Setrvačník Roblox se roztočil. Discovery (NASDAQ:WBD) se utahuje, rychlost obsahu se zrychluje, ceny se snižují podle regionu a kohorty, zbytek zařídí pobídky v aplikaci a reklamy se teprve probouzejí. Wolfe vidí dlouhou dráhu od nízké penetrace v obrovském herním TAM.
Makléřská společnost označuje RBLX za jednu z nejrychleji rostoucích společností v pokrytí, s maržemi připravenými na nárůst reklam a provozní páku. Na základě EV/EBITDA/růstu v roce 2026 se RBLX nachází na 0,6x oproti 1,1x u konkurence a akcie se podle Wolfeových čísel obchodují pod 3letými historickými násobky.
Ocenění je rozpětí, ne pohádka. Wolfe stanovil cílovou cenu 150 USD na základě 50násobku EV/EBITDA pro rok 2026 oproti dnešním 36násobku – samostatně je to vysoká hodnota, ale v porovnání s růstem upravenými srovnatelnými společnostmi je to levné. Podle výpočtů Wall Street se pohybuje blízko tříletého mediánu, podle Wolfea je nižší. Přesuňme se do roku 2028, označme 25–30násobek EBITDA, odečtěme 10 % a dostaneme se na 122–145 USD.
Pokud se setrvačnost udrží a reklama poroste, těžkou práci za nás udělá růst marží a násobků.
Setrvačník Roblox se roztočil. Discovery se utahuje, rychlost obsahu se zrychluje, ceny se snižují podle regionu a kohorty, zbytek zařídí pobídky v aplikaci a reklamy se teprve probouzejí. Wolfe vidí dlouhou dráhu od nízké penetrace v obrovském herním TAM.
Makléřská společnost označuje RBLX za jednu z nejrychleji rostoucích společností v pokrytí, s maržemi připravenými na nárůst reklam a provozní páku. Na základě EV/EBITDA/růstu v roce 2026 se RBLX nachází na 0,6x oproti 1,1x u konkurence a akcie se podle Wolfeových čísel obchodují pod 3letými historickými násobky.
Ocenění je rozpětí, ne pohádka. Wolfe stanovil cílovou cenu 150 USD na základě 50násobku EV/EBITDA pro rok 2026 oproti dnešním 36násobku – samostatně je to vysoká hodnota, ale v porovnání s růstem upravenými srovnatelnými společnostmi je to levné. Podle výpočtů Wall Street se pohybuje blízko tříletého mediánu, podle Wolfea je nižší. Přesuňme se do roku 2028, označme 25–30násobek EBITDA, odečtěme 10 % a dostaneme se na 122–145 USD.
Pokud se setrvačnost udrží a reklama poroste, těžkou práci za nás udělá růst marží a násobků.