PAŘÍŽ (Reuters) – Renault ve středu jmenoval Francoise Provosta generálním ředitelem a zvolil tak nenápadného interního kandidáta, který má francouzského výrobce automobilů provést obdobím rostoucí konkurence a slabé poptávky, které na začátku tohoto měsíce vedly k varování před poklesem zisku.
Rychlé povýšení šéfa partnerství, méně než dva měsíce po náhlém odchodu bývalého šéfa Luca de Mea, který přešel do luxusní skupiny Kering (EPA:PRTP), přichází v kritickém okamžiku pro Renault (EPA:RENA), který se připravoval na zavedení nového strategického plánu v druhé polovině tohoto roku.
Provost (57), který je mimo skupinu málo známý, stál v čele předchozího transformačního plánu automobilky, který v roce 2022 představil De Meo, a jako ředitel pro partnerství se intenzivně podílel na realizaci vize bývalého generálního ředitele, která spočívala v přístupu s nízkými aktivy, aby mohla společnost konkurovat mnohem větším rivalům, jako je Stellantis (NYSE:STLA).
„Díky jeho odborným znalostem a znalostem společnosti budeme schopni dokončit implementaci našeho strategického plánu, finalizovat podmínky toho dalšího a zajistit jeho úspěšné provedení,“ uvedl v prohlášení předseda Jean-Dominique Senard.
PAŘÍŽ – Renault ve středu jmenoval Francoise Provosta generálním ředitelem a zvolil tak nenápadného interního kandidáta, který má francouzského výrobce automobilů provést obdobím rostoucí konkurence a slabé poptávky, které na začátku tohoto měsíce vedly k varování před poklesem zisku.
Rychlé povýšení šéfa partnerství, méně než dva měsíce po náhlém odchodu bývalého šéfa Luca de Mea, který přešel do luxusní skupiny Kering , přichází v kritickém okamžiku pro Renault , který se připravoval na zavedení nového strategického plánu v druhé polovině tohoto roku.
Provost , který je mimo skupinu málo známý, stál v čele předchozího transformačního plánu automobilky, který v roce 2022 představil De Meo, a jako ředitel pro partnerství se intenzivně podílel na realizaci vize bývalého generálního ředitele, která spočívala v přístupu s nízkými aktivy, aby mohla společnost konkurovat mnohem větším rivalům, jako je Stellantis .
„Díky jeho odborným znalostem a znalostem společnosti budeme schopni dokončit implementaci našeho strategického plánu, finalizovat podmínky toho dalšího a zajistit jeho úspěšné provedení,“ uvedl v prohlášení předseda Jean-Dominique Senard.