PAŘÍŽ – Luxusní společnost LVMH ve čtvrtek oznámila nižší než očekávané čtvrtletní tržby, přičemž její hlavní divize módy a koženého zboží dále ztrácela pozice, zatímco sektor čeká na uvolnění obchodních napětí mezi Evropou a USA.
Francouzská společnost LVMH, která vlastní více než 70 značek od kabelek, luxusní módy a hodinek po lihoviny a hotely, tradičně těží ze své velikosti a geografického pokrytí, aby maximalizovala zisky a odolala nepříznivým vlivům.
Skupina se však potýká s únavou spotřebitelů a snaží se znovu vzbudit zájem o luxusní zboží.
Tržby za druhé čtvrtletí do konce června klesly o 4 % na 19,5 miliardy eur (22,95 miliardy dolarů), což je méně než konsenzuální prognóza poklesu o 3 % sestavená společností Visible Alpha a citovaná bankou UBS. Tržby divize módy a koženého zboží, která tvoří většinu zisků skupiny, klesly o 9 %, což je méně než očekávaný pokles o 6 %.
PAŘÍŽ – Luxusní společnost LVMH ve čtvrtek oznámila nižší než očekávané čtvrtletní tržby, přičemž její hlavní divize módy a koženého zboží dále ztrácela pozice, zatímco sektor čeká na uvolnění obchodních napětí mezi Evropou a USA.
Francouzská společnost LVMH, která vlastní více než 70 značek od kabelek, luxusní módy a hodinek po lihoviny a hotely, tradičně těží ze své velikosti a geografického pokrytí, aby maximalizovala zisky a odolala nepříznivým vlivům.
Skupina se však potýká s únavou spotřebitelů a snaží se znovu vzbudit zájem o luxusní zboží.
Tržby za druhé čtvrtletí do konce června klesly o 4 % na 19,5 miliardy eur , což je méně než konsenzuální prognóza poklesu o 3 % sestavená společností Visible Alpha a citovaná bankou UBS. Tržby divize módy a koženého zboží, která tvoří většinu zisků skupiny, klesly o 9 %, což je méně než očekávaný pokles o 6 %.