Skupina prosazující elektromobily v úterý vyzvala americkou Sněmovnu reprezentantů, aby revidovala návrh zákona schválený Senátem, který by 30. září zrušil daňovou úlevu ve výši 7 500 dolarů na prodej a leasing nových elektromobilů a daňovou úlevu ve výši 4 000 dolarů na ojeté elektromobily.
Koalice Electrification Coalition uvedla, že zrušení daňových úlev, „které v této kritické době pohánějí velkou část investic do výroby v zemi, by znamenalo faktickou kapitulaci a předání kontroly nad budoucností dopravy Číně… Sněmovna musí tento zákon, který je v rozporu se zájmy amerického lidu, zamítnout.“
Calstart, kalifornská nezisková organizace podporující čistou dopravu, uvedla, že hlasování Senátu o zrušení daňových úlev na čistou dopravu ohrožuje americká pracovní místa a staví americké pracovníky a výrobce do nevýhodné pozice, právě v době, kdy globální konkurence urychluje přechod k dopravě s nulovými emisemi.
Aliance výrobců automobilů, skupina zastupující společnosti General Motors (NYSE:GM), Ford, Toyota (NYSE:TM), Volkswagen (ETR:VOWG_p) a další, ocenila návrh Senátu na revizi formulace daňové úlevy na výrobu baterií, která „zachovává pokročilou výrobu související s automobilovým průmyslem v celé zemi a zakazuje čínským společnostem nárok na tuto úlevu“.
Ford již dříve varoval, že verze Sněmovny reprezentantů by mohla ohrozit plánovanou investici automobilky z Dearbornu ve výši 3 miliardy dolarů do továrny na baterie v Marshallu v Michiganu, která je z 60 % hotová a má zaměstnat 1 700 pracovníků.

Skupina prosazující elektromobily v úterý vyzvala americkou Sněmovnu reprezentantů, aby revidovala návrh zákona schválený Senátem, který by 30. září zrušil daňovou úlevu ve výši 7 500 dolarů na prodej a leasing nových elektromobilů a daňovou úlevu ve výši 4 000 dolarů na ojeté elektromobily.
Koalice Electrification Coalition uvedla, že zrušení daňových úlev, „které v této kritické době pohánějí velkou část investic do výroby v zemi, by znamenalo faktickou kapitulaci a předání kontroly nad budoucností dopravy Číně… Sněmovna musí tento zákon, který je v rozporu se zájmy amerického lidu, zamítnout.“
Calstart, kalifornská nezisková organizace podporující čistou dopravu, uvedla, že hlasování Senátu o zrušení daňových úlev na čistou dopravu ohrožuje americká pracovní místa a staví americké pracovníky a výrobce do nevýhodné pozice, právě v době, kdy globální konkurence urychluje přechod k dopravě s nulovými emisemi.
Aliance výrobců automobilů, skupina zastupující společnosti General Motors , Ford, Toyota , Volkswagen a další, ocenila návrh Senátu na revizi formulace daňové úlevy na výrobu baterií, která „zachovává pokročilou výrobu související s automobilovým průmyslem v celé zemi a zakazuje čínským společnostem nárok na tuto úlevu“.
Ford již dříve varoval, že verze Sněmovny reprezentantů by mohla ohrozit plánovanou investici automobilky z Dearbornu ve výši 3 miliardy dolarů do továrny na baterie v Marshallu v Michiganu, která je z 60 % hotová a má zaměstnat 1 700 pracovníků.