí dojde k 1% poklesu organických tržeb v porovnání s předchozím rokem, a snížili odhady zisku na akcii pro příští rok o 17 %. Zůstávají však optimističtí v tom, že čínští zákazníci v budoucnu opět získají chuť na luxusní módu. LVMH nedávno posílila své partnerství s Alibabou a její cestovní maloobchodní jednotka DFS Group buduje velký nákupní komplex na čínském ostrově Hainan. Patrice Nordey, generální ředitel poradenské společnosti Trajectry se sídlem v Šanghaji, však varuje, že společnosti vyrábějící luxusní zboží mohou letos zaznamenat 10% pokles tržeb oproti dřívějším prognózám 5-6% růstu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky