Akcie společnosti Pop Mart International Group (HK:9992) ve středu prudce vzrostly poté, co její generální ředitel uvedl, že roční tržby výrobce hraček Labubu by mohly výrazně překročit původní cíl.
CEO Wang Ning v rozhovoru s analytiky uvedl, že společnost je na dobré cestě překonat svůj cíl tržeb pro rok 2025 ve výši 20 miliard juanů a mohla by tuto úroveň pohodlně překročit a potenciálně dosáhnout více než 4 miliardy dolarů.
Akcie společnosti kótované na hongkongské burze vzrostly o více než 8 % na 305 HK$, což je jejich historicky nejvyšší úroveň. Společnost byla na hongkongskou burzu uvedena v srpnu 2024.
Optimistický výhled následoval po úterních výsledcích společnosti Pop Mart, která oznámila téměř 400% vzrostly čistý zisk za první pololetí a 204,4% nárůst tržeb.
Tržby z prodeje populární série „The Monsters“ s postavičkou Labubu dosáhly 4,81 miliardy juanů, což představuje více než třetinu celkových tržeb.
Další klíčové řady, včetně „Molly“ a „Crybaby“, dosáhly tržeb přes 1 miliardu juanů.
Labubu se stal virální kulturní ikonou díky svým „ošklivě-roztomilým“ panenkám, které si oblíbily celebrity a vytvořily lukrativní trh s raritními edicemi.
Chcete využít této příležitosti?
Wang uvedl, že Pop Mart plánuje v letošním roce otevřít dalších 10 obchodů ve Spojených státech a expandovat na Střední východ, do střední Evropy a Latinské Ameriky.
Akcie společnosti Pop Mart International Group ve středu prudce vzrostly poté, co její generální ředitel uvedl, že roční tržby výrobce hraček Labubu by mohly výrazně překročit původní cíl.
CEO Wang Ning v rozhovoru s analytiky uvedl, že společnost je na dobré cestě překonat svůj cíl tržeb pro rok 2025 ve výši 20 miliard juanů a mohla by tuto úroveň pohodlně překročit a potenciálně dosáhnout více než 4 miliardy dolarů.
Akcie společnosti kótované na hongkongské burze vzrostly o více než 8 % na 305 HK$, což je jejich historicky nejvyšší úroveň. Společnost byla na hongkongskou burzu uvedena v srpnu 2024.
Optimistický výhled následoval po úterních výsledcích společnosti Pop Mart, která oznámila téměř 400% vzrostly čistý zisk za první pololetí a 204,4% nárůst tržeb.
Tržby z prodeje populární série „The Monsters“ s postavičkou Labubu dosáhly 4,81 miliardy juanů, což představuje více než třetinu celkových tržeb.
Další klíčové řady, včetně „Molly“ a „Crybaby“, dosáhly tržeb přes 1 miliardu juanů.
Labubu se stal virální kulturní ikonou díky svým „ošklivě-roztomilým“ panenkám, které si oblíbily celebrity a vytvořily lukrativní trh s raritními edicemi. Chcete využít této příležitosti?
Wang uvedl, že Pop Mart plánuje v letošním roce otevřít dalších 10 obchodů ve Spojených státech a expandovat na Střední východ, do střední Evropy a Latinské Ameriky.