Amazon.com Inc. získal podíl v kolumbijské doručovací společnosti Rappi Inc. a vytvořil tak strategické partnerství, které kombinuje maloobchodní a technologickou infrastrukturu Amazonu s jednou z předních latinskoamerických sítí pro doručování na poslední míli.
Počáteční investice má formu konvertibilního dluhopisu v hodnotě 25 milionů dolarů, uvádí zpráva agentury Bloomberg News s odvoláním na osobu obeznámenou s transakcí, která si přála zůstat v anonymitě, protože podmínky dohody jsou důvěrné. Ačkoli je tato částka pro Amazon relativně malá, dohoda zahrnuje opční listy, které by mohly umožnit gigantovi elektronického obchodu se sídlem v Seattlu koupit až 12 % společnosti Rappi, pokud budou splněny určité milníky, i když se tyto podmínky mohou potenciálně změnit.
Toto partnerství by mohlo posílit konkurenční pozici Amazonu vůči společnosti MercadoLibre Inc., významnému hráči v oblasti elektronického obchodu v Latinské Americe, tím, že poskytne přístup k rozsáhlé logistické síti Rappi v celém regionu.
Pro společnost Rappi představuje tato dohoda podporu ze strany největšího online prodejce v Severní Americe a vytváří příležitosti k využití pokročilých logistických systémů a cloudových výpočetních kapacit Amazonu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky