NEW YORK (Reuters) – Nike se vrhá na rozvíjející se trh outdoorových aktivit, kde v pondělí uvede na trh novou běžeckou obuv. Tím otestuje, zda dokáže z málo známé dílčí značky vytvořit významný motor růstu.
Sportovní gigant plánuje představit verzi svých trailových běžeckých bot Ultrafly – pod svou outdoorovou subznačkou ACG – na ultramaratonu Ultra-Trail du Mont-Blanc, který odstartuje v pondělí, uvedl mluvčí Nike (NYSE:NKE) Jay Paavonpera.
Je to součást snahy Nike o nové pozice ACG jako seriózního hráče v oblasti výkonnostního trailového běhu. V širším kontextu je tento krok v souladu se strategií generálního ředitele Elliotta Hilla, který se snaží znovu zaměřit značku Nike na klíčové sporty, jako je běh, v době, kdy její dominance je ohrožována menšími konkurenty.
Nike se snaží dohnat ztrátu jak v oblasti outdoorových aktivit, které od pandemie zažívají boom, tak v Číně, kde se obyvatelstvo ve velkém vrhlo na outdoorové aktivity, jako je trailový běh. Podle analytiků je za zaostávání společnosti na obou trzích do jisté míry příčinou poklesu jejího podílu na globálním trhu se sportovním oblečením v posledních letech. Outdoorové aktivity zahrnují celou řadu činností, včetně turistiky a kempování.
NEW YORK – Nike se vrhá na rozvíjející se trh outdoorových aktivit, kde v pondělí uvede na trh novou běžeckou obuv. Tím otestuje, zda dokáže z málo známé dílčí značky vytvořit významný motor růstu.
Sportovní gigant plánuje představit verzi svých trailových běžeckých bot Ultrafly – pod svou outdoorovou subznačkou ACG – na ultramaratonu Ultra-Trail du Mont-Blanc, který odstartuje v pondělí, uvedl mluvčí Nike Jay Paavonpera.
Je to součást snahy Nike o nové pozice ACG jako seriózního hráče v oblasti výkonnostního trailového běhu. V širším kontextu je tento krok v souladu se strategií generálního ředitele Elliotta Hilla, který se snaží znovu zaměřit značku Nike na klíčové sporty, jako je běh, v době, kdy její dominance je ohrožována menšími konkurenty.
Nike se snaží dohnat ztrátu jak v oblasti outdoorových aktivit, které od pandemie zažívají boom, tak v Číně, kde se obyvatelstvo ve velkém vrhlo na outdoorové aktivity, jako je trailový běh. Podle analytiků je za zaostávání společnosti na obou trzích do jisté míry příčinou poklesu jejího podílu na globálním trhu se sportovním oblečením v posledních letech. Outdoorové aktivity zahrnují celou řadu činností, včetně turistiky a kempování.