Společnost Starbucks jmenovala Tressie Liebermanovou, veteránku v oblasti marketingu potravin, novou výkonnou viceprezidentkou a globální ředitelkou značky. Liebermanová dříve pracovala ve společnosti Chipotle jako viceprezidentka pro digitální marketing a prodej mimo provozovny. Generální ředitel společnosti Starbucks Brian Niccol, který byl dříve generálním ředitelem Chipotle, vyjádřil Liebermanové důvěru a uvedl, že je ideální osobou, která pomůže “znovu vyprávět náš příběh a znovu představit Starbucks světu”. Liebermanova zodpovědnost bude zahrnovat marketing, vývoj produktů, kreativu a analýzu dat a poznatků.
Jmenování přichází v rámci rozsáhlejšího přeobsazení vedoucích pozic generálním ředitelem Brianem Niccolem, který nedávno nastoupil do společnosti Starbucks. Niccol učinil z marketingu ústřední bod své vize pro Starbucks, protože společnost v posledních čtvrtletích zažívá pokles tržeb. Ve vedení společnosti Starbucks došlo i k dalším změnám, včetně odchodu generálního ředitele pro Severní Ameriku Michaela Conwaye do důchodu. Namísto něj se na jeho místo dostala šéfka maloobchodních operací v Severní Americe Sarah Trillingová, která bude nyní podřízena přímo Niccolovi.
Kromě toho společnost Starbucks oznámila sloučení části svých marketingových týmů a týmů pro rozvoj prodejen pod Trillingovou. Cílem tohoto kroku je zefektivnit provoz a vytvořit týmy odpovědné za vzhled prodejen Starbucks. Změny mají být zavedeny brzy, Liebermanová se své funkce ujme 4. listopadu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky