Podle analytiků společnosti Bernstein se módní trh stal „polarizovaným“ a „vyprázdněným“ v důsledku nárůstu online nakupování, úspěchu diskontních prodejců a prodejců luxusního zboží jedné značky.
V poznámce pro klienty analytici tvrdí, že tento trend poškodil maloobchodníky prodávající více značek – tedy módní firmy, které nabízejí různé značky namísto jedné – a „omezil výběr pro spotřebitele“.
„Megaznačky se integrovaly do přímého maloobchodu prodávajícího jednu značku, čímž zvýšily konkurenci v maloobchodním formátu, který již čelil tlaku ze strany rostoucího online nakupování,“ napsali analytici pod vedením Luca Solcy.
„Víceznačkoví online prodejci si užili krátké období slávy, ale nakonec čelí stejné situaci, jakou předtím zažily obchodní domy a nezávislí víceznačkoví maloobchodníci, když megaznačky přešly k řízení vlastních online obchodů,“ dodali.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky